Inkomen wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is je jaarlijkse inkomen?

• 0-20k

Stemmen: 11 3,6%
  • 20k-40k

Stemmen: 74 24,1%
  • 40k-60k

Stemmen: 76 24,8%
  • 60k-100k

Stemmen: 81 26,4%
  • 100k-200k

Stemmen: 39 12,7%
  • 200k-500k

Stemmen: 11 3,6%
  • >500k

Stemmen: 15 4,9%

• Totaal aantal stemmers
    307
Valt wel mee met het 'rechts' zijn van de VVD. Zijn toch best ver opgeschoven naar links onder Rutte. Mensen zien PVV ook als rechts. Echter zijn hebben buiten integratie eigenlijk een vrij links beleid.
Een klimaatfonds en ruimhartig vluchtelingenbeleid maken een partij niet meteen links. Onder de VVD is de complete publieke sector kapotbezuinigd of door marktwerking naar de gallemiezen gegaan. 100.000 daklozen, een wooncrisis die zijn weerga niet kent, groeiende rijen bij de voedselbanken, mensen die geen medicijnen meer gebruiken omdat ze de eigen bijdrage niet meer kunnen betalen, de Toeslagenaffaire, Groningen, bejaarden die door kapotbezuinigde zorg dagen in hun stront liggen, wachtrijen in GGZ en jeugdzorg met zelfmoorden als gevolg, muziekscholen en sportverenigingen (dat wat het kinderleven jeu gaf) een voor een verdwenen. Allemaal door VVD-beleid. De VVD is en was zo rechts als maar mogelijk is.

En het ergste van alles is dat wanneer je de pijp uitgaat de fiscus ook weer een deel wil.
Afhankelijk van de relatie van je erfgenamen is wel vrijstelling maar dan nog.
Theoretisch gezien wordt je dan dubbel belast 😵😵

Ik noem het diefstal
Een klimaatfonds en ruimhartig vluchtelingenbeleid maken een partij niet meteen links. Onder de VVD is de complete publieke sector kapotbezuinigd of door marktwerking naar de gallemiezen gegaan. 100.000 daklozen, een wooncrisis die zijn weerga niet kent, groeiende rijen bij de voedselbanken, mensen die geen medicijnen meer gebruiken omdat ze de eigen bijdrage niet meer kunnen betalen, de Toeslagenaffaire, Groningen, bejaarden die door kapotbezuinigde zorg dagen in hun stront liggen, wachtrijen in GGZ en jeugdzorg met zelfmoorden als gevolg, muziekscholen en sportverenigingen (dat wat het kinderleven jeu gaf) een voor een verdwenen. Allemaal door VVD-beleid. De VVD is en was zo rechts als maar mogelijk is.
Oke fair, maar die miljarden voor klimaat en stikstof hadden ze ook in de gezondheidszorg of onderwijs etc kunnen steken 🤔

Wat zijn jullie allemaal rijk zeg. Echt zo weinig onder de 20k? Ik weet dat armoe een taboe is, maar je kunt het hier zeggen hoor. Je bent anoniem.
Ik ben trouwens 20-40k.
Exacte bedrag ga ik niet noemen maar zit door promotie en baan wissel tegen modaal aan.
Spijtig genoeg zit ik met dubbele lasten die ongeveer 60 procent van mijn salaris innemen 😓😓

Blijkbaar snap je het nog steeds niet. Je betaalt in eerste instantie een hoger tarief over de bijzondere beloningen, omdat de loonheffingskorting wordt verrekend met je normale loon en om te voorkomen dat je later moet bijbetalen.
Bij de qangifte inkomstenbelasting betaal je 49,5% over de 3e schijf. Hoe hoger je inkomsten, hoe dichter de gemiddelde belasting bij 49,5% komt, maar nooit hoger.

Blijkbaar snap je het nog steeds niet. Je betaalt in eerste instantie een hoger tarief over de bijzondere beloningen, omdat de loonheffingskorting wordt verrekend met je normale loon en om te voorkomen dat je later moet bijbetalen.
Bij de qangifte inkomstenbelasting betaal je 49,5% over de 3e schijf. Hoe hoger je inkomsten, hoe dichter de gemiddelde belasting bij 49,5% komt, maar nooit hoger.
Het blijft een extraatje waar je belasting op betaald.
Dat hoort gewoon niet.
Als een product 1+1 gratis is. Betaal jij als koper toch ook niks voor de gratis product. Dat is mijn punt.

Onze overheid schept er genoegen in om zo veel mogelijk groepen mensen financieel en daardoor ook mentaal naar de klote te helpen
De Nederlander ondergaat dit als een schaap dat naar het slachthuis gaat en geven op deze manier hun goedkeuring aan alle idiote verzinselen van deze crieps ...waar is de grens ?
Ik hoop dat Wilders die grens gaat verleggen.
Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Slechter kan het niet meer (hoop ik 😜)

Terug
Bovenaan Onderaan