Ik ben nu meerdere malen bij deze prachtige meesteres geweest. Ik had haar net gemist voor haar vakantie, dus was er als de kippen bij om weer opnieuw met haar af te spreken nadat ze weer terug was. Ze ontvangt nog steeds op dezelfde plek, zoals beschreven in de titel van dit topic. De afspraak was via de app zo geregeld, het app contact verliep vlot maar bleef zakelijk.
Hoewel alle voorbereidingen genomen waren gooide het weer en het verkeer roet in het eten. Dit op tijd laten weten via de app, gelukkig bleek dit geen probleem. Ongeveer een half uur later dan gepland arriveerde ik bij een zo goed als leeg RLD en kon ik meteen doorlopen bij meesteres Ira. Na elkaar kort even bijgepraat te hebben kon de sessie beginnen.
Meesteres Ira had bepaald dat er eerst pijn geleden moest worden voordat er aan plezier gedacht kon worden. Nadat ik me van mijn kleding had ontdaan moest ik op handen en voeten plaats nemen op de vloer met mijn benen gespreid. Na enkele plagende tikjes van haar schoenen tegen mijn ballen volgden erna diverse flinke schoppen waardoor ik moeite had om overeind te blijven staan. Meesteres Ira lachte en zei dat ik nu op bed mocht gaan liggen. Helaas was het nog geen tijd voor plezier, ze had inmiddels haar favoriete strap-on omgebonden. Deze was toch flink wat groter dan gedacht, zeker toen die tegen mijn huig geduwd werd. Liggend op mijn rug met mijn hoofd over de rand werd de strap-on diverse malen tot kokhalzen toe naar binnen gewerkt. Hierna werd ik anaal verkend met deze flinke strap-on. Meesteres Ira genoot hier zichtbaar van. Ze heeft me hierbij langdurig diep anaal genomen. Hierna mocht ik weer op mijn rug plaatsnemen en werd ik onder het genot van haar champagne tot een explosief hoogtepunt gebracht. Het uitzicht was hierbij echt hemels. Hierna moest ik nog mijn slavenzaad van haar vingers aflikken en werd de sessie afgerond.
Meesteres Ira was tevreden en na een rustig praatje en blikje cola na was het weer tijd helaas, om het slechte weer te trotseren op weg naar huis. Voorlopig kan ik nog geen genoeg krijgen van deze mooie meesteres en zal ze me nog met enige regelmaat gaan zien.