ik vind het helemaal niet normaal om € 200,00 te betalen aan een dame om seks te hebben, in principe vind ik het iets waar je niet voor betaald. Maar dat is een ander verhaal.Ik zeg niet dat het geld moet rollen oid, ik reageerde meer op het stukje 'uitlachen'. De dame die hogere bedragen vraagt lacht haar klanten echt niet uit oid, voor haar is het normaal. Als jij tegen een dvp of random gozer in Thailand zegt dat je hier dames voor 200 euro per uur neukt lacht hij je ook uit terwijl het voor jou normaal is.
Sterker nog; van wat ik heb meegemaakt waren de duurdere dames de dames die het minst roddelden en juist erg respectvol en professioneel waren tegenover hun klanten. Die zijn vaak ook beter opgevoed, opgeleid en hebben een ander visie op de wereld dan de dame in de goedkope raamstraten die van het platteland afkomt bij wijze van spreken.
Ik heb genoeg dames uit het high end gezien bij etentjes en dat soort dingen, meestal zijn dat in mijn ogen niet echt seksueel aantrekkelijke dames, vaak het type student van een jaar of 25 met een nederlandse achtergrond, als dat je smaak is prima, maar ik wordt er niet warm of koud van. en helemaal niet opgewonden.
ook dat gaat naar verloop van tijd vervelen.Als ik opeens 50K in de maand te besteden zou hebben ging ik niet golven en ook niet naar sterrenrestaurants, wel iedere dag een dame bezoeken