Ik zit te twijfelen of wandelen mijn ding wel is?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zit in een gelijkaardige situatie, de gedachten dat de dame die ik graag wil bezoeken seks gehad heeft met misschien honderden mannen zijn gewoon angsjagend. God ook weet of een dame zich effectief regelmatig test.

Hygiene alleen is onvoldoende, een dame met Aids of andere soa's kan eveneens perfect ruiken en eruitzien.

Financieel kan het zeker een probleem worden.

Persoonlijk mis ik meestal intimiteit meer dans seks op zich, ik ben introvert als persoon en niet zo aantrekkelijk voor de mooiste vrouwen.

Het is jammer dat dat mijn enige optie zou zijn om intieme contact met een mooie vrouw te hebben.


Ik ben bij 1 dame geweest bijna 3 jaar geleden, ze was vriendelijk maar niet mijn type. Ik heb nog mijn twijfels en zorgen over deze ervaring. Ben aan het twijfelen of er 2de keer gaat komen, nu een zeer veelbelovende dame in mijn buurt gevonden is.
Ik zou zeggen doen. Je gaat spijt krijgen van de dingen die je niet hebt gedaan. Niet zozeer van de dingen die je doet. Die kunnen mee of tegenvallen.
 
Aan het einde van de rit lig je daar gefrustreerd met je geld zonder ervan genoten te hebben. Ik weet wel hoe ik wil gaan: met een natte kut op mijn gezicht! 😛😝😜🤪
Ik heb hele serieuze gezondheidsproblemen en ben al aan het uitvissen of het mogelijk is om mijn kist te laten dragen door een paar lekkere hoog gelaarsde hoeren en het liefst dat erop het einde door mijn squirting favoriet nog eventjes gespoten wordt maar zij is er niet voor in.
 
Ik zit in een gelijkaardige situatie, de gedachten dat de dame die ik graag wil bezoeken seks gehad heeft met misschien honderden mannen zijn gewoon angsjagend. God ook weet of een dame zich effectief regelmatig test.

Hygiene alleen is onvoldoende, een dame met Aids of andere soa's kan eveneens perfect ruiken en eruitzien.

Financieel kan het zeker een probleem worden.

Persoonlijk mis ik meestal intimiteit meer dans seks op zich, ik ben introvert als persoon en niet zo aantrekkelijk voor de mooiste vrouwen.

Het is jammer dat dat mijn enige optie zou zijn om intieme contact met een mooie vrouw te hebben.


Ik ben bij 1 dame geweest bijna 3 jaar geleden, ze was vriendelijk maar niet mijn type. Ik heb nog mijn twijfels en zorgen over deze ervaring. Ben aan het twijfelen of er 2de keer gaat komen, nu een zeer veelbelovende dame in mijn buurt gevonden is.

Als je er al lang over twijfelt, zou ik zeggen probeer het nog eens. Wat heb je te verliezen? Zou dan wel adviseren om toch echt wel opzoek te gaan naar de juiste. Herkenbaar wat je zegt. Ik verlang ook meer naar intimiteit dan sex. Als het echt een veelbelovende dame is, kan je juist ontdekken of het toch wél iets voor jou is of juist niet.

Veel succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan