Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt om te melden. Was een verkeerde copy paste, een heb dit bijgewerkt.Linkje werkt niet.
Comment of the centuryDie meisjes schrijven die tekst niet zelf, meer nog ze weten doorgaans niet wat in die tekst staat. Ik zal je een wijze raad geven van een ouder wordende man: blijf weg van die buitenlandse meisjes die elke week veranderen van stad of land. Er zullen er af en toe wel goeie tussen zitten, maar het is zoeken naar een naald in een hooiberg en de omstandigheden van die meisjes bezorgen je vaak een tristesse. Ik ga er nooit gelukkig weg.
Heb gelijk geziene dat deze dame terug actief staat in Gent? Zie hier veel positiefs staan dus wel eens een tussenstop moeten inlassen deze week. Ontvangt deze omgeving Ledeberg zie ik?
Een betere africaanse ken ik toch niet.Na de lovende reacties hier eens een bezoekje gaan brengen.
Moet zeggen, was toch een beetje teleurgesteld… Stond een beetje op "automatische piloot". Vond het maar weinig geïnspireerd.
Seks 'ok', pijpbeurt 'ok', kussen 'ok'
De massage achteraf was ook helemaal niet goed.
Ik wel, cfr. https://www.girlsreview.nl/threads/mara-gent.8727/Een betere africaanse ken ik toch niet.
Alternativen hoor ik graag
Het is in ieder geval Kendall's GSM-nummer.....Is dit dezelfde Kendal, die nu in Brugge als destiny https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-need-you-insede-me.html
Ben je haar in brugge gaan bezoeken?De Afrikaanse dame die me als "Kendall" ontving gaf me echt een GFE.
Een klein voorbeeld hiervan: Na afloop, was het niet direct effe afwassen, aankleden en vertrekken, maar nog effe rustig nagenieten en ging ze spelend met haar vingers over mijn rug strelen terwijl we naast elkaar op het bed wat lagen te praten.
Of ze dit gedwongen doet ? Ik had niet het gevoel, maar dat weet je vaak ook niet altijd... Bovendien hoe breed beschouw je "gedwongen" want iemand die zover in de financiële shit zit en die maar één uitweg ziet door voor deze job te kiezen, kan zich door de situatie "gedwongen" voelen... en ik vrees dat er zo wel meerdere in de sector actief zijn, evengoed ook niet-Afrikaanse meiden.