Ik sta op de zwarte lijst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik mijn telefoonnummer google, zie ik niets vreemds.

Ik gebruik gewoon mijn privé nummer, want heb verder niks te verbergen. Dus een 2e nummer erbij, vind ik niet handig. Gelukkig reageren mijn vaste dames nog wel 😀 en het zijn inderdaad vaak zuid Amerikaanse dames.

Misschien kan iemand mij helpen. Mijn mobiele nummer staat volgens mij ergens op een lijst vermeld als zijnde politie. Ik krijg bijna geen antwoord terug van de dames. Soms wel, maar dan willen ze videobellen of een vooruitbetaling.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik ben niet zo van t videobellen. Dit vertrouw ik ook niet. En nee, ik ben geen politie. 😀
Er zijn veel dames die slecht zijn in antwoord geven, en er zijn veel dames videocalls of vooruitbetalingen vragen. Dat hoeft niet te betekenen dat je op een lijst staat.

Misschien kan iemand mij helpen. Mijn mobiele nummer staat volgens mij ergens op een lijst vermeld als zijnde politie. Ik krijg bijna geen antwoord terug van de dames. Soms wel, maar dan willen ze videobellen of een vooruitbetaling.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik ben niet zo van t videobellen. Dit vertrouw ik ook niet. En nee, ik ben geen politie. 😀
Nieuwe simkaart halen (en die het liefst in een andere telefoon stoppen).

Nieuwe simkaart halen (en die het liefst in een andere telefoon stoppen).
De vraag is of meneer daar wat mee opschiet.

Er is geen enkel bewijs voor de theorie dat zijn nummer als zijnde politie op een lijst staat. Er zijn tal van andere redenen waarom dames niet kunnen reageren.

Sommigen reageren niet zonder profielfoto, sommigen reageren alleen als je nummer op een vertrouwde lijst staat, sommigen zijn gewoon laks, sommigen zijn onbeschoft, en theoretisch kan het ook best zijn dat meneer zelf zich niet goed uitdrukt.

Allemaal dingen die met een nieuwe sim niet op te lossen zijn.

Als ik mijn telefoonnummer google, zie ik niets vreemds.

Ik gebruik gewoon mijn privé nummer, want heb verder niks te verbergen. Dus een 2e nummer erbij, vind ik niet handig. Gelukkig reageren mijn vaste dames nog wel 😀 en het zijn inderdaad vaak zuid Amerikaanse dames.
Erg naief. Er zijn zat redenen om niet je reguliere nummer te willen gebruiken. Kijk maar eens naar berichten over medewandelaars die wodren lastiggevallen. En als ze de kans krijgen, blijft dat niet bij irritante sms- of whatsapp-berichtjes.

Erg naief. Er zijn zat redenen om niet je reguliere nummer te willen gebruiken. Kijk maar eens naar berichten over medewandelaars die wodren lastiggevallen. En als ze de kans krijgen, blijft dat niet bij irritante sms- of whatsapp-berichtjes.
En dan heb je wandelaars die ook nog eens gaan videobellen met de dvp's, denkend dat de dvp's daar geen foto's van maken, ook heel naïef.

Laatst bewerkt:
En dan heb je wandelaars die ook nog eens gaan videobellen met de dvp's, denkend dat de dvp's daar geen foto's van maken.

Klopt. Ging eens videobellen. Achteraf bleek dat de dame daarmee een foto van me maakte. Ik kreeg de foto te zien.

Ik werd gelijk afgeperst. "Nu €20 euro naar mij, of alles gaat online, met je foto erbij ! "

Niet gedaan natuurlijk, en haar nummer gelijk geblockt. Maar misschien sta ik wel ergens online.

Klopt. Ging eens videobellen. Achteraf bleek dat de dame daarmee een foto van me maakte. Ik kreeg de foto te zien.

Ik werd gelijk afgeperst. "Nu €20 euro naar mij, of alles gaat online, met je foto erbij ! "

Niet gedaan natuurlijk, en haar nummer gelijk geblockt. Maar misschien sta ik wel ergens online.
Veel wandelaars weten dat niet ze denken dat videobellen onschuldig is, maar je privacy staat op het spel.

Ben je nu een 'internet-beroemdheid'?

20 maar? Een beetje doorgewinterde afperser zet daar nog wel een nulletje of 2 achter. Je kwam er nog genadig af.
Tot je telefoonnummer inderdaad op allerlei sites komt te staan met opmerkingen of beschuldigingen aan je adres omdat een boeker niet blij was met je. Leg je werkgever/familie/vrienden maar uit hoe dat kan dan.
Ik ga meestal naar vaste dames in privéhuizen. Die kan ik gewoon met mijn echte telefoon bellen. Ik bezoek 1 Oost-Europese dvp. Die vertrouw ik voor 99,999%. Maar vanwege die 0,001% bel ik toch met een wandeltelefoon. Stel dat ze haar tel kwijtraakt en die valt in verkeerde handen....

20 maar? Een beetje doorgewinterde afperser zet daar nog wel een nulletje of 2 achter. Je kwam er nog genadig af.

Klopt, genadig. Nou ja wat kun je met iemands foto en valse naam? Er zijn miljoenen websites ... maakt geen indruk op me.

Wat we hiervan dus leren is dat er altijd
- oplichters
- en afpersers op de loer liggen.

Neem altijd een tweede simkaart.
En betaal NOOIT vooruit.

Terug
Bovenaan Onderaan