Ik sta op de zwarte lijst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Fakers denken alleen maar aan hun eigen geintjes.

1. Ze hebben zichzelf ermee, want hun nummer staat openbaar. Kans dat je echt een keer wilt afspreken heb je zelf verpest
2. Ze laten mij wachten op niets, maar moet eerst een berg doen voor niets
3. Ze hebben andere serieuze kandidaten een kans ontnomen op het tijdstip en duur vd reservering

1. Ze hebben zichzelf ermee, want hun nummer staat openbaar. Kans dat je echt een keer wilt afspreken heb je zelf verpest
3. Ze hebben andere serieuze kandidaten een kans ontnomen op het tijdstip en duur vd reservering
Is gewoon broodroof!

Dat is niet netjes want het is wel je brood waar ze mee spelen. Maar sommige dvp's doen dat ook met je afspreken en als je eenmaal op de straat bent hoor je niks meer. Ze spreken met meerdere klanten af en wie eerst komt mag naar binnen en de ander mag barsten.

Dat is niet netjes want het is wel je brood waar ze mee spelen. Maar sommige dvp's doen dat ook met je afspreken en als je eenmaal op de straat bent hoor je niks meer. Ze spreken met meerdere klanten af en wie eerst komt mag naar binnen en de ander mag barsten.
Sommige hebben daar lak aan.
Kijk er zijn ook echt momenten dat er echt wat is, maar ik heb de ervaring dat er echt wat was waardoor ik niet kon komen.
Wordt je ook voor rotte via en alles uitgemaakt.

Ik snap dat ze boos was, maar ik kon er oprecht niets aan doen, heb toen ook een foto ervan gestuurd maar ik was een faker.
Het blijft een welles nietes spelletje of ze terecht of onterecht boos zijn

Kijk er zijn ook echt momenten dat er echt wat is, maar ik heb de ervaring dat er echt wat was waardoor ik niet kon komen.

Ik snap dat ze boos was, maar ik kon er oprecht niets aan doen, heb toen ook een foto ervan gestuurd maar ik was een faker.
Beste wat je kan doen is je verlies nemen en dr niet teveel achter zoeken of denken wat als...

Ik had een keer met een dame afgesproken eenmaal ter plaatse kreeg ik een bericht dat ze mij niet kon ontvangen omdat haar collega even naar de supermarkt moest en dat zij opgesloten zat zonder sleutel en daarom dus de deur niet kon opendoen. Wel leuk bedacht.😅

Laatst bewerkt:
Beste wat je kan doen is je verlies nemen en dr niet teveel achter zoeken of denken wat als...
Ow dat zeker, alleen zij moest per se weten waar ik stond dus ik vroeg of we dan zouden daten op de vangrail :ROFLMAO:

Soms lijkt het wel eenrichtingsverkeer, de dames mogen wel afzeggen om wat voor reden dan ook maar de klant niet.
Dit is absoluut geen verwijt maar wel wat me opvalt.

En ik snap dat dames veel te maken hebben met fake afspraken, maar niet elke man die afzegt doet dit expres maar uit overmacht (en ja ik snap dat de alle smoesjes al kennen)

velen onder ons hebben iets te verbergen over onze hobby. Die dames hebben ook veel te verbergen, want een echt legaal circuit is het niet. Ik zeg maar: de locatie waar ze ontv is vaak niet als commercieel pand geregistreerd, ze geven niet alles netjes aan de belastingen aan, ze staan niet geregistreerd met hun beroep of bijverdienste... dat maakt ze heel argwanend. De paar keer dat ik een buitenlandse bezocht en ze hoorden een sirene, waren die zeer schichtig. Soms gebruiken ze een middeltje dat hen helpt het beroep vol te houden, ik zeg maar...
Dat maakt hen ook zeer wantrouwig.

velen onder ons hebben iets te verbergen over onze hobby. Die dames hebben ook veel te verbergen, want een echt legaal circuit is het niet. Ik zeg maar: de locatie waar ze ontv is vaak niet als commercieel pand geregistreerd, ze geven niet alles netjes aan de belastingen aan, ze staan niet geregistreerd met hun beroep of bijverdienste... dat maakt ze heel argwanend. De paar keer dat ik een buitenlandse bezocht en ze hoorden een sirene, waren die zeer schichtig. Soms gebruiken ze een middeltje dat hen helpt het beroep vol te houden, ik zeg maar...
Dat maakt hen ook zeer wantrouwig.
Er zullen heus wel inspecteurs zijn die ook afspraakjes maken met deze dames.
Ze zijn namelijk ook niet helemaal achterlijk bij de belastingdienst.

Vrouwen die in een club werken pikken er toch ook de klanten weg. Door buiten de club afspraakjes te maken
Ja dat gebeurt. Ik weet nog dat een klant een dvp in een club had bezocht en haar buiten haar werk om had ontmoet. Ze werd op staande voet ontslagen omdat die klant zijn mond voorbij praatte en haar baas daar achter kwam.

tja, mocht dat zo zijn, dan was er vandaag veel minder gedoe en was alles netjes geregulariseerd. Die mensen zijn met veel te weinig en proberen te scoren met andere grote dossiers. Plus komt bij zo'n dingen altijd ook sociale inspectie te pas en die focussen op andere dingen in bedrijven. Dus geloof me de "sector" weet goed genoeg dat de pakkans er is maar dat het risico het waard blijft.

En ik snap dat dames veel te maken hebben met fake afspraken, maar niet elke man die afzegt doet dit expres maar uit overmacht (en ja ik snap dat de alle smoesjes al kennen)
Heb het ook meegemaakt. Toen ik een keer op weg was naar een dvp begon mijn telefoon opeens raar te doen, ik kon niets meer met me telefoon het beeldscherm zat vast de telefoon kon ook niet meer aan en uit en ik kon ook niet meer bellen of de telefoon opnemen echt een hele rare situatie die zelden voorkomt. Soms is het niet jouw schuld maar probeer dat de dvp wijs te maken ze gelooft je toch niet.

Laatst bewerkt:
Heb het ook meegemaakt. Toen ik een keer op weg was naar een dvp begon mijn telefoon opeens raar te doen, ik kon niets meer met me telefoon het beeldscherm zat vast de telefoon kon ook niet meer aan en uit en ik kon ook niet meer bellen of de telefoon opnemen echt een hele rare situatie die zelden voorkomt. Soms is het niet jouw schuld maar probeer dat de dvp wijs te maken ze gelooft je toch niet.
Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, ik snap dat dames een hoop smoesjes horen maar soms moeten ze ook denken dat er een kern van waarheid in kan zitten.
Zoals in jouw geval ook

Terug
Bovenaan Onderaan