Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen klimaatfonds en ruimhartig vluchtelingenbeleid maken een partij niet meteen links. Onder de VVD is de complete publieke sector kapotbezuinigd of door marktwerking naar de gallemiezen gegaan. 100.000 daklozen, een wooncrisis die zijn weerga niet kent, groeiende rijen bij de voedselbanken, mensen die geen medicijnen meer gebruiken omdat ze de eigen bijdrage niet meer kunnen betalen, de Toeslagenaffaire, Groningen, bejaarden die door kapotbezuinigde zorg dagen in hun stront liggen, wachtrijen in GGZ en jeugdzorg met zelfmoorden als gevolg, muziekscholen en sportverenigingen (dat wat het kinderleven jeu gaf) een voor een verdwenen. Allemaal door VVD-beleid. De VVD is en was zo rechts als maar mogelijk is.Valt wel mee met het 'rechts' zijn van de VVD. Zijn toch best ver opgeschoven naar links onder Rutte. Mensen zien PVV ook als rechts. Echter zijn hebben buiten integratie eigenlijk een vrij links beleid.
Oke fair, maar die miljarden voor klimaat en stikstof hadden ze ook in de gezondheidszorg of onderwijs etc kunnen stekenEen klimaatfonds en ruimhartig vluchtelingenbeleid maken een partij niet meteen links. Onder de VVD is de complete publieke sector kapotbezuinigd of door marktwerking naar de gallemiezen gegaan. 100.000 daklozen, een wooncrisis die zijn weerga niet kent, groeiende rijen bij de voedselbanken, mensen die geen medicijnen meer gebruiken omdat ze de eigen bijdrage niet meer kunnen betalen, de Toeslagenaffaire, Groningen, bejaarden die door kapotbezuinigde zorg dagen in hun stront liggen, wachtrijen in GGZ en jeugdzorg met zelfmoorden als gevolg, muziekscholen en sportverenigingen (dat wat het kinderleven jeu gaf) een voor een verdwenen. Allemaal door VVD-beleid. De VVD is en was zo rechts als maar mogelijk is.
Exacte bedrag ga ik niet noemen maar zit door promotie en baan wissel tegen modaal aan.Wat zijn jullie allemaal rijk zeg. Echt zo weinig onder de 20k? Ik weet dat armoe een taboe is, maar je kunt het hier zeggen hoor. Je bent anoniem.
Ik ben trouwens 20-40k.
Wat later weer wordt verrekend bij je aangifte inkomstenbelasting.Je baas geeft je een extra beloning van €500
En Kaag pakt eerst meer dan helft
Klopt. Daarom is het frame 'links' voor de Ruttekabinetten onjuist. Dat ben je pas als je bestaanszekerheid op alle gebieden waarborgt.Oke fair, maar die miljarden voor klimaat en stikstof hadden ze ook in de gezondheidszorg of onderwijs etc kunnen steken
Daar krijg ik die helft niet mee terug.Wat later weer wordt verrekend bij je aangifte inkomstenbelasting.
Dan moeten we nog meer gaan betalen .Bestaanszekerheid waarborgen doen ze nergens ter wereld hoorKlopt. Daarom is het frame 'links' voor de Ruttekabinetten onjuist. Dat ben je pas als je bestaanszekerheid op alle gebieden waarborgt.
Gaat er eigenlijk om dat je gewoon wordt genaaid als je een extraatje krijgt.Nee, maar de gemiddelde belasting is minder dan 49,5%.
Het blijft een extraatje waar je belasting op betaald.Blijkbaar snap je het nog steeds niet. Je betaalt in eerste instantie een hoger tarief over de bijzondere beloningen, omdat de loonheffingskorting wordt verrekend met je normale loon en om te voorkomen dat je later moet bijbetalen.
Bij de qangifte inkomstenbelasting betaal je 49,5% over de 3e schijf. Hoe hoger je inkomsten, hoe dichter de gemiddelde belasting bij 49,5% komt, maar nooit hoger.
Niet op bonussen.Best bijzonder, aangezien de hoogste belastingschijf 49,5% is ......
De uitleg heb ik in eerdere berichten al gegeven.Niet op bonussen.
Nee, dan maar meer belasting op je gewone salaris? Het geld moet toch ergens vandaan komen.Gewoon geen belasting op een extraatje
Natuurlijk met een max per jaar.
Mag ik dan jullie fooi als extraatje tellen? Ik krijg nooit een bonus van mijn baasGewoon geen belasting op een extraatje
Natuurlijk met een max per jaar.
Er komt genoeg binnen. Alleen willen ze meer en meer.Nee, dan maar meer belasting op je gewone salaris? Het geld moet toch ergens vandaan komen.
Als je maar belasting betaaldMag ik dan jullie fooi als extraatje tellen? Ik krijg nooit een bonus van mijn baas
Ik hoop dat Wilders die grens gaat verleggen.Onze overheid schept er genoegen in om zo veel mogelijk groepen mensen financieel en daardoor ook mentaal naar de klote te helpen
De Nederlander ondergaat dit als een schaap dat naar het slachthuis gaat en geven op deze manier hun goedkeuring aan alle idiote verzinselen van deze crieps ...waar is de grens ?
Ja, omdat in 2023 de zorgtoeslag eenmalig hoger was vanwege de hoge inflatie.Trouwens de zorgtoeslag is ook minder geworden 32 euro om precies te zijn.
Klopt had met de hoge energie kosten te maken het schijnt dat het nu goedkoper is hebben ze het weer verlaagd.Ja, omdat in 2023 de zorgtoeslag eenmalig hoger was vanwege de hoge inflatie.
Nee want ik zwerf natuurlijk op straat en leef onder een brug. Leuk geprobeerd Paulus2 volgende keer beter.Daarentegen is de huurtoeslag verhoogd, maar daar heb je weinig aan als je die niet krijgt.