Voormalig lid 38821
Vaste klant
- 106
- 06/03/24
- 689
Waar zijn die handjes? Hopelijk op mijn borsten en in mijn slipjeDat wordt dan vast een spannende 'lasershow'!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar zijn die handjes? Hopelijk op mijn borsten en in mijn slipjeDat wordt dan vast een spannende 'lasershow'!
Nu... als je een keertje een lasershow wil organiseren... samen met je vriend. Laat maar weten!Waar zijn die handjes? Hopelijk op mijn borsten en in mijn slipje
En hoe kunnen we je herkennen ;-)Waar zijn die handjes? Hopelijk op mijn borsten en in mijn slipje
Die meid met al die handen in haar shirt en broek!En hoe kunnen we je herkennen ;-)
Ik denk dat er niet zo heel veel petite Aziatische dames met hun vriend zullen zijn, maar zie mijn foto's op profiel(en die op het topic 'Hotwife Angie')En hoe kunnen we je herkennen ;-)
Moest er toch nog ééntje zijn, gaat die allicht verschieten en mogelijk getraumatiseerd zijnIk denk dat er niet zo heel veel petite Aziatische dames met hun vriend zullen zijn
Nu... het was alvast wél een mooie lasershow!Het was een leuke fantasie, maar in de praktijk niet haalbaar
Lees het net te laat, jammer. Waren er gelukkige mannen?Vanavond ga ik met mijn vriend de festiviteiten in Brussel bekijken.. zou leuk zijn om betast te worden
Al wie dit leest: voel je vrij,
Xx, Angie
Vanavond ga ik met mijn vriend de festiviteiten in Brussel bekijken.. zou leuk zijn om betast te worden
Al wie dit leest: voel je vrij,
Xx, Angie
Eens naar terkamerenbos gaanHet was een leuke fantasie, maar in de praktijk niet haalbaar
Wat is drooggeilerij?!Wat een drooggeilerij.
Als je als man de verkeerde dame te pakken krijgt vang je zo klappen en heb je voor dat je het weet een stevige klacht aan jouw nek. Mag je bij de rechter uitleggen dat je een oproep op een internetforum gevolgd bent.Het was een leuke fantasie, maar in de praktijk niet haalbaar
Verdomme! Ik liep daar ook rond!
Ben trouwens ook geïnteresseerd in het voelen, drankje, gangbang,...!
Where to sign up please
Pm is prima, naar zoals gezegd: ik ben geen professional, en zit niet constant op deze site. Ik reageer enkel op echt interessante voorstellen, niet op de vraag 'Geef me je voorwaarden'.Maar dus even serieus @HotwifeAngie : waar kan ik mij kandidaat stellen? Ook voor eens iets te gaan drinken... PM?
Het antwoord kan je vinden in je naam!Ik bied je de Nederlandse staatsgeheimen aan.
Is dat interessant?
ze bestaat echt hoor. Heb haar op n gangbang tegen gekomen bij de milfsIk begin mij af te vragen of HotwifeAngie echt wel bestaat.
Door terug te lezen heb ik het idee dat het een latente
homo is die iedereen bij de neus neemt.
Dat interesseert me ook wel wat een leuke dameIemand ondertussen nog privé afgesproken met Angie?
Zo is dat!Ik zou hier snel op ingaan Floris… laat een dame dat niet 2 keer vragen
Is een ontvangst locatie in Alkmaar een optie?Na wekenlang te hebben gesukkeld met een allergische reactie, eindelijk terug klaar voor wat actie.. Nu regel nog wat meer tijd kunnen vrijmaken
Zin in een nieuwe ervaring deze maandag, op een spannende locatie of met iemand die me nog niet heeft geneukt (looking at you, Floris )
Voorlopig enkel iets gevonden in Eroxx op maandagnamiddag.. Iemand een ander feestje of club in gedachten?
Xx Angie