HotwifeAngie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pfff.. Na een hele poos te hebben moeten genezen van een huiduitslag, eindelijk weer wat tijd en zin in stouts ❤️‍🔥
Zou graag eens 's nachts op een parking rondlopen in m'n bodystocking, en een paar harde pikken laten leegspuiten op m'n petite lijf 🤤😘
Xx, Angie
Niets geiler dan een dogging🤩🔥. Heb er 3 mogen meemaken, onvergetelijk🥰
Als het kan en mag sluit ik graag aan.
 
Pfff.. Na een hele poos te hebben moeten genezen van een huiduitslag, eindelijk weer wat tijd en zin in stouts ❤️‍🔥
Zou graag eens 's nachts op een parking rondlopen in m'n bodystocking, en een paar harde pikken laten leegspuiten op m'n petite lijf 🤤😘
Xx, Angie
Wie weet moeten we keer samen gaan🤤.
Hou ook wel van dit soort uitjes.
(Samen met mijn partner voor goede orde).

X Kiki
 
Ik zal wel niet goed ingelezen zijn, maar wat is eigenlijk een Hotwife?
Een hotwife is een vrouw met een partner die toestemming heeft om seksuele relaties aan te gaan met andere mannen dan haar eigen man. Meestal gaat het om een langduriger relatie met een derde. In Hotwifing heeft de man er plezier in dat zijn vrouw aantrekkelijk is voor andere mannen,. Hij keurt actief de andere mannen mee, en houdt vaak de controle over de situatie.

Google is je vriend voor heel veel meer info.
Het is natuurlijk op meerdere manieren vorm te geven.
 
Een hotwife is een vrouw met een partner die toestemming heeft om seksuele relaties aan te gaan met andere mannen dan haar eigen man. Meestal gaat het om een langduriger relatie met een derde. In Hotwifing heeft de man er plezier in dat zijn vrouw aantrekkelijk is voor andere mannen,. Hij keurt actief de andere mannen mee, en houdt vaak de controle over de situatie.

Google is je vriend voor heel veel meer info.
Het is natuurlijk op meerdere manieren vorm te geven.
Kijk nu begrijp ik het beter. En hoe zit het met de partner van een Hotwife. Heet dit een Hotman ofzo en heeft deze ook toestemming om andere relaties aan te gaan. Of gaat dat niet samen een Hotwife en Hotman?
 
Bestaan er nog locaties in Nederland waar vrouwen aan dogging doen? (is het een werkwoord?).
Over het algemeen zijn dit overdag gedoogde naaktstranden die niet bewaakt worden vrouwenpolder, Neeltje Jans, de Oesterdam bij Bergen op Zoom en de Noordzee stranden verder naar het noorden.
Dan in het binnenland, dr Vlietlanden bij Leiden (ook soms actie op dr parking in de avond) Spaarnwoude, waalstrandje Vuren, Engelermeer (Noordzijde), Waalstrandje thv de Bisonbaai bij Nijmegen, en de Issabellagriend (Oolderplas) bij Roermond.
In de avonden alleen waar je in beloten kring afspreekt 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan