Beste heren, laat ik beginnen met het feit dat Inessa met recht de luxe heeft om af te spreken met wie zij een goede en oprechte klik heeft. Het spijt me voor de wandelaars die dat niet met Inessa hebben/vinden, maar het zij zo. Waar de meeste '100% real" dames de 13de in een dozijn blijken, kunnen wandelaars dat ook zijn. Wij wandelaars weten net zo goed dat bij de juiste match de meest geweldige ervaringen voor beide partijen ontstaan. Laten wij deze, en uiteraard ook mindere en slechte, ervaringen vooral op een nette manier met elkaar delen.
Na mijn meest slechte ervaring ooit met een andere "dvp" een paar weken terug, heb ik dit forum afgestruind om de ultieme goed maker te vinden. Aantal leuke draadjes over aantrekkelijke dames voorbij zien komen, maar op het moment dat mijn agenda het toe liet en de drang aanwezig was, waren de leuke dames of verhuisd of vertrokken. Slechts een paar bleven over. Ik heb zelfs overwogen om het wat dichter bij huis te zoeken, maar door een aantal mindere ervaringen in het verleden blijf ik altijd wat achterdochtig. Door dit draadje stond Inessa de afgelopen tijd uiteraard op mijn radar. Leuke, goede reviews. Vermakelijke tamtam. Hartelijk dank community. Haar foto's, adv en dit draadje gaf mij goede vibes en een vertrouwelijk beeld van haar.
Aangezien ik dit keer een 'leap of faith' niet kon nemen, besloot ik Inessa een bericht te sturen. Ik kreeg vrijwel meteen antwoord en vlak daarna deden we de verplichte video call. Dit was voor mij een eerste keer, maar was zeker aangenaam. We hadden een goede klik, spraken een tijd af en ik kreeg via app het hotel adres door. Eenmaal aangekomen appte ik haar om de hoek van het hotel, kreeg de verdieping en kamernummer door en liep de vrij toegankelijke entree binnen. Lopend op de verdieping, met de kamer in zicht, kom ik tot de deur welke magisch opengaat, net voordat ik kan kloppen. Ik treed binnen en Inessa staat half achter de deur met een zeer uitdagende, vriendelijke en vooral verwelkomende uitstraling. De deur ging achter mij dicht en ik aanschouw een prachtige vrouw. Het overtreft mijn eerdere vergaarde vibes. Goeie lengte, interessante ogen en een uitstekende lichaamsvorm, welke goed werd geaccentueerd door de sexy, rode lingerie en zwarte doorschijnende japon. Wow factor? W O W hell yes! Op de foto's ziet ze er goed uit, maar in het echt des te meer heren. De voorgaande ontstane klik tussen ons speelt natuurlijk hierin een grote rol. De vibe en match bleek uiteraard wederzijds, anders had ik er niet geweest.
Het type waar ik normaal gesproken erg goed op ga, latina's met tits n ass, is Inessa het type puur natuur. Zij heeft verrukkelijke, naturel B-size borsten en tevens een heerlijke ass. Maar nog belangrijker voor mij is de vibe die Inessa uitdraagt. Lief, sexy, grappig, intelligent en vooral easy going (dit is serieus een echte 10 trillion% real girl dames en heren). Er volgde een kort kennismakend praatje, zoenen en ff kort elkaars lichaam verkennen. Daarna maakte ik gebruik van de mogelijkheid om te verfrissen (handdoeken, douche, mondwater alles aanwezig). Ik liep half naakt de badkamer uit en aanschouwde haar appetijtelijke lichaam, voorovergebogen op het bureau. Nogmaals heren, wat een heerlijke natuurlijke ass en lichaam. Ze keek uitdagend mijn kant op. What you think of the music playing? Precies de muziek die de hele tijd al afspeelde meid, perfect voor de sexy sfeer! We vervolgde de eerdere verkenning met heerlijke TZ en de jongeheer werd enthousiast. Er volgde een uitstekende DT BJ en bovenal intieme sessie, die precies zo ervaart als beschreven is in de adv. Uitstekende
pzc skills, real GFE! Ze vraagt en voelt perfect aan je wat je wilt. Hard, soft or just go with the flow, you can do everything you want. In mijn geval, voor deze eerste keer met Inessa, was het een verrukkelijke go with the flow. Daarnaast gaf zij mij geregeld en gewillig de tijd om mijn skills aan haar te tonen. Ze genoot oprecht, net als ik, meerdere malen van top tot teen. Het afgesproken uur was voorbij, maar voelde wonderbaarlijk aan als twee uur voor mij. Echt een zeer geslaagde, excellente date!
Concluderend: Ultieme goed maker? Ja, zeer zeker! Groot herhalingsgevaar! Inessa en ik bleken een hele goede match te zijn, waardoor we samen een uitstekende ervaring hadden. Wat mij betreft gaan wij elkaar zeker nog eens ontmoeten. Inessa, jij behoort tot de top in mijn lijst! "Slechts" 4 sterren voor TZ omdat ik blijkbaar het type man ben die meer van het tong worstelen is. Een verwaarloosbaar puntje omdat Inessa vol overgave en zeer intiem zoent.
Resulterend een 4.9 uit 5, bij benadering zo goed als perfect