WHEM Nastia, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik ben eerder bij haar geweest. Ik denk dat ze nog nieuw is in dit vak, maar ze is erg vriendelijk en professioneel. Ondanks haar gebrek aan ervaring liet ze me op mijn gemak voelen, en ik heb echt een fijne tijd met haar gehad. Het was een prettige ervaring, en ik zou zeker nog eens terug willen gaan

Dankjewel voor je berichtgeving ^, Stefan. Kan jij bevestigen dat de Nastia die jij hebt bezocht ook de Nastia van de Kinky adv en foto's is? Dankjewel voor je reactie.

Heb haar medio maart bezocht, ontving in een leuke rent studio. Ziet er beeldschoon uit, maar wel al prof. Dus verwacht geen dame die even er tussenuit is om geld te maken, dit is haar vak. Super mooie borsten en een van de mooiste poesjes die je kunt treffen. Al is dat smaak. Destijds ook anaal met haar gedaan, dat was prima maar moet voorzichtig en maar paar standjes. Bovenal lekkere date met mooi dame. Geld waard. Denk jaar of 27.

Heb haar medio maart bezocht, ontving in een leuke rent studio. Ziet er beeldschoon uit, maar wel al prof. Dus verwacht geen dame die even er tussenuit is om geld te maken, dit is haar vak. Super mooie borsten en een van de mooiste poesjes die je kunt treffen. Al is dat smaak. Destijds ook anaal met haar gedaan, dat was prima maar moet voorzichtig en maar paar standjes. Bovenal lekkere date met mooi dame. Geld waard. Denk jaar of 27.

Naar wie refereer je hier? Er worden vele dames besproken waardoor dat niet duidelijk is. Nastia lijkt niet actief op het moment, die andere 2 mogelijke dames wel. Op basis van mijn soortgelijke ervaring denk ik dat je het hebt over Anna?

Terug
Bovenaan Onderaan