Genoeg nieuwe aanwas daar de laatste tijd iig. Of het blijvertjes zijn gaan we zien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOp de foto's een stuk pracht figuurtje wel wat voor mij . Had van de week nog niet op de site gekekenEr staat nu een nieuwe dame op: Alexandra, 22 jaar met maar liefst 11 foto's. Die zien er niet verkeerd uit. Maar ja: hoeveel korreltjes zout hebben we nu weer nodig? Wie het weet mag het zeggen.
Hoeft niet aan het huis te liggen. Veel belovende foto's zeggen niks natuurlijk.Ik vraag me af of ze echt lekkere dames daar wel kunnen vasthouden....Die Alexandra, met veel belovende foto's, is alweer van de site verdwenen.
Oké je bedoeld toch Nicky neem ik aan , want ik lees bij eerdere berichten dat ze absoluut niet aan Pzc doet , en ook mag je haar niet beffen ?! En jij zegt voor 50€ doet ze Pzc ?Ja voor een bedrag van 50 euro is dat een optie
Lichaamslengte klopt niet.Is Sophia nu al weer terug bij Huize Sandra of verwijst de volgende link naar een andere dame?: https://www.huizesandra.nl/dame/sophia/
Lichaamslengte klopt niet.
Lol die toevoeging had van mij niet gehoeven, maar dank voor de bevestiging.Ja het is de zelfde Sophia , als voorheen, met het nauwe spleetje heerlijk
Elise, is begin 50 maar een lekker ding. In augustus 2x geweest. Bij de juiste klik doet ze heerlijk mee. En komt dan zelf ook goed klaar.Ik ben benieuwt welke dames bij huize Sandra het fijnst lekkerst en het best zijn .want dit huis is ook super leuk ,altijd vriendelijke ontvangst aan de deur .en leuke dames maar ik ken ze niet allemaal ,en ik krijg hierdoor misschien leuke tips
Nee ben benieuwt ga van het weekendPaar nieuwe tussen, iemand al geweest?
Spaanstaligen vooral die gebrekkig Engels spreken begreep ik.Paar nieuwe tussen, iemand al geweest?
Nou, misschien kom ik je dan wel tegen.Nee ben benieuwt ga van het weekend
Ik vind het prima heb geen angst .we komen allemaal voor de sex met de dames .Spaanstaligen vooral die gebrekkig Engels spreken begreep ik.
Nou, misschien kom ik je dan wel tegen.
Ik ook niet, maar heb ook niks te verbergen voor een partner of zo.Ik vind het prima heb geen angst .we komen allemaal voor de sex met de dames .
Ik dus wel ben getrouwd maar al heeeeeeeeeel lang en dan moet je af en toe een uitstapje maken . Niks mis mee .verders alles oké dus een beetje genieten tochIk ook niet, maar heb ook niks te verbergen voor een partner of zo.
Weet iemand of Kathy elders werkt, aangezien ze is gestopt bij huize sandraIk kom er weinig maar ik kan me met name een goede ervaring met Kathy herinneren
Het valt me op dat Huize Sandra veel zeer trouwe dames heeft.
Ze is al vaker gestopt. En even zo vaak weer teruggekomen. Ik sprak haar enkele maanden geleden, en toen was ze bezig om een baan in de zorg te krijgen, mits haar opleiding zou worden geaccepteerd. Misschien dat dat nu gelukt is?Weet iemand of Kathy elders werkt, aangezien ze is gestopt bij huize sandra
Doet ze aan tz of enkel kusjes?Afgelopen week afspraak gemaakt met Veronica. Ze had nog plek voor een half uurtje. Was wel een aangename verrassing. De foto's kloppen helemaal qua fysiek. Ze heeft een erg goed figuur. Flinke natuurlijke borsten. Ze is niet lang. Ik schat 1.65. Beetje een girl next door. We hebben eigenlijk nauwelijks gepraat. Er was wel chemie. We zijn gaan zoenen en hebben daarna een mooie beurt gemaakt. Tevreden gegaan.
In mijn geval was het uitgebreid TZ..Doet ze aan tz of enkel kusjes?