Recensie Ira, Villa Tinto 17 (dagshift) 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren gepland ira te bezoeken. Gepaseerd . Meerdere malen maar toch niet binnengeweest. Ze staat zeer mager en je ziet de veroudering wel toenemen alhoewel nog altijd mooi figuur. Ik ga voorlopig op zoek naar nog frissere verschijningen die ik kan kneden tot wat ik wil. Is ook wel leuk om 'jongere normale dames' te laten chockeren met mijn perversies. Want laat ons eerlijk zijn, veel nieuwe frisse mogelijkheden op sm vlak kwamen er de laatste tijd niet bij in antwerpen. Dezelfde dames van de laatste 6-7 jaar. Ondertussen ofwel volgespoten met botox en silicone of vol van zichzelf

@DaBart: geweldige recensie man! Veel boeiender om lezen dan iets doorsnee.

@Highguy: ieder z'n voorkeur, maar ik was niet lang geleden ook bij Ira en hoewel ze inderdaad zeer slank is, is ze niet ongezond mager (geen ribbentellen of zo). Heel bijzondere tieten ook. Ik vond haar net één van de lekkerste dvp's die ik al zag, zeker van dichtbij.

jaren geleden toen ze nog neukte heb ik haar bezocht , toen had ze inderdaad een prachtlijf....
ze ziet er nu inderdaad magerder uit dan toen....

Laatst bewerkt:
Ik vind IRA een absolute topper en het feit dat ze net zoals vb Kiana of Cela geen 22 meer is heeft alleen maar voordeel , die meiden weten inmiddels goed wat ze doen en met wie ze dat doen, ze kennen hun klanten zeer goed en dan heb ik het zowel over allerhande kinks of voorkeuren als over het echte leven met alle ups en downs. Je kan er best wel een goed en "normaal" en zelfs een diepgaand gesprek mee hebben. En wat betreft schoonheid….nou ja…als je het dan toch over de buitenkant wil hebben , en inderdaad het oog wil ook wat , vind ik ook Ira in het bijzonder haar knappe borsten eerder een uitzondering die je verder (ook niet bij die jonge hoertjes) ook niet snel zal tegenkomen. Voor mij zal Ira een absolute topper blijven

BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Plassex
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/who-wants-to-get-naughty.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kom al jaren bij Ira. Zij is erg bedreven in prostaatmassage en strapon.
Haar service hangt af van dag tot dag en dat is jammer. De ene dag maakt ze er echt werk van met strap-on verschillende standjes met wat spanking, sounding, golden-shower tot uitgebreide face sitting enz. De volgende keer kan het zijn dat je op direct tijdens prostaat massage begint af te trekken om je zo snel mogelijk klaar te krijgen. Ze is nu op vakantie maar ik laat haar nu een tijdje voor wat het is.

Haar service hangt af van dag tot dag en dat is jammer. De ene dag maakt ze er echt werk van met strap-on verschillende standjes met wat spanking, sounding, golden-shower tot uitgebreide face sitting enz. De volgende keer kan het zijn dat je op direct tijdens prostaat massage begint af te trekken om je zo snel mogelijk klaar te krijgen. Ze is nu op vakantie maar ik laat haar nu een tijdje voor wat het is.
Ai ai.haar vakanties durven nogal eens onverwacht lang duren. Hopelijk werkt Kiana die tijd 😇

Voor 100 euro begrijp ik het

Ik stel je gewoon een vraag .... Als je onaangenaam of bezitterig bent .... lees aandachtig, de regels van deze site ....

- Opmerking mod: ik heb meerdere berichten verwijderd die hier niet thuis horen en vallen in de categorie agressief/onbeschoft, graag hier mee stoppen -

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik stel je gewoon een vraag
Eerder: ik blaf vier keer hetzelfde commando.
Voorts.
Voorzover ik weet, werkt Ira in Villa Tinto in het SKW te Antwerpen.
Ze heeft of had blijkbaar ook een advertentie, die nu echter offline is. Een link -- die dus nu niet werkt -- is te vinden in dit draadje.
Tenslotte is ze nu afwezig en het is onbekend wanneer ze weer terug komt.

Heeft ze vroeger ook al eens in Gent gewerkt, misschien?

Zou dat dan in de ramen daar zijn of privé-ontvangst? In de Gentse ramen is er namelijk helemaal niet zo'n kinky-cultuur als in Antwerpen. 't Is er ook maar een trieste bedoening in vergelijking het het Schipperskwartier.

Ik ben er toen ook geweest bij haar , de kamer was niet echt geschikt voor haar diensten .
Geen bondage op het bed en geen kruis , hopelijk heeft ze nu wel een geschikte kamer , als die er wel zijn in gent

Ik ben er toen ook geweest bij haar , de kamer was niet echt geschikt voor haar diensten .
Geen bondage op het bed en geen kruis , hopelijk heeft ze nu wel een geschikte kamer , als die er wel zijn in gent
Klopt. Teveel lichtinval en sober aangekleed. Alhoewel ik alleen voor haar ga, zijn er meer geschikte kamers voor kinky. De beste kamer blijft voor mij in antwerpen naast cafe d anvers (klein cinemaatje met 3 stoelen en een speeltheater)

Klopt. Teveel lichtinval en sober aangekleed. Alhoewel ik alleen voor haar ga, zijn er meer geschikte kamers voor kinky. De beste kamer blijft voor mij in antwerpen naast cafe d anvers (klein cinemaatje met 3 stoelen en een speeltheater)
Ben daar ook eens geweest met oudgediende jennifer-maria. Was inderdaad leuk daar.
Maar de meisje die daar nu zetten zijn toch niet van het kinky type, dacht ik?

Terug
Bovenaan Onderaan