Joh ik kan niet wachten man.
Ik kan me ook niet vinden in opgehokt te zitten in Nederland en te moeten dealen met de dagelijkse kost daar. Het wordt alsmaar voller en voller, en de kwaliteit gaat er ook niet echt op vooruit. De prijs van het leven wordt voor vele intussen onbetaalbaar.
Sociale stelsel daar staat op barsten. En dit is nog maar het begin, die influx. Alle eenmaal gevestigde willen natuurlijk ook hun nichtjes, neefjes en toestanden naar NL halen op kosten van de staat. Over 15 ~ 25 jaar is de demografie volledig omgegooid. En dat is ook precies het gehele europese plan wat al jaren zeer stilletjes en onder de radar actief is. Men doet actief geen reet aan de crisis, het is meer van hetzelfde. Maar als land opstaan en stellen we sluiten de grens, we zetten boot patrouille's op om illegale entering tegen te gaan, lui terug te sturen, DURVEN ZE NIET.
Als je naar de vertegenwoordige landen kijkt zoals de UK dan is dat een serieus probleem daar. En meer zal volgen. Dus mijn advies als niet alleen je vrijheid je lief is - pak je biezen! Ik ga er gewoon niet tussenin zitten en ieders kan me de reet roesten. Uiteindelijk gaat het om mijn geluk (lekker egoistisch) zoals m'n moeder op haar sterfbed ook zei. Het is mijn leven.