• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Ik zit te twijfelen of wandelen mijn ding wel is?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dacht dat alleen was als je concrete klachten (heb ik dus niet) had
Nee hoor, hoeft niet.

En als je naar HA gaat, zeg je dan "joh, check ff de boel want ik bezoek DVP's" of hoe doe je dat?
In zekere zin wel. Iets anders verwoord, maar daar komt het wel op neer. Kijkt de huisarts echt niet raar van op.

Edit: op zich zeg ik alleen maar dat ik een uitgebreide soa test wil en meer niet. Anders hooguit dat ik meerdere seksuele partners heb gehad en zekerheid wil. Heel soms vertel ik ronduit dat ik naar de dames ga.
 
Nee hoor, hoeft niet.


In zekere zin wel. Iets anders verwoord, maar daar komt het wel op neer. Kijkt de huisarts echt niet raar van op.

Edit: op zich zeg ik alleen maar dat ik een uitgebreide soa test wil en meer niet. Anders hooguit dat ik meerdere seksuele partners heb gehad en zekerheid wil. Heel soms vertel ik ronduit dat ik naar de dames ga.
Okay, lijkt mij goede aanpak.

Mijn huisarts is een leuke jongedame dus enige gêne heb ik hier wel in … 🤣
 
En als je naar HA gaat, zeg je dan "joh, check ff de boel want ik bezoek DVP's" of hoe doe je dat?
Als je naar de huisarts gaat vraag je gewoon om een SOA test. Meer uitleg hoef je niet te geven, en een ernstige arts zal er waarschijnlijk ook niet naar vragen. Misschien zal hij wel een gedacht hebben waarom.
Maar vergeet niet dat die mensen er voor opgeleid zijn en hun beroepsgeheim hebben. Bij hen ben je veilig alsook je kleine geheimpje. En nog een voordeel tegenover de GGD is dat je huisarts je medische geschiedenis kent en gerichter kan oordelen, raad geven en desgevallend een gepaste therapie aanbevelen. De GGD kent je medische voorgeschiedenis niet, en dat vind ik een nadeel.
Voor mij niks beters en zekerder dan de huisarts.
 
Dan moet je niet beffen of tongzoenen hou het zo veilig mogelijk. Verder zou ik dvp's die bare seks en cim aanbieden ook vermijden de kans dat je bij hen een soa oploopt is groter.

Ik heb jaren naar het Schipperskwartier gegaan en in de meeste gevallen was het daar pijpen met condoom, geen beffen, geen tongzoenen, en neuken met condoom. En die dames die daar aan de lopende band pijpen weten echt wel hoe het moet om je ook met condoom een gevoel te geven van dat ze je pijpt en het voordeel is als je dan hard staat kun je ineens neuken, anders moet er nog een condoom over getrokken worden vlak voor je gaat neuken. Bij pijpen met condoom is dit al van in het begin zo, en achteraf is de kans op SOA uitgesloten. Ik ben zo vele jaren aan een stuk gegaan en natuurlijk wel aan die tieten lekker gezogen en wat knuffels en wangkusjes maar geen tongzoenen enz. Ik heb nooit iets gehad en toch zoveel meer intimiteit gehad dan dat ik niet zou gewandeld hebben. De jaren erna zijn meer wisselend geweest, ja pijpen zonder condoom voelt intenser aan maar weet wat zo'n dame met jou doet ook met anderen doet. En ga je tongzoenen met een dvp die net ervoor CIM gedaan heeft, tja het is afwegen wat je wilt zoals jij het zegt. In elk geval, een bezoekje aan een dvp met massage, knuffelen, pijpen met condoom en erna een neuk sessie in verschillende standjes met condoom, lekker die tieten van haar voelen en een goede klik met haar hebben en dat de dame er uitziet zoals jij echt wilt dat ze eruitziet, lekker sexy lichaam zoals je het graag hebt, een lekkere kut heeft en je goed intens heeft hard gezogen met condoom, dan mag je spreken van een geslaagd bezoekje aan een dvp en kans op SOA is zo goed als nul.
 
Nou... mijn speciale manier kan niet eens met pmc, en krijg daar ook blaren van. Oraal krijg ik nare reacties in mijn mond en lippen als ik op een condoom sabbel

Pmc is dus bij mij extra betalen, want daarna kan ik niets meer.
En wat is er geil aan hard zuigen? Doet eerder zeer, tenminste.. als ik iedereen die dat zegt moet geloven dan. Het is een hele prestatie als je iemand kan laten komen, zonder je hoofd te bewegen en je handen te gebruiken 😋
 
Nou... mijn speciale manier kan niet eens met pmc, en krijg daar ook blaren van. Oraal krijg ik nare reacties in mijn mond en lippen als ik op een condoom sabbel

Pmc is dus bij mij extra betalen, want daarna kan ik niets meer.
En wat is er geil aan hard zuigen? Doet eerder zeer, tenminste.. als ik iedereen die dat zegt moet geloven dan. Het is een hele prestatie als je iemand kan laten komen, zonder je hoofd te bewegen en je handen te gebruiken 😋
Ja we weten het inmiddels wel een betere dvp dan Joke bestaat niet.
 
Zullen we anders gewoon ff niet ruziën op dit forum? Dat gebeurt al op zoveel websites. Als ik iemands bijdrage niet waardeer lees ik er gewoon over heen. Tot nu toe vind ik dit forum levendig en komt er veel input op vragen en onderwerpen.

Laten we ons focussen op waarom we hier zijn: om onze hobby van wandelen te delen en de beleving te maximaliseren… toch?
 
Als je cd gebruikt bij intiem is het risico miniem zoals Joke ook al aangeeft. Daarnaast regelmatig laten testen. Dat is heel normaal en kun je gewoon bij de huisarts vragen, of de GGD of de testbus die af en toe in de red light district in Den Haag staat. Mijn bedrijfsarts raadde mij aan om me regelmatig op SOA's te laten testen als ik wisselende contacten had. Dus bij artsen is dit een heel normale gang van zaken.
 
Zijn er andere die hier ook mee zitten. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik vind het wel een leuke hobby, maar aan de andere kant zit ik nog steeds te twijfelen. Heb wel een aantal super dates gehad met super aantrekkelijke DVP die ik wel nog een keer wil bezoeken. Inmiddels rond de 10-12 DVP bezocht. Waar ik mee zit is, het risico op STDs, ook aangezien je natuurlijk ook wel intiem wil zijn met de dames zoals beffen of TZ. Ik begrijp wel altijd bescherming. Vooral als je eenmaal in de kamer met de dame zit ga je er natuurlijk op los. Op een dag zat ik op mezelf te denken, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Aan de andere kant super spannend en leuk, want mijn liefdesleven buiten DVPs is er niet. Aan de andere kant vraag ik me af of dit roekloos gedrag is. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.

Complex, want ondanks dat ik niet zo heel lang wandel begrijp ik je gevoel. Als jong persoon slaag ik er gewoon niet in met daten en om heel eerlijk te zijn heb ik echt veel te lang gewacht met de eerste keer sex(medio april voor het eerst geweest). Hier kunnen we simpel gewoon kiezen met wie we wat doen (uiteraard respectvol en veilig), terwijl buiten om dit ik nog nooit iets heb gehad terwijl ik mezelf niet als slecht uitziend zou bestempelen. Ik zelf behandel bezoekjes altijd als dates. Ik ga ervoor naar de kapper (soms een paar dagen ervoor soms dezelfde dag) en ik zorg ervoor dat ik er leuk en verzorgd uitzie en goed ruik. Krijg daar ook de complimenten over dus dat is fijn. Omtrent sex, ik TZ altijd en pzc ook maar verder gewoon met condoom. Beffen... is iets wat ik HEEEL graag wil doen. Echter ga ik dit nooit bij een DVP doen. Vind dat gewoon niet verstandig, miss wel hypocriet dat ik wel tz. Maar om het even af te ronden, is het je ding of niet tja. Ik denk persoonlijk niet dat het per se mijn ding is maar het is wel fijn om gewoon een dame te bezoeken, sex te kunnen hebben (ik behandel ze altijd zoals ik mn vriendin zou behandelen, dus bestwel knullig). Het helpt mij persoonlijk tegen de eenzaamheid van het gebrek aan een partner om me toch wel even 'gezien en gewaardeerd' te voelen, ondanks dat ik ervoor betaal.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er andere die hier ook mee zitten. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik vind het wel een leuke hobby, maar aan de andere kant zit ik nog steeds te twijfelen. Heb wel een aantal super dates gehad met super aantrekkelijke DVP die ik wel nog een keer wil bezoeken. Inmiddels rond de 10-12 DVP bezocht. Waar ik mee zit is, het risico op STDs, ook aangezien je natuurlijk ook wel intiem wil zijn met de dames zoals beffen of TZ. Ik begrijp wel altijd bescherming. Vooral als je eenmaal in de kamer met de dame zit ga je er natuurlijk op los. Op een dag zat ik op mezelf te denken, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Aan de andere kant super spannend en leuk, want mijn liefdesleven buiten DVPs is er niet. Aan de andere kant vraag ik me af of dit roekloos gedrag is. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.
Herkenbaar. Ik heb ook soms wat schrik voor SOA's maar eigenlijk zet ik er me in de meeste gevallen over. Het is een trekje dat in de persoonlijkheid is ingebakken, maar als ik daarvoor mijn enige kans op wat intimiteit (relatie geëindigd) moet opgeven... nou nee!
Tip: na wat zoeken loop je altijd wel eens een dame tegen bij wie het klikt. Meestal is dat dan ook een dame die dezelfde eisen stelt qua hygiene als je zelf. Blijf dan bij haar en mijn ervaring is dat je angst dan zowiezo vermindert.
 
ik twijfel er ook aan het wel mijn ding is.
Het is al jaren geleden dat ik dat inmiddels heb gedaan. Toen kwam corona , en ik was het thuiswerk circus ook zat.
Te vaak ervaren dat men je zo snel mogelijk de deur uit wil werken en/of de hygiene te wensen overlaat.
Maar ook dat ik aanvoelde dat het niet pluis was. Dat je dan een angstige dame aantrof en hierdoor de indruk was dat er dwang achter zat. Dan bedank ik dus voor de eer. Eenmaal werd zelf een mobiel in mijn handen gedrukt omdat ik dan met de 'telefoniste' zou moeten praten.
Dit wil ik dus niet in stand houden, dus vandaar mijn dilemma.

Nu ik sinds jaren weer aan het orienteren ben merk ik dat het in mijn omgeving niet is veranderd. Je kunt hier, zij het ook nog spaarzaam via een thuisadres terecht. Verder is er niets meer.
Ik weet ook niet of en wat er is veranderd. Vandaag de proef op de som genomen en twee adressen gebeld. Eentje nam op met een lief stemmetje dat vroeg of ik een bericht wilde sturen. Dat heb ik met beiden gedaan en je hoort niets meer.
In de spaarzame clubs die er vroeger nog te vinden waren was het vaak niet veel soeps. Maar, dan nog altijd liever dat dan de anonieme thuiswerkers waar je nogal eens voor vreemde verrassingen komt te staan.
 
Ik heb ook wel periodes waarin in niet wandel. Ik heb er dan gewoon even geen zin meer in.

Ik zoek op Kinky en zie gewoon geen leuke dames.

Of ik spreek met mezelf af dat ik bijvoorbeeld 3 maanden niet buiten de deur mag neuken.

Maar als dan één van favoriete dames weer in het land is, weet ik niet hoe snel ik mijn wandelschoenen weer aan moet trekken.
 
Kan wandelen er voor zorgen dat je daarna geen seksleven meer hebt. Ik bedoel, dat je dan minder of geen moeite meer wil doen wat daten enzo betreft omdat je makkelijk ff naar een dvp kan gaan
Ik vind het een heerlijke aanvulling. Mijn vrouw kan mij niet alles meer geven. Dan even af en toe wandelen knap je van op. Houd de relatie top en geen frustratie.
 
Zijn er andere die hier ook mee zitten. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met wandelen. Ik vind het wel een leuke hobby, maar aan de andere kant zit ik nog steeds te twijfelen. Heb wel een aantal super dates gehad met super aantrekkelijke DVP die ik wel nog een keer wil bezoeken. Inmiddels rond de 10-12 DVP bezocht. Waar ik mee zit is, het risico op STDs, ook aangezien je natuurlijk ook wel intiem wil zijn met de dames zoals beffen of TZ. Ik begrijp wel altijd bescherming. Vooral als je eenmaal in de kamer met de dame zit ga je er natuurlijk op los. Op een dag zat ik op mezelf te denken, waar ben ik eigenlijk mee bezig? Aan de andere kant super spannend en leuk, want mijn liefdesleven buiten DVPs is er niet. Aan de andere kant vraag ik me af of dit roekloos gedrag is. Hebben andere mensen hier ook last van? Ik vraag me serieus af of wandelen wellicht niet mijn ding is.
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel als jou. Ik ben zaterdagavond voor het eerst gaan kuieren door de straatjes in gent. Na lang twijfelen heb ik me dan toch laten overhalen om binnen te gaan. Dit was een serieuze tegenvaller. Kort daarna ben ik bij een andere dame binnen geweest en daar was het wel bingo. Achteraf kwamen de schuldgevoelens. Ik heb het gevoel dat ik steeds op zoek ga naar meer en beter, iemand die nog deze gedachtes heeft ?
 
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel als jou. Ik ben zaterdagavond voor het eerst gaan kuieren door de straatjes in gent. Na lang twijfelen heb ik me dan toch laten overhalen om binnen te gaan. Dit was een serieuze tegenvaller. Kort daarna ben ik bij een andere dame binnen geweest en daar was het wel bingo. Achteraf kwamen de schuldgevoelens. Ik heb het gevoel dat ik steeds op zoek ga naar meer en beter, iemand die nog deze gedachtes heeft ?
Bij een tegenvaller moet je niet gelijk een andere zoeken ik denk dat daar je fout zit. Neem rust en wacht af tot je weer zin hebt en zorg ervoor dat je niet te vaak gaat zodat het leuk blijft allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel als jou. Ik ben zaterdagavond voor het eerst gaan kuieren door de straatjes in gent. Na lang twijfelen heb ik me dan toch laten overhalen om binnen te gaan. Dit was een serieuze tegenvaller. Kort daarna ben ik bij een andere dame binnen geweest en daar was het wel bingo. Achteraf kwamen de schuldgevoelens. Ik heb het gevoel dat ik steeds op zoek ga naar meer en beter, iemand die nog deze gedachtes heeft ?
Je kan ook gaan handkarren, heb je ook geen schuldgevoelens of kick back.
Bij een tegenvaller moet je niet gelijk een andere zoeken ik denk dat daar je fout zit. Neem rust en wacht af tot je weer zin hebt en zorg ervoor dat je niet te vaak gaat zodat het leuk blijft allemaal.
Als het tegenvalt, zeker bij meerdere tegenvallers zou ik wel naar een andere gaan zoeken.
 
Je kan ook gaan handkarren, heb je ook geen schuldgevoelens of kick back.

Als het tegenvalt, zeker bij meerdere tegenvallers zou ik wel naar een andere gaan zoeken.
Vanaf 1981 ben ik hardcore hoerenloper en in die tijd drie keer in afkickperiodes (huwelijken) gezeten en tot de conclusie gekomen dat ik blijf doorneuken met allerlei temeiers tot ik absoluut niet meer kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan