Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOveral waar bleekscheten komen zijn ze dol op je portemonnee. Ook in Thailand waar de verschillen tussen arm en rijk nog veel groter zijnCuba... Dat land is zo verdeeld in mensen die hebben en mensen die niets hebben.
Jij bent daar een wandelende portemonnee en geen mens.
Wilt u dit soort woorden niet gebruiken. Dat kan heel kwetsend overkomen. Graag de juiste term uit het Woke lexicon gebruiken... Wit (of kolonisator, onderdrukker, tot slaaf maker, etc.)bleekscheten
Ja zeker , volgens Wikipedia wel 215,7 miljoenZijn er al mensen die in Brazilië wonen?
woww en brazillie stond nog wel op mn lijstje om er een keer op vakantie te gaan.Ik ben in brazilië geweest terug in 2018 voor ongeveer een week.
Ik wil er nooit meer naar toe. Haha. Moreel is gewoon heel anders, straten kunnen of zijn gewoon onveilig. Ondanks dat de schoonpa politieagent was was de dreiging gewoon reeel. Kopie van je paspoort maken als je de deur uit gaat, origineel thuislaten. Ga niet met een horloge om de straat op, ga niet met je telefoon zitten kutten. Dat soort dingen.
ALs je ziet wat gangs onderling met elkaar doen daar - isis is er niks bij.
Precies!Je valt als westerling gewoon op he. We zijn anders gebouwd dan een braziliaan.
Ja en nee, de Braziliaanse bevolking is fysiek enorm divers, van hartstikke wit (Ik werd Alamao genoemd, net als een bekende Braziliaanse voetballer) tot pikzwart en alles daartussen. De Gringo valt vooral op door gedrag, kleding, haarstijl. Als je er een tijdje woont, daar naar de kapper gaat en kleding in de lokale supermarkt koopt val je uiterlijk niet meer zo op.Je valt als westerling gewoon op he. We zijn anders gebouwd dan een braziliaan.
Dat is YouTuber Kurt Caz.er was/is volgens mij een duits ventje ..blond haar ,blauwe ogen die er een sport van te maken om door de favelas van Rio en Forteleza te lopen..
met zijn telefoon of een klein cameratje vast..en maar filmen..
volgens mij woonde hij ook in Zuid Amerika..
hij was eigenlijk een Zuid Afrikaan..
die gast had wel lef..of hij was gewoon knettergek en levensmoe..
bij hem gebeurde er nagenoeg niks..moet ik er bijzeggen dat hij vloeiend portugees machtig is (was)..had een Youtube kanaal
Als witte mensen (van welke planeet die ook mogen komen) daar onopgemerkt kunnen rondlopen, dan zou dit mij als blanke ook moeten lukken..Ja en nee, de Braziliaanse bevolking is fysiek enorm divers, van hartstikke wit (Ik werd Alamao genoemd, net als een bekende Braziliaanse voetballer) tot pikzwart en alles daartussen.
Als je normaal doet in brazilie en niet de simpele toerist uithangt is er niets aan de hand. En de staat Ceara is waanzinnig mooi en de mensen super vriendelijk. Kom er regelmatig….
ja die ja..Dat is YouTuber Kurt Caz.
Zoals de 'Danger Seeker' in de film 'Kentucky Fried Movie'ja die ja..
die is of niet goed snik..of levensmoe
jong ventje met een camera of Iphone open en bloot...daar vinden ze wel wat van daar
Nu ben je toch aan het generaliseren geslagen gap.Ik kijk op youtube veel van die travel vlogs - soms komen er echt mooie landen in voor. alleen azie is hond of kat nogal een delicatesse. Voor mij is dat anders.
Naja beter wegblijven daar als je telkens over je schouder moet kijken en je jezelf in een soort dwangneurose moet gaan plaatsen om niet op te vallen. Hier trek ik de deur achter me dicht en dat was het.Ik heb 15 jaar geleden ongeveer anderhalf jaar in Noord Oost Brazilie (Salvador) gewoond. Met wat normale voorzorgsmaatregelen valt het wel mee met onveiligheid. Geen dure merk kleding, sieraden, horloges etc. Bij het uitgaan taxi's van deur tot deur gebruiken, bepaalde wijken en stille straten vermijden, niet met dealers praten. Na een tijdje worden die voorzorgsmaatregelen een automatisme.
Je bedoeld groter geschapen of zo?Je valt als westerling gewoon op he. We zijn anders gebouwd dan een braziliaan.
Paar jaar voor een Braziliaans bedrijf gewerkt. Iedereen daar hoog opgeleid en zo wit als wat en dus ook rijk.Als witte mensen (van welke planeet die ook mogen komen) daar onopgemerkt kunnen rondlopen, dan zou dit mij als blanke ook moeten lukken..
tsja.. negers worden vaak geassocieerd dat ze lui en dom en arm zijn. Geen ondernemend volk zegt men.Paar jaar voor een Braziliaans bedrijf gewerkt. Iedereen daar hoog opgeleid en zo wit als wat en dus ook rijk.
Net zoals in heel zuid Amerika wordt blank met rijk en zwart met arm geassocieerd.
Een Engelse collega met Jamaicaanse ouders kwam zonder problemen op plekken waar zijn blanke collega's nooit kwamen.
Voor die criminelen was hij gewoon een arme neger dus niet de moeite. Tsja, dat is best wel discriminatie
Nou en als je ze daar zou vertellen dat er in Nederland voedselbanken zijn voor witte mensen, dan zouden ze het uitschateren van het lachenNet zoals in heel zuid Amerika wordt blank met rijk en zwart met arm geassocieerd.
Zoals de 'Danger Seeker' in de film 'Kentucky Fried Movie'
gaat sowieso Spanje worden..maar pas als mijn ouders allebei naar de warme bakker gegaan zijn..
maar ik blijf hier 100% zeker niet hangen..
we zijn hier bezig met omvolking en je voelt je soms nu al net ofdat je in Polen of Roemenie bent..