Inkomen wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is je jaarlijkse inkomen?

• 0-20k

Stemmen: 11 3,6%
  • 20k-40k

Stemmen: 74 24,1%
  • 40k-60k

Stemmen: 76 24,8%
  • 60k-100k

Stemmen: 81 26,4%
  • 100k-200k

Stemmen: 39 12,7%
  • 200k-500k

Stemmen: 11 3,6%
  • >500k

Stemmen: 15 4,9%

• Totaal aantal stemmers
    307
Als de individueel werkende dames zich inschrijven bij de KvK als coach of adviesbureau oid, kunnen ze gewoon facturen maken waarmee jij geen problemen krijgt.
Dit lijkt me nog wat. Ik (beter gezegd mijn BV) krijg een factuur, en betaal deze zakelijk. En nu komt het leuke: ik heb leuke seks en de winst van mijn BV gaat omlaag - dus minder belasting. Oh ja, de BTW kan je ook nog aftrekken

Als de DVP dit als cursus aanbiedt, zou het misschien ook via het STAP budget kunnen :)

Vooral Nederlandse dvp's zijn tegenwoordig ontzettend duur sommige vragen makkelijk 250 per uur.

1/3 gaat naar de belasting
Ben ook wel benieuwd naar het inkomen van dvp's
Iemand die geheel zelfstandig in bv Amsterdam en omstreken ontvangt, verdient bij 6 dagen werken per week ook al gauw 30k per maand

Tuurlijk!! 😭😢🤡🤣🧐

zal in theorie toch iets meer zijn dan 1/3e? Eerst al 21% BTW afdragen, en over de rest inkomstenbelasting. Verwacht dat je eerder op 40 a 45% uitkomt.
zal in theorie toch iets meer zijn dan 1/3e? Eerst al 21% BTW afdragen, en over de rest inkomstenbelasting. Verwacht dat je eerder op 40 a 45% uitkomt.
Oei 50% van 250€ is nog altijd 125€ per uur.
Je auto laten maken in de garage betaal je 60/70€ per uur voor.
En die moeten een flink pand huren of kopen.
En dat grote pand moet verwarmt worden en verlicht worden.
Moeten speciaal gereedschap kopen.
En dat verbruikt ook weer flink wat stroom.
Moeten de monteurs betalen maar ook de mensen op de receptie en kantoor.

Een dvp moet natuurlijk ook een ruimte huren of kopen waar toch minimaal een bed in past.
En natuurlijk leuke lingerie.
Ook hebben ze gereedschap nodig zoals div dildo's en handboeien enzo.
Eventueel de boekhouder betalen.
En weet ik wat allemaal nog meer.

Dus Tsja wie houden er dan het meeste aan over. 😜
Na alle kostenposten.

Zowel de garage als de dvp zal er toch wel wat aan overhouden want niemand werkt voor niets.
Alleen is de vraag wie wil er het meeste aan overhouden.

Afgelopen week mijn salaris gekregen. Plus 13e maand en bonus. Best een leuk bedrag. Bruto althans. Meer dan de helft wordt ingehouden aan loonheffing. Echt belachelijk. Welke linkse hippie heeft ooit bedacht dat hard werken buiten proportioneel hard afgestraft moet worden? Ik zie die Timmermans nog staan tijdens de verkiezingen. "Als je echt veel verdient dan merk je er echt niets van hoor, als je iets meer belasting betaalt". Die gasten zijn echt compleet de weg kwijt. Hoop dat hij nooit aan de macht komt. Misschien dat rechts nu eens werk kan maken van een vlaktaks?

Valt wel mee met het 'rechts' zijn van de VVD. Zijn toch best ver opgeschoven naar links onder Rutte. Mensen zien PVV ook als rechts. Echter zijn hebben buiten integratie eigenlijk een vrij links beleid.
Klopt de PVV is heel sociaal en ze willen dat er meer geld gaat naar de zorg wat in de afgelopen jaren belachelijk is afgeschaald door link/rechts? Ik weet het niet eens meer😂🤔

Onze overheid schept er genoegen in om zo veel mogelijk groepen mensen financieel en daardoor ook mentaal naar de klote te helpen
De Nederlander ondergaat dit als een schaap dat naar het slachthuis gaat en geven op deze manier hun goedkeuring aan alle idiote verzinselen van deze crieps ...waar is de grens ?

Terug
Bovenaan Onderaan