Recensie Ira, Villa Tinto 17 (dagshift) 4,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
582
03/07/21
1.119
44
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/i-am-back-4
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk is Ira terug!

Ik kan er geen recente recensie van schrijven, want ze is toch lange tijd in Nederland gaan werken.

Maar voor die tijd toch vaak bezocht en vond het echt de topper van het SKW!

BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/i-am-back-4.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb me zondag uiteindelijk laten verleiden door deze stoot :) ze had dat rood nursepakje aan van in haar ad en ik had zin om me nog eens goed onder handen te laten nemen. Bondage, mijn tepels wat onder handen genomen, wat spel met een kaars. Dan klaargekomen terwijl ze me heerlijk heeft ondergeplast. Steeds een leuke babbel ook vooraf en achteraf.

Gisterennm, zat ze mooi te wezen in een rood latex kleedje.
Een wandelaar klopte aan en sprak haar aan, terwijl ik voorbij wandelde. Hij vroeg naar de mogelijkheden en tarief..... 'I do not sex ' was haar antwoord.o_O
Deze wandelaar begreep het niet zo goed en vroeg naar meer uitleg. Hij heeft uiteindelijk niet naar binnen gegaan.

k denk dat SM voor sommige Sex Mijden is.

Groeten
Doc

Omdat Kiana niet aanwezig was die dinsdag dacht ik een Leffe te gaan drinken bij Karl, maar toen passeerde ik (haar maatje) Ira. Ze had jammer genoeg geen laarzen aan, maar wat een benen! En wat een zelfverzekerde blik onder die blauwe haren. En wat een slank lijfje…. Kortom, ik kon niet anders dan binnen wippen. Omdat het de eerste keer (sinds 2019) was ging ik gewoon eens voor een briefje van 100. Ja, dat is net als bij Kiana het starttarrief. Ik heb me dat echt niet beklaagd. Ze heeft mijn kont stevig genomen met een vibrator en nadien heeft ze een grote lading plas mijn mond in gespoten. Het kwam te snel om het allemaal door te slikken. Volgende keer zal het wat langer zijn. Deze twee meesteresjes genieten toch wel mijn voorkeur in vergelijking met Melissa of Selena. Veel minder 'gespeeld' gedoe met klapjes en bevelen, veel meer aandacht voor wat de klant zoekt en vooral veel spontaner. Maar dat is uiteraard enkel mijn mening. Gelukkig verschillen smaken

Ik denk dat adres best kan aangepast worden nr. VT 23, daar zat zij vandaag, en heb ik haar toch al een aantal keren opgemerkt de laatste tijd.
Tijdens de dag werkt Ira inderdaad op VT 23, tijdens de nacht verandert zij (soms) van kamer. Ze afficheert haar naam steeds op haar raam voor wie deze topper nog niet zou kennen .

En een gouden tip, als ze vrij is, direct naar binnen... ... ... ... .. en deze domina zal je een ongelooflijke en onvergetelijk moment bezorgen!

afspraak gehad bij deze mooie meesteres,
ik ben goed op tijd voor onze afspraak en wandel haar raam in villa tinto voorbij, maar de meesteres die op mobieltje zat te spelen, reageert met een verwijzing naar haar uurwerk.
ze geeft aan dat ik binnen kan,
ze legt haar spullen klaar terwijl ik me even opfris en een plasje maak.
eens op het bed komt ze snel ter zake,
ze plaatst een paar knijpers op mijn tepels en plaatst wat bescherming onder mijn poep.
ze trekt een lange handschoen behoedzaam over haar rechterhand,
eens die is ingesmeerd manipuleert ze mijn achterwerk, en op minder dan geen tijd gaan haar vingers een voor een naar binnen
een lichte druk is voelbaar als ze haar ganse hand naar binnen duwt
ze speelt binnenin met mijn prostaat en na enkele ogenblikken trekt ze haar hand terug gevolg door een eerste vanille opstootje.
dat heeft ze in de mot en herhaalt haar spel een drietal maal waarop ik uiteindelijk een eerste knal los
ze herbegint en ik voel haar deze keer dieper binnen schuiven
ze lijkt verrast dat ze zo vlot zo ver gaat terwijl ik heerlijk kreun telkens ze dieper schuift....
ze geeft aan dat ze denkt dat ze het maximum heeft bereikt en keert langzaam terug...
intussen lekt mijn lid dat het een lust is...
tijd voor een sigaretje zegt ze en onderussen slaat ze een praatje
training stelt ze is belangrijk terwijl ze extreme dildo's klaarlegt
ze schuift een extreem lange dildo en een middellange op het bed
tijd voor te herbeginnen stelt ze.
ze zet zich schrijling over mijn romp en haalt een flesje te voorschijn en laat me enkele keren snuiven.
diep ademhalen geeft ze aan en mijn lichaam komt in een warme tranche
de meesteres brengt de langste dildo langzaam binnen en verbazend genoeg gaat hij helemaal tot het einde binnen.
ik voel de sensatie in gans mijn onderbuik en ik kom heerlijk klaar
ze herhaalt de move een tweetal maal en telkens is de extase subliem
daarop volgt de kortere maar dikkere dildo
ook deze keer gaat ze heel zacht en rustig te werk en slaagt ze op sublieme wijze er in mij in de zevende hemel te brengen en alles netjes binnen te laten glijden.
ook de twee extra beurten zijn overheerlijk.
daarop geeft ze aan dat ik een extra beloning verdien... en dat is een streling voor het oog
op haar voorstel voor een extra fistbeurt kan ik derhalve niet nee zeggen
de handschoen wordt dit keer extra ingesmeerd
langzaam glijdt ze terug naar binnen, wanneer ik voel dat ze heel diep is, kan ik mijn orgasmes niet meer bedwingen
ze blijft inside geparkeerd als ze aangeeft dat ik nog enkele keren kan snuiven...
opnieuw ga ik heerlijk in extase en voel ik hoe ira heel zacht dieper in mj wegglijdt zonder enige tegenstand,
ik spuit de hele inhoud leeg op mijn buik
het lijkt op een vuurwerk
langzaam keert ze terug naar buiten en laat me zien hoe ze net tot voor haar elleboog mij helemaal penetereerde....
een spetterend orgelpunt van een heerlijke ontmoeting!

Ira stond gisteren op VT 24 of 25. Voor mij is Ira te skinny. Ik zal dus niet zo snel bij haar binnen gaan. En ik drink de champagne het liefst rechtstreeks uit de "fles", niet uit een glas. :p :D ;)
Ik heb het ook niet zo voor skinny. Maar wanneer Ira haar borsten boven haalt zie je toch wel een van de knapste lijfjes ooit. En ook dat poesje, inderdaad zonde om daar een glas onder te houden, rechtsreeks uit dat doosje plas oplikken is veel lekkerder :). Ira is één van die meiden waarbij ik spontaan een stijve krijg als een knoert wanneer ik er aan denk....

BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dat men (zoals hierboven geschreven) schrik heeft van Ira kan ik begrijpen. Maar dan toch vooral schrik om er verliefd of té afhankelijk van te worden?
Gisteren heb ik deze duivelse engel dan ook nog eens bezocht. ik kon haar onwezenlijk knappe lijf en haar kinky mind niet langer missen.
Eerst heeft ze me (boven in haar kamer) voor het raam hard genomen met een grote vibro. Vervolgens heb ik uitgebreid de smaak van haar spuug, haar laarzen en haar hemelse urine mogen proeven. Daarna volgde een vibro en nadien zelfs haar vuist in mijn kont.
Een rustig intermezzo volgde waarbij ik lang haar hemelse mosseltje en geile kontgaatje moest likken. Tot slot trok ze me klaar terwijl er een vinbro in mijn kont en een flamoes in mijn mond geduwd werd.
Wat een onwezenlijk wijf/lijf toch die Ira....

Geen ervaringen te delen? Komt ze zoals voorheen terug?
Sommige ervaringen zijn gewoon niet neer te schrijven....
En ja ze is terug!
Ik bezoek Ira al sinds haar prille begin hier in het SKW en voor mij persoonlijk is en blijft Ira ,de absolute topper, als ik eens goed onderhanden wil genomen worden.
Voilà, dit was mijn korte reclame intermezzo, voor mijn favoriete meesteres.

Zoals gezegd, vandaag dit fotomodel weer bezocht. Het was een zalige en perverse bedoeling. Mijn kontje en maag werden stevig gevuld.
Ze geniet zelf duidelijk ook van het perverse. Normaal blijft ze nu wat langer.

Ik kwam naar SKW met idee een leuke shemale te bezoeken. Maar toen ik in Villa Tinto de knappe Mrs Ira zag was ik helemaal van de kaart. Ze was onweerstaanbaar, met haar strakke lichaam, shiny pakje, en open laarzen en haar sexy bril.

Reeds bij binnenkomst zette ze me resoluut op mijn plaats, "i don't have sex".

Ik was jaren geleden al bij haar geweest, en wist waaraan ik me kon verwachten.

Na het korte gesprekje, liet ze me op mijn rug liggen met de handen omhoog. Ze streelde me heel zacht, en zette klemmetjes op mijn gevoelige tepels.

Intussen had ze al lang beslist hoe ze me zou aanpakken.

Ze vertelde me dat ik met 1 hand haar laarzen mocht strelen, mijn plaats was onder haar voeten. En toch streelde ze me zachtjes. Ik likte de hakken en haar prachige gelakte teennagel, en ik besefte dat ik alles wou doen om haar te dienen.

Toen pas zei Ira, dat ze wou kijken of ik aan haar hoge eisen kon voldoen, en of ik haar bitch kon ziijn.

Ze deed een strap on dildo om, en zette zich op de rand van het bed. Ik moest op mijn knieën voor haar gaan zitten. Ik moest tonen hoe goed ik haar klanten zou pijpen. Dat deed ik vol overgave, ze zei dat haar klanten erg hoge verwachtingen hadden. Het pijpen duurde best lang, maar ik wou dat het eeuwig was. Ze leerde me hoe ik een condoom zonder handen op een pik kon afrollen. Ik moest pijpen, likken, deepthroaten (tot kokhalzen en tranen in de ogen) en het tempo opdrijven. Intussen legde ik mijn handen op haar mooie slanke dijen.

Toen moest ik op mijn hondjes voor haar op het bed zitten. Ze deed wat glijmiddel in mijn smalle kontgaatje, en bracht de dildo voorzichtig naar binnen. In de spiegel voor mij zag ik mezelf en Ira, die geleidelijk het tempo opdreef, en de dildo heel diep naar binnen glijden. Ik kreunde van genot en pijn. Ze deed me tempo opdrijven, en neukte me suf. Plots stopte ze, en zei dat ik wel goed kon pijpen, maar nog wat zou moeten oefenen op het neuken.

Toen deed ze snel de klemmen van mijn tepels die intussen erg gevoelig waren geworden. Ze kneep erin en met die hevige pijn liet ze me voelen dat ze me helemaal in haar macht had.

Toen naam ze een kortere dikke dildo en schoof die naar binnen, deed me op mijn rug liggen met de benen dicht. Ze kwam op mijn borst zitten, met de rug naar me toe.

Ik zag haar rug, haar strakke kontje en de shiny string. Een hemels uitzicht en mocht haar strelen. Intussen speelde ze met mijn stijve pik.

Ik smeekte of ik haar kontgaatje mocht kussen of haar poesje mocht likken. Maar wist ook dat dit niet zou mogen. Maar ze kwam wel wat meer naar achter, zodat ik erg dicht in de buurt kwam, en even mocht ik haar billen kussen. En terwijl ze me verder uitdaagde liet ze me heerlijk klaarkomen. Dit was een hemels gevoel. Op dat moment had Ira me alles mogen vragen.

Nadien nog een wasje, en een leuk gesprekje, en samen wat foto's bekijken.

Ira is eigenlijk een zachtaardige persoon, met een heerlijk lichaam, die je helemaal in haar macht krijgt.

Herhalingsgevaar: oneindig groot !
Intussen neem ik me voor te werken aan hetgeen ik nog moet verbeteren 😏!

Laatst bewerkt:
Dus, de weke magen lezen deze review beter niet.

Ik had Ira gestuurd dat ik eigenlijk nog eens in het skw raakte woensdag. Date geprikt om 16u. Dat was voor mij perfect. Zo kon ik eerst nog wat leffe drinken in de namiddag, kwestie van goed gewillig te zijn.
Na de tweede leffe dacht ik, waarom Kiana er niet bij nemen? Het was lan geleden en ook de komende weken is het te druk voor uitjes.
Ira gestuurd dat ik dat wou maar dat het dan wel extreem dirty moest zijn. Met vernedering en veel sperma.
"Hoe veel sperma?" Vroeg ze? Waarop ik reageerde "what is you maximum?".
"A guy had almost 50" zei ze.
"Lets break the record" was mijn reactie.
Her was toen half vier. Ze stuurde 'okay'. En ze ging met Kiana alle kamers af op zoek naar zaad.
Omstreeks iets na vier stuurde "come'. Op dat moment geloofde ik haar nog niet echt. Maar ze stuurde een foto van een enorme stapel condooms 😶. Die foto bespaar ik jullie.
Ik meteen naar daar. Kiana en zij keken me lachend aan. Op de trap (het was Kiana haar kamer) lag de stapel.
Ik moest vervolgens naar boven en me uitkleden.
Het eerste half uur wilde Ira mijn kont rekken en neuken. Ik zat op mijn knieën en zij bewerkte mijn kont. Ik moest de strapon van kiana pijpen en haar nadien ook beffen. Terwijl duwde Ira steeds grotere dildos in mijn kont en uiteindelijk ook haar hand.
Na deze sessie was het tijd voor 5min pauze.
En toen begon het. Ik moest op mijn rug gaan liggen terwijl Ira op mijn buik kwam zitten met enkel haar laarzen aan.
Kiana, ook enkel met boots, kwam naast mijn hoofd zitten.
Een voor een nam Ira een condoom van de stapel en gaf deze goed zichtbaar aan Kiana. Ze telde ze ook luidop.
Kiana nam deze aan en goot deze leeg in mijn mond. Ik moest er telkens 4 a 5 nemen in mijn mond nemen en vervolgens slikken. Ze babbelden en lachten terwijl in het Roemeens. Wel bleef Ira in het Engels tellen.
Het ging van één naar 52. Elke gemorste druppel veegde Ira op en wreef Ze op mijn buik. Ik moet zeggen, er waren zeer veel stevig volgespoten rubbers bij.
"You are the most dirty slave, and you broke the record, we are so proud of you" zei Ira na de 52e lading.
Een douche was nodig nadien....

Na de douche fiste Ira mijn kont nog eens terwijl ik ook de onderkant van haar boots proper likte....

Wat een ervaring. 52 ladingen in mijn maag terwijl ik dit schrijf...

Terug
Bovenaan Onderaan