Algemeen Huize Fleur

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dan heb je de afspraak gemaakt. Jij helemaal blij. Neemt alle tijd om je mooi te maken, lekker douchen, scheren, mooie kleren aan. Dan ga je vol verwachting naar Fleur, want je hebt een afspraak met een leuke jonge meid. Je komt binnen en dan komt de desbetreffende dame naar je doe. En wat ziet ze er mooi uit . Je kan niet wachten om met haar naar de kamer te gaan. En dan........

Ze zegt sorry je bent voor mij te oud, ik ga niet met je mee....

En dan teleurstelling aan beide kanten. Jij loopt een leuke avond mis en zij loopt inkomsten mis en baalt dat een man haar grens niet accepteert.
Een leeftijdsgrens is ook een grens!
Ja leuk je betoogt nu dat je begaan bent met het lot van mannen die voor niks langs komen.

Maar waar we het hier over hebben is een dame waarover geschreven staat dat ze eisen heeft, zonder dat er ergens staat wat die eisen zijn. Dan krijg je toch juist mannen die onwetend langskomen en dan op basis van onbekende eisen weer naar huis gestuurd worden?

Er staat niet eens of die leeftijdsgrens een bovengrens of ondergrens is! Misschien dat ze juist alleen maar mannen van boven de 50 wil!

Iets meer informatie zou wel handig zijn.

Ja leuk je betoogt nu dat je begaan bent met het lot van mannen die voor niks langs komen.

Maar waar we het hier over hebben is een dame waarover geschreven staat dat ze eisen heeft, zonder dat er ergens staat wat die eisen zijn. Dan krijg je toch juist mannen die onwetend langskomen en dan op basis van onbekende eisen weer naar huis gestuurd worden?

Er staat niet eens of die leeftijdsgrens een bovengrens of ondergrens is! Misschien dat ze juist alleen maar mannen van boven de 50 wil!

Iets meer informatie zou wel handig zijn.

Als de mannen bellen voor een afspraak wordt er naar hun leeftijd gevraagd. Zo moelijk is het toch niet om dan je leeftijd te noemen.
Dan krijgen ze echt wel te horen of de afspraak door kan of niet.

Nou .... ik ga niet zo snel met jongens onder de 25 mee😉
Hoe is eigenlijk de verhouding van klanten qua leeftijd. Hoeveel procent van de klanten is onder de 40 en hoeveel boven de 40 jaar (gemiddeld). Ik heb het idee dat ze het vooral van mannen van boven de 40 moeten hebben. Ik vind dat ook altijd erg onnodig als ze op leeftijd selecteren. Zoals hierboven beschreven lijkt het mij logischer om het op het moment zelf de klant te weigeren als de hygiene of het hele voorkomen van de klant ze niet aanstaat; als hij drugs of alcohol opheeft, erg stinkt of agressief is of brutaal is maar niet op leeftijd. De dvp's worden ook ouder maar niet op papier want ook al werken ze er al 5 jaar de leeftijd bij hun omschrijving blijft hetzelfde. Wordt een klant niet milder en zachtaardiger namate hij ouder is of vinden ze 50 of 60 plussers gewoon 'vieze oude mannetjes'?

Laatst bewerkt:
Ik vind dat ook altijd erg onnodig als ze op leeftijd selecteren.
Weet je wat nou het mooie is aan dit beroep? Dat de dame een vrije keuze heeft om iemand om wat voor reden dan ook te weigeren.

Daar lijken sommige mannen het nogal moeilijk mee te hebben, maar daar hebben ze nu eens helemaal NIETS over te zeggen.

De dame biedt een intieme dienst aan en daarom bepaalt zij wie ze toe laat. Daar hoef je niet over te discussiëren, dat hoor je simpelweg te accepteren!

Interessant, deze discussie over leeftijd en het inschatten daarvan. Herkenbaar ook. Ik snap dat het een graadmeter is. Maar leeftijd zegt niet alles...
Wordt zelf altijd ruim 10 jaar jonger geschat. Eerst werkte dit vaak in m'n nadeel, maar begin er inmiddels de vruchten van te plukken. Ideaal voor de wandelhobby nu blijkt ;)
Wil dit waarschijnlijk ook nog wel even blijven doen. Al moet ik tegen een bepaalde tijd dan niet mijn ware leeftijd benoemen hahaha 😅

Laatst bewerkt:
Ik snap leeftijdsgrenzen wel hoor.

Ja er zijn heel jeugdige 50+'ers en er zijn mannen onder de 40 die bejaard lijken, natuurlijk.

Maar het is gewoon efficiënter dan iedere persoon individueel afwegen (en dan uiteindelijk alsnog 99% van de ouderen weigeren). Als je weet dat ouderen je over het algemeen tegen staan, dan zet je in je advertentie dat 50+'ers niet welkom zijn, en dan wordt het grootste deel van de selectieprocedure uit handen genomen. Dat betekent dan af en toe een Adonis van 51 buiten de boot valt, het zei zo.

Op die manier zijn er ook dames die juist jongeren weigeren.

Als de mannen bellen voor een afspraak wordt er naar hun leeftijd gevraagd.
Ok, dat werkt beter dan wat ik in gedachten had.

Dan nog zou ik op de website zetten of het om een ondergrens of bovengrens gaat, zodat, want nu hebben zowel de jonge als de oude wandelaars geen idee waar ze aan toe zijn.

En ja, voordat mensen blind aannemen dat het een bovengrens is, er zijn wel degelijk jonge dvp's die oude klanten prefereren.

Weet je wat nou het mooie is aan dit beroep? Dat de dame een vrije keuze heeft om iemand om wat voor reden dan ook te weigeren.

Daar lijken sommige mannen het nogal moeilijk mee te hebben, maar daar hebben ze nu eens helemaal NIETS over te zeggen.

De dame biedt een intieme dienst aan en daarom bepaalt zij wie ze toe laat. Daar hoef je niet over te discussiëren, dat hoor je simpelweg te accepteren!
Nou, in principe kan iedere dienstverlener klanten weigeren, tenzij het wettelijk is vastgelegd dat dat niet mag, zoals voor energiebedrijven. Wat wel bijzonder is voor dit beroep is dat DVP's en privehuizen op hun websites regelmatig vermelden dat dames klanten mogen weigeren vanwege etnische afkomst of leeftijd. We accepteren dat maar het schuurt wel met artikel 1 van de grondwet. Ik snap dat dames hun redenen hebben en dat moeten we zeker respecteren, maar strikt juridisch gezien vraag ik me af het vermelden op de website rechtmatig is.

Nou, in principe kan iedere dienstverlener klanten weigeren, tenzij het wettelijk is vastgelegd dat dat niet mag, zoals voor energiebedrijven. Wat wel bijzonder is voor dit beroep is dat DVP's en privehuizen op hun websites regelmatig vermelden dat dames klanten mogen weigeren vanwege etnische afkomst of leeftijd. We accepteren dat maar het schuurt wel met artikel 1 van de grondwet. Ik snap dat dames hun redenen hebben en dat moeten we zeker respecteren, maar strikt juridisch gezien vraag ik me af het vermelden op de website rechtmatig is.
Misschien niet, maar gedwongen prostitutie mag ook niet.
Je wilt ook geen gedoe/discussie als een dergelijke klant bij je binnen staat en een dame zich dan onveilig voelt. Beter dan vooraf duidelijk zijn en zorgen dat iemand niet eens de moeite neemt of naar jouw club te komen.
In de basis zou iedereen welkom moeten zijn en mag je mensen niet over een kam scheren, maar helaas is het in bepaalde culturen zo dat een dvp als een gebruiksartikel wordt gezien in plaats van een mens.

Dan zouden de mannen de dames ook niet meer mogen weigeren.
Daarnaast is de dvp nog altijd baas over haar eigen lichaam. Als zij tegen haar wil in sex met een man moet hebben is er sprake van verkrachting. En is de klant strafbaar. Dus wat nou over de grondwet....

Dit bedoel ik nou met mijn opmerking dat sommige mannen moeite hebben te accepteren dat dames vrije keuze hebben.

Daar heb ik geen wetboek voor nodig hoor. Dat is gewoon logisch nadenken. Natuurlijk hoeft een vrouw geen seks te hebben met een man die ze om wat voor reden dan ook niet niet ziet zitten. Al is het om ras, afkomst, leeftijd. Het discriminatie beginsel is in dit werk niet van toepassing.

Okay...

Dit is exact dezelfde discussie die we eerder hebben gehad in het topic over discriminatie elders op dit forum.

We moeten even 2 dingen onderscheiden.

1. Als een klant zich aandient mag je die weigeren. De reden doet er niet toe. Simpel. Dat betekent dus concreet dat als je geen zwarte klanten wil, ik zeg maar wat, je gewoon elke zwarte klant die verschijnt mag weigeren zonder opgaaf van reden. So far so good, op die manier hoef je nooit met een klant te gaan die je niet wil.

2. Het wordt complexer, als je al aan de voorkant in je openbare advertentie gaat typen dat je geen zwarte mannen wil. Dat is volgens de letter van de wet dus wel discriminatie. Dat betekent niet dat je dus met zwarte mannen naar bed moet, zie bovenstaande alinea, alleen de uitlating, daar doet de wet moeilijker over.

Aan de andere kant, als je het vooraf meldt weet wel iedereen waar ie aan toe is. Klanten laten komen en individueel weigeren kost iedereen onnodig veel tijd. En in de praktijk zal het echt niet tot een rechtszaak komen.

Daarnaast is de dvp nog altijd baas over haar eigen lichaam. Als zij tegen haar wil in sex met een man moet hebben is er sprake van verkrachting. En is de klant strafbaar. Dus wat nou over de grondwet....

Zolang die sex plaats vindt in een privéhuis zul je bij de rechter met een beschuldiging van verkrachting slechts op de lachspieren werken.

Okay...

Dit is exact dezelfde discussie die we eerder hebben gehad in het topic over discriminatie elders op dit forum.

We moeten even 2 dingen onderscheiden.

1. Als een klant zich aandient mag je die weigeren. De reden doet er niet toe. Simpel. Dat betekent dus concreet dat als je geen zwarte klanten wil, ik zeg maar wat, je gewoon elke zwarte klant die verschijnt mag weigeren zonder opgaaf van reden. So far so good, op die manier hoef je nooit met een klant te gaan die je niet wil.

2. Het wordt complexer, als je al aan de voorkant in je openbare advertentie gaat typen dat je geen zwarte mannen wil. Dat is volgens de letter van de wet dus wel discriminatie. Dat betekent niet dat je dus met zwarte mannen naar bed moet, zie bovenstaande alinea, alleen de uitlating, daar doet de wet moeilijker over.

Aan de andere kant, als je het vooraf meldt weet wel iedereen waar ie aan toe is. Klanten laten komen en individueel weigeren kost iedereen onnodig veel tijd. En in de praktijk zal het echt niet tot een rechtszaak komen.
Precies, je schetst precies wat ik bedoel en waar de schoen wringt.
Dit bedoel ik nou met mijn opmerking dat sommige mannen moeite hebben te accepteren dat dames vrije keuze hebben.

Daar heb ik geen wetboek voor nodig hoor. Dat is gewoon logisch nadenken. Natuurlijk hoeft een vrouw geen seks te hebben met een man die ze om wat voor reden dan ook niet niet ziet zitten. Al is het om ras, afkomst, leeftijd. Het discriminatie beginsel is in dit werk niet van toepassing.
Dan heb je m'n bijdrage niet goed begrepen of niet goed gelezen. Nergens zeg ik dat ik moeite heb te accepteren dat een dame een vrije keuze heeft. Een dame mag een klant zeker weigeren, zonder opgave van redenen zelfs, hoewel ik het wel netjes zou vinden als de dame het dan wel uitlegt aan de klant.
Je leest niet goed. Ik zeg nergens dat een dame een heer niet mag weigeren. Dat mag ze altijd. En een dame mag zeker niet gedwongen worden om seks te hebben. Dat is zeker strafbaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan