Toch moeten we ook durven toegeven dat een klik toch deels ook onderdeel van de acteer-prestaties van de dame kunnen zijn.
Mannen die een klik voelen met een dame, danwel seksueel danwel op het persoonlijke vlak danwel beide, keren sneller terug naar die dame.
Dus: Meer inkomsten voor die dame.
Het is dus om meerdere redenen handig voor haar om te doen alsof er een goede klik tussen haar en de klant is.
Op zich is de klik met een dvp niet anders dan de klik die je met een scharrel of vriendin hebt, alleen weet je dan zeker (althans, de kans is groter, er wordt binnen relaties natuurlijk ook wel eens toneel gespeeld) dat het echt klopt.
Bij een dvp blijft het altijd gissen.
Maar zelfs als het onderdeel van het spel is, hoeft dat niet erg te zijn. Als zij zo'n goede actrice is dat de man denkt dat hij een goede klik met haar heeft, is ze een goede dvp en waarom zou je daar niet naar terug keren.
Goede sex, fijne babbel, je loopt er weg met een goed gevoel en dat alles van een dame die in veel gevallen knapper/jonger is dan de reguliere dames waar je een klik mee zou kunnen hebben in het dagelijkse leven. Meer valt er in de meeste gevallen toch niet te halen, als dat al je bedoeling zou zijn.
Dus een goed gespeelde klik is eigenlijk ook gewoon een goede klik.
Wel minder echt dan als er geen geld aan te pas zou komen, zoals ik ook denk dat 8 op de 10 orgasmes bij dames die mannen hier denken waar te nemen fake zijn, zoals waarschijnlijk ook geldt dat het onzin is als mannen schrijven 'heb haar gebeft, ze leek het erg fijn te vinden', maar goed: hoe beter ze dit alles speelt, hoe fijner de man zich voelt, hoe groter de kans dat hij terug keert, hoe meer de dame verdient.
Dus wij willen een klik hebben en zij heeft een reden (geld) om dat te willen, maar toch zal ze met een vervelende gast dit niet willen, want dan wil ze juist niet dat ie terugkeert.
Dus als er een klik ontstaat, betekent het wel dat de dame jou liever ziet terug komen dan sommige andere mannen.
Nou kun je je afvragen als zij bij jouw favoriete 5 dames aller tijden zit en jij bij haar leukere 60% van 1.000 mannen (nog altijd 600 mannen) of die klik gelijkwaardig is, maar er is een fragiele basis tussen jullie tweeën ontstaan.
Jij hebt graag sex met haar, ze voelt je goed aan, en je vindt het fijn om in haar aanwezigheid tijd door te brengen.
Zij verdient goed geld aan jou en vindt het leuker om dat te verdienen door sex te hebben met jou, met een praatje vooraf en achteraf dan met sommige andere mannen die ze vaak maar creeps of veel te veeleisend vindt.
Alleen kan de klik voor haar al ontstaan als je gewoon een aardige gast bent, die bv een uur boekt, snel klaarkomt en sowieso 1 orgasme meer dan genoeg vindt, dan weet ze: 10 minuten werk, 50 minuten babbelen en beetje sjansen, hij heeft leuke praatjes en doet aardig tegen me, snel verdiend dus....dat is denk ik voor haar genoeg reden voor een klik.
Terwijl sommige mannen denken: Moet je nagaan hoe ze naar me kijkt, dit doet ze vast niet bij anderen en ik ben gewoon in staat om haar te laten klaarkomen, zij vindt het ook echt fijn, wat een klik hebben we!
Tussen die twee belevenissen zit wel een flinke kloof, maar toch is dit vaak de verdeling hoe de klik door beide partijen ervaren wordt.
Althans, zo denk ik er globaal over.