ga van de zomer weer een dag of 14 naar mijn maat in Almeria..
de MV weer achter in de Transporter..
beetje verder orienteren van hoe en wat..
wat het bestemmingsplan is in die naaste regio..hoe de sfeer er hangt qua community
hoe de prijzen van levensonderhoud nu zijn vergeleken met vorige keer..
ook mijn gezicht jaarlijks wat meer laten zien bij mensen die daar wat voorstellen qua politie en bestuur horeca etc etc..
als ik over een jaar of 10/12 min of meer permanent die kant op ga..of in ieder geval eerst de winter..(ligt eraan hoe mijn ouwelui er bij zitten ,uberhaupt nog in leven)
dan moet ik eigenlijk al een heel eind bekend zijn met de regio..
waarschijnlijk tegen die tijd op eigen grond iets zetten ,of al begonnen..
niet te groot..zo goed als zelfvoorzienend..zonnepanelen en watervoorziening..veel meer heb je niet nodig..
ik heb hier in de regio optie op nog 3 bedrijfsunits die ik tegen die tijd dat ze klaar zijn weer verhuur..
dus ga ik samen met de verhuur van de andere 2 die ik al bezit ,waarschijnlijk een leuk passief inkomen hebben in de toekomst..
het is natuurlijk geen rekenen over de rug van een ander ,maar ik ben de enige erfgenaam van mijn ouders..die laten ook nog een huis van 4 ton+ achter ooit..
en ik ga niet veel geld nodig hebben ,winterkleding heb je niet nodig..stookkosten is ook zowat 0 daar..
een klein bungalowtje met zwembad ,gym en dubbele garage zet ik voor een paar centen..
bovendien ga ik niet op mn reet zitten..ook daar kunnen ze wel iemand gebruiken die een paar dagen in de week tuintjes bijhoud of schilderwerk..badkamertje ..keukentje..
de rest van de tijd krijg ik wel gevuld met motorrijden,zwemmen en senoritas .
ik houd mijn huis hier gewoon aan..laat de 540i ook grotendeels hier...die is tegen die tijd al 10 jaar oldtimer..dus ben ik in de zomermaanden gewoon hier om onderhoud aan alles te plegen en een oogje in het zeil te houden..
dan is alles allang betaald ,of ik houd een klein beetje restschuld..
dat is zo een beetje hoe we het gaan doen..in grote lijnen..heb gelukkig een goede boekhouder daar werk ik het wel verder mee uit..
maar langzaam maar zeker elk jaar meer belast worden tussen volk uit Nigeria ,Pakistan,Syrie,Marokko,Iran,Israel,Oekraine ,Polen,Roemenie,BulgarijeTurkije,Albanie,..terwijl het 9 maanden regent..
crisis dit ,crisis dat..elektrisch rijden /energietransitie D66 beleid ..die LHBTI ,Woke bullshit ..overal van die Karen figuren met 3 kinderen...neee..dat gaat vervelen ..