Gisteren heb ik weer eens de proef op de som genomen om een nieuwe dame te bezoeken. Inessa is een knappe, pientere jongedame en draagt een goede vibe uit. Ze is puur natuur, zonder overdreven opsmuk, girl next door, en dat vind ik ook veel aantrekkelijker. De communicatie verliep vlot, uiteraard ontkwam ik op voorhand ook niet aan een vleeskeuring, maar al snel vroeg Inessa per app of ik langs zou willen komen.
Enfin, de date was gepland en gisteren ging ik op pad naar Amsterdam. Parkeren was makkelijk en gratis, even appen voor het kamernummer en zonder enige moeite liep ik het hotel binnen. Bij aankomst trof ik een prachtige en vriendelijke jongedame aan met een vurige blik in haar ogen. De pret kon beginnen…
Uiteraard had ik wat gezonde spanning, maar het ijs was al zéér snel gebroken. We hadden een goede klik en na wat 'small talk' hingen we al snel aan elkaars lippen, terwijl we elkaar ontdeden van de kleding. Ik had thuis weliswaar al een douche genomen, maar heb me down under even snel opgefrist en eenmaal terug ging het verkennen en vurige tongzoenen heerlijk verder.
Terwijl mijn gereedschap naar oorlogssterkte was gegroeid, dwaalde Inessa af naar beneden en duwde ze al knielend mijn jongeheer geheel naar binnen. Wow, dat voelde fijn aan, haar DT-skills werden dan ook volledig bevestigd…
Hetzelfde geldt voor haar hand-kunsten, want zonder enige aanwijzing bewerkte Inessa mijn besneden pik precies op de juiste manier. Het voorspel vervolgde zich op bed, maar ik moest haar toch even een halt toeroepen. Tussendoor nog even lekker tongen en genieten van haar mooie voorgevel, om haar daarna te verwennen met mijn tong en vingers. Zo te merken genoot Inessa er ook van en enige tijd later kwam ze luidkeels klaar. Daarna dook ze op me, reed ze lange tijd al tongend als een dolle op me en kwam ze wederom tot ontlading. Eenmaal in missio hield ik het zelf na enige minuten ook niet meer en spoot ik het condoom vol.
Even uitrusten, gezellig bijkletsen en Inessa gaf me ondertussen een korte maar goede massage. Met nog zo'n 10-15 minuten te gaan begonnen we een 2e sessie in standje 69 en zoog ze tussendoor lekker aan mijn ballen. Daarna pakte ik haar nog enige minuten in doggystyle, maar de tijd begon iets te dringen. Dus condoom eraf en met een afsluitende DT kwam ik voor de 2e maal heerlijk klaar in haar mondje...
Al met al waren we iets over tijd, kon ik nog even snel een douche pakken en liep ik met een big smile het hotel uit. Herhalingsgevaar? Jazeker! Ik merk wel wanneer Inessa weer tijd en zin heeft naast haar reguliere baan.
Inessa, thank you for the delightful date, see you soon!