Recensie Ira, Villa Tinto 17 (dagshift) 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Ochtend
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/who-wants-to-get-naughty.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al schrijvende geniet ik nog na van de sessie met Ira. Het heeft even geduurd voordat ik deze prachtige meesteres weer kon ontmoeten, ook vanwege absentie van de meesteres zelf. Om die reden gekozen voor een langere sessie dan eerder. Hier heb ik geen spijt van gehad. Doordat er minder tijdsdruk was, was er ook afdoende tijd voor een inleidende babbel. Het EK heeft ook deze meesteres niet ongemoeid gelaten en samen met haar vriendin Kiana wordt het thuisland Roemenië hartstochtelijk aangemoedigd. Volgens de meesteres zelf hebben enkele Belgische klanten wel wat te lijden gehad onder de resultaten van de rode duivels....Als Nederlander had ik daar gelukkig geen last van...

Al babbelend werd ik ondertussen aan de kettingen in haar nieuwe kamer vastgemaakt. Eenmaal hulpeloos vastgemaakt aan haar bed was de meesteres tevreden. Toen er terloops een opmerking van mijn kant uitfloepte over haar nicotineverslaving kreeg ik een paar venijnige tikken op mijn ballen te verduren...de sessie was officieel begonnen en ik moest mijn plaats leren kennen. Nadat mijn ballen een aantal flinke tikken en 'massage' hadden verduurd, lukte het me, met behulp van een excuus, om de bal martelingen te laten stoppen. Wat is dat toch heerlijk pijnlijk. Hierna werd het CBT gehalte opgeschroefd met een ballcrusher in combinatie met elektro. Met elke pijnlijke schok glunderde het prachtige gezichtje van deze meesteres.

Nadat de pijn geleden was, werd het tijd voor plezier. Met mijn benen in de kettingen was alles goed toegankelijk voor de meesteres. Rustig opbouwend werd aantal vingers dat mij binnentrad opgeschroefd tot uiteindelijk haar hele vuist verdween. Met een glinstering in haar ogen werd ik vervolgens klaar gemaakt terwijl haar volledige vuist in mij zat en de meesteres toestemming had gegeven. Als kers op de taart moest ik mijn slavenzaad natuurlijk weer opruimen door haar handen schoon te likken.

Vervolgens was er ook alle tijd voor een babbel en de schoonmaak verplichtingen. Voorlopig hoop ik dat Nederlandse elftal de Roemenen kan ontwijken, dan kan ik met een gerust hart blijven afreizen naar Antwerpen voor nieuwe ervaringen met Ira.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan