Ik heb het hier ergens op het forum al eens eerder geschreven, zou zo niet weten in welk topic dat is geweest maar de strekking was dat indien je tijd investeert in een dame ze dat ook terug doet. Mijn favoriete dame spreek ik alleen de ontvangsttijd mee af, geen tijdsduur, geen vluggertje, geen half of heel uur of nog langer.
Onze date is niet afgelopen na een bepaalde tijd, niet na klaarkomen etc., maar na de complete beleving die we samen aanvoelen als compleet. En omdat ik altijd haar starttarief betaal, ongeacht de tijd dat we samen zijn, hangt het van haar af hoeveel tijd dat dat is. Het is altijd meer tijd dan waar ik voor betaal dus speelt dit hele vraagstuk niet. Zelfs als ze het druk heeft krijg ik altijd ruim meer tijd en zegt ze wel eens dat "de volgende" nog maar even moet wachten omdat niet de klok maar het gevoel onderling bepaald dat onze date alles heeft gehad wat we beiden wilden. Als ze het niet druk heeft wordt het vaak nog veel meer tijd. Dus bij het maken van de afspraak "na mij", als ze die heeft/maakt , zit veel reservetijd voor mij/ons.
Let wel, dit was niet vanaf dag 1 zo. In het begin hield zij ook altijd de tijd bij en gaf ze, soms niet eens heel subtiel, aan dat ik moest gaan klaarkomen omdat ze een volgende afspraak had. Het was zelfs zo erg dat als ik dan aangaf dat ik nog iets meer tijd nodig had en gewoon er mee stopte en zei dat die tijd er niet was. Best wel bot dus.
Maar de conclusie is dus dat wanneer je een dame leuk vind en je bouwt een band met haar op (dus niet 1x afspreken maar echt langdurig) het allemaal niet zo strikt hoeft met tijd. Doordat zij dat doet doe ik ook weer wat extra met af en toe iets meenemen voor haar waarvan het van de vorige keren wel duidelijk is wat ze de volgende keer erg gaat waarderen
Denk wel dat de klik van de dame naar jou er dan ook wel moet zijn maar gelukkig is dat in mijn geval zo