Algemeen Huize Sandra Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is al vaker gestopt. En even zo vaak weer teruggekomen. Ik sprak haar enkele maanden geleden, en toen was ze bezig om een baan in de zorg te krijgen, mits haar opleiding zou worden geaccepteerd. Misschien dat dat nu gelukt is?
Ah oke, dankjewel, iemand iets vernomen waar Maria werkt die ook bij huize Sandra zat, jonge Lithuawse meid
 
Iemand ervaring met Veronica? Ze is nieuw. Ik vraag me af of ze qua fysiek overeenkomt als op de foto, oftewel slank met dikke billen. Verder hoe lang ze ongeveer is. Reactie hierop wordt zeer gewaardeerd.
Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt. Bovenstaand gaat over Veronica van Eros Zundert. Veronica HS lijkt er niet op. Geen ervaring mee. Excuus.
 
Iemand ervaring met Joyce… mooie foto leuke verhaaltjes daar bij haar, maar niets hier
Ik heb haar zelfs nog nooit gezien bij het voorstellen, maar misschien is dat omdat ze op andere dagen werkt dan ik wandel. Van alle dames die ik nog niet ken bij HS staat Joyce bovenaan mijn verlanglijstje, maar ik blijf haar maar mislopen. Over een paar weken ben ik weer eens een weekje vrij. Dan maar eens in de gaten houden wanneer ze er is. :)
 
Iemand die me kan uitleggen hoe het werkt? Betaal je eenmalig 80 euro en kan je doen wat je wilt voor 35 minuten of moet je de vrouw ook betalen of bij de entree ook?
Voor 80€ ben je prive met de dame na keuze en kun je een leuke tijd hebben. Alleen als je vraagt na extra diensten kun je bij betalen
 
Iemand die me kan uitleggen hoe het werkt? Betaal je eenmalig 80 euro en kan je doen wat je wilt voor 35 minuten of moet je de vrouw ook betalen of bij de entree ook?
Bij Huize Sandra loop je zo de voorhal binnen, belt daar aan en je wordt dan ontvangen door de gastvrouw. Zij geeft je een zitplaats op een kamer beneden, vraagt of je (eventueel) een afspraak hebt. Anders stellen vervolgens de beschikbare dames zich een voor een aan je voor. Je maakt een keuze kenbaar aan de gastvrouw.
De gekozen dame komt terug, bespreekt je wensen en rekent alles met je af. Bij HS regelt de dame de betaling voor de kamer dacht ik zelf achter de schermen met het huis. Anders betaal je de kamer an de gastvrouw.
Standaard is pijpen en neuken met condoom. Tongzoenen heb ik in privéhuizen altijd inclusief meegemaakt maar dat durf ik je niet in het algemeen te beloven. Typische extra's zijn bv. pijpen zonder condoom en anaal, altijd in overleg met de dame. Die kun je soms achteraf afrekenen maar het is slim ze ineens te bespreken. Je kan dus niet "doen wat je wilt."
 
Veel nieuwe aanwas. Iemand ervaringen met de nieuwere dames die ze willen delen. Voorheen vond ik het echt een top huis waar altijd zekerheidjes zaten. Na wat goede en meer mindere ervaringen afgelopen jaren met dames (die ook snel weer weg zijn) loop ik er niet meer snel spontaan binnen. Veelal probeer ik dan eerst te kijken of de zekerheidjes voor mij er ook zijn (Kathy, Jacky, samantha, Andrea) maar toch houdt me iets tegen om weer eens te gaan kijken. Wellicht dat leuke recensies me er weer toe zetten om er wat vaker heen te gaan. Voor mijn gevoel na corona wel echt minder geworden met de dames. Terwijl ik daarvoor er wel 15 jaar lang bijna altijd wel een succes date had.
 
Iemand ervaring met Stacey? Komt haar postuur sterk overeen met de foto's, oftewel slank? Ze beweert flinke billen en borsten te hebben. Klopt dat en zijn haar borsten echt? Als laatst, ben ik benieuwd wat je van haar gezicht vindt. Alvast bedankt voor het delen en mij onnodige kilometers te besparen naar Breda!
 
Iemand ervaring met Stacey? Komt haar postuur sterk overeen met de foto's, oftewel slank? Ze beweert flinke billen en borsten te hebben. Klopt dat en zijn haar borsten echt? Als laatst, ben ik benieuwd wat je van haar gezicht vindt. Alvast bedankt voor het delen en mij onnodige kilometers te besparen naar Breda!
Stacey is nieuw en nog onbekend bij mij die is sinds afgelopen weekend erbij gekomen want de laatste keer toen ik hier was weekje terug stond ze nog niet op de site
Maar misschien dat er al wat heren geweest zijn bij haar
Wil ook wel wat meer van haar weten
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan