Deze afrikaanse parel was vrijdag nog in brugge, dus maar eens bezocht. Ze is nu normaal in gent. Wauw, echt wauw, bij het binnen komen ongeneerd een dikke smakerd op de mond. (Voelde niet aan als een eerste keer met deze dame, het was net of we elkaar al enkele keren hadden ontmoet) Vervolgens mee naar boven, met zicht op een wel heerlijk kontje
. Eenmaal op de kamer geen rap rap toestanden, maar lekker kussen zelfs met tong terwijl we elkaar laag per laag uit kleden. Dan het bed op en verder kussen strelen knuffelen tot dat ze zei dat ze heet was en afzakte naar de knuppel om te pijpen zonder, ondertussen ook beginnen spelen met haar poesje,vervolgens naar 69, waar ze ook wel van geniet. Heb haar wel laten afremmen anders was het al geschoten. Na tijdje in rustiger tempo deed ze een hoesje om, en liet hem lekker binnen glijden in girl on top
, daarna een standje of 3, bij de laatste , jah, kon ik het niet meer houden...daarna douchke en massage+b2b. Hierna ronde 2 terug lekker pijpen zonder, naar doggy en geeindigd in missio. Er was nog tijd over en deze werd goed gevuld met nog wat nagenieten en kussen. Dit was men 3de dame en eerste afrikaanse, die ik bezoek, en heeft het meeste verslavings/herhalingsgevaar. Als zij terug in brugge of omstreken is kijk ik al uit om een afspraakje met haar te boeken. Zoals ik hier lees is het meestal 150/u ,nu ik heb 200/u betaald. Maar voor zo'n service valt dit opzich mee, vindt ik. Geen extra betaling voor
pzc, beffen, vingeren, kussen...