• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Hotwife rubriek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zullen we er geen terminologische discussie van maken echter? 🤣
Op zich zou een uitlegje in de 1e post nog wel wat toevoegen, ik denk dat een hoop mensen die topic met interesse zullen lezen maar toch niet precies weten hoe het allemaal werkt.


Inmiddels is er al een topic van 2 pagina's over echtgenotes die het blijkbaar graag met verschillende mannen doen, maar heb ik bijvoorbeeld nog geen flauw idee hoe ik er bij 1 zou moeten belanden. Recruteren ze? Adverteren sommige? Is dit een betaalde dienst?
 
Op zich zou een uitlegje in de 1e post nog wel wat toevoegen, ik denk dat een hoop mensen die topic met interesse zullen lezen maar toch niet precies weten hoe het allemaal werkt.


Inmiddels is er al een topic van 2 pagina's over echtgenotes die het blijkbaar graag met verschillende mannen doen, maar heb ik bijvoorbeeld nog geen flauw idee hoe ik er bij 1 zou moeten belanden. Recruteren ze? Adverteren sommige? Is dit een betaalde dienst?
Als de dames dit als prive-vermaak doen... lijkt het me dus enkel op hun verzoek te zijn...
 
Nou ja van vixenandherstag dacht ik dat z'n vriendin gewoon adverteert, en ik begrijp uit dit topic dat een vixen behoorlijk lijkt op een hotwife.
De Vixen in een stag/vixen-relatie is inderdaad een hotwife. Net als de vrouw in een cuckolding-relatie ook een hotwife is.
Het verschil zit in de relatie tot de primaire partner. Bij een cuckolding-relatie is er sprake van vernedering van de primaire partner en is de hotwife duidelijk dominant.
Bij een stag/vixen niet, daar is de relatie gelijkwaardig.

Alles binnen gemaakte afspraken in de relatie natuurlijk.

Tenminste dit is wat ik ervan begrijp.

Edit: Ik vond met Google ook deze vrij uitgebreide uitleg.
 
Inmiddels is er al een topic van 2 pagina's over echtgenotes die het blijkbaar graag met verschillende mannen doen, maar heb ik bijvoorbeeld nog geen flauw idee hoe ik er bij 1 zou moeten belanden. Recruteren ze? Adverteren sommige? Is dit een betaalde dienst?
Ik voeg toe 😉:

Bij een hotwife ligt het initiatief bij haar zelf. Het hangt er dus van af hoe makkelijk ze zich laat vinden.

Bij ons is het Britney, 25j, zij doet een maal per maand mee aan een gangbang en bezoeken we maandelijks ook een sexclub (waar single mannen welkom zijn). Daar neukt ze uren lang vele mannen. Dus daar vind je haar vaak.

Daarna date ze met velen die ze vindt online. Meest is dat op fetlife. Soms ook toevallig op tinder. Concreet volgt daar snel mailcontact en seks uit (bij haar minstens twee nieuwe contacten per week). De lucky ones schoppen het tot vaste Bulls zelfs.

Derde kans is er wanneer je haar tegenkomt bij het uitgaan (varieert van resto, stadsbezoek tot groot feestje) natuurlijk....

Maar uiteraard kan je e3n hotwife niet "boeken" (los van club of gangbang). De vraag (mannen) is veel groter dan de beschikbare tijd. Aangezien ze het niet professioneel doet kan dit enkel als het past naast job en sociaal leven.

Hopelijk was dit de nuttige toevoeging die je zocht.
 
Hopelijk was dit de nuttige toevoeging die je zocht.
Zeker, en daarvoor dank.

Maar in zou nog steeds aanraden een stukje duiding toe te voegen aan de 1e post. Er gaan hier vast meer mensen komen die nieuwsgierig zijn maar niet precies weten hoe het werkt, zoals ik, en die lezen vaak niet het hele topic door om te zoeken naar tekst en uitleg.

Gewoon even mijn advies om te zorgen dat het geen terminologische discussie wordt, zoals je het zelf noemde.
 
De Vixen in een stag/vixen-relatie is inderdaad een hotwife. Net als de vrouw in een cuckolding-relatie ook een hotwife is.
Het verschil zit in de relatie tot de primaire partner. Bij een cuckolding-relatie is er sprake van vernedering van de primaire partner en is de hotwife duidelijk dominant.
Bij een stag/vixen niet, daar is de relatie gelijkwaardig.

Alles binnen gemaakte afspraken in de relatie natuurlijk.

Tenminste dit is wat ik ervan begrijp.

Edit: Ik vond met Google ook deze vrij uitgebreide uitleg.
Ik denk dat men het simpel houdt als je een Vixen een Vixen noemt en een Hotwife een Hotwife.
Er is wel degelijk een verschil en door de terminologie niet te mixen respecteer je dat verschil ook.
Ik zit me wel intussen af te vragen wat ik ben.
Ik heb een relatie, heel normaal. Daarnaast nog een vriendin die ik ook graag deel, die heel graag neukt met andere mannen, toch onderdanig is aan me en ik die haar goestingkjes aanmoedig.
 
Ik voeg toe 😉:

Bij een hotwife ligt het initiatief bij haar zelf. Het hangt er dus van af hoe makkelijk ze zich laat vinden.

Bij ons is het Britney, 25j, zij doet een maal per maand mee aan een gangbang en bezoeken we maandelijks ook een sexclub (waar single mannen welkom zijn). Daar neukt ze uren lang vele mannen. Dus daar vind je haar vaak.

Daarna date ze met velen die ze vindt online. Meest is dat op fetlife. Soms ook toevallig op tinder. Concreet volgt daar snel mailcontact en seks uit (bij haar minstens twee nieuwe contacten per week). De lucky ones schoppen het tot vaste Bulls zelfs.

Derde kans is er wanneer je haar tegenkomt bij het uitgaan (varieert van resto, stadsbezoek tot groot feestje) natuurlijk....

Maar uiteraard kan je e3n hotwife niet "boeken" (los van club of gangbang). De vraag (mannen) is veel groter dan de beschikbare tijd. Aangezien ze het niet professioneel doet kan dit enkel als het past naast job en sociaal leven.

Hopelijk was dit de nuttige toevoeging die je zocht.
Echt wel bedankt 😄
 
Ik denk dat men het simpel houdt als je een Vixen een Vixen noemt en een Hotwife een Hotwife.
Er is geen verschil tussen een Vixen en een Hotwife. Er is wel een verschil in de rol die de man heeft. Vixen (en Stag) zijn nog niet heel bekende termen. Daarom dat de vrouw vaak wel de term Hotwife gebruikt.

Er zijn veel verschillende vormen van (consensuele) non-monogamie (CNM). Elke relatie is uniek, en er zijn veel manieren waarop koppels een relatie kunnen vormgeven. Bij cuckold- en vixen-stag-relaties is de gemeenschappelijke deler dat er een enorm onderling vertrouwen moet zijn en dat de relatie sterk moet zijn.

In een vixen-stag-relatie kan het initiatief tot seks met een ander liggen bij de vrouw, de man of beiden. De vrouw kan dominant, submissief of gelijkwaardig zijn. Ze kunnen in een vanilla-relatie zitten of in een BDSM-relatie. Deze relatievorm is minder vastomlijnd in vergelijking met een cuckold-relatie.

De ene rol sluit de andere ook niet uit. Je kunt een polyamoureuze relatie hebben en daarnaast ook een cuckold- of vixen-stag-relatie. Bovendien kan een hotwife ook aan sekswerk doen. Een hotwife hoeft niet altijd gratis seks aan te bieden. Rollen kunnen ook nog eens fluïde zijn en wisselen in de tijd.

Waarom zou je überhaupt kiezen voor dit soort relaties? Het kan heel mooi zijn om je eigen partner te zien genieten van seksuele aandacht van een ander in een veilige omgeving. Een uitstekende communicatie, openheid en eerlijkheid zijn voorwaarden voor dit soort CNM relaties.

Als de rollen omgedraaid zijn in een cuckold-relatie, wordt de vrouw een cuckquean genoemd.
 
Opvallend dat zoveel open-minded mensen toch proberen een hokje in te kleuren 🙄

Ik weet na al die jaren nog steeds niet wat ik ben behalve mezelf. Gelukkig in een relatie waarin er ruimte is om apart van elkaar en samen te genieten van en met anderen. Soms is dat gelijkwaardig, soms meer D/s gerateerd in mijn D rol, soms kan ik er van genieten dat mijn partner het sletje is en we daarna samen weer genieten. Enige rol waar ik me niet in kan herkennen is die van cuck, andersom wel een paar hilarische ervaringen mee mogen meemaken.
 
Moeten we geen hotwife rubriek starten. De mijne is vaak een gigantische slet met vele neukers. Maar ik lees hier nog wel veel over hotwives of zelfs van hotwives....
Zijn geen DVP's maar ook best geil 😇
Dan is ze toch een hobby dvp?
Ze is een leuke vrouw!

Waarom open je niet een topic in dames ah woord? Ik lees graag meer van je @HotwifeAngie ❤️💋
 
Ik voeg toe 😉:

Bij een hotwife ligt het initiatief bij haar zelf. Het hangt er dus van af hoe makkelijk ze zich laat vinden.

Bij ons is het Britney, 25j, zij doet een maal per maand mee aan een gangbang en bezoeken we maandelijks ook een sexclub (waar single mannen welkom zijn). Daar neukt ze uren lang vele mannen. Dus daar vind je haar vaak.

Daarna date ze met velen die ze vindt online. Meest is dat op fetlife. Soms ook toevallig op tinder. Concreet volgt daar snel mailcontact en seks uit (bij haar minstens twee nieuwe contacten per week). De lucky ones schoppen het tot vaste Bulls zelfs.

Derde kans is er wanneer je haar tegenkomt bij het uitgaan (varieert van resto, stadsbezoek tot groot feestje) natuurlijk....

Maar uiteraard kan je e3n hotwife niet "boeken" (los van club of gangbang). De vraag (mannen) is veel groter dan de beschikbare tijd. Aangezien ze het niet professioneel doet kan dit enkel als het past naast job en sociaal leven.

Hopelijk was dit de nuttige toevoeging die je zocht.
Ik vroeg me al af of ik jouw hotwife ook eens mag neuken, maar geen kans dus lijkt me.
 
Club maandelijks stond ook bij de opties. Makkelijk dus.

Het is overigens sinds woensdag geleden dat ze een andere vent neukte.... zelden meegemaakt. Ik verwacht storm na die stilte
De stilte stopte. Gisteren kwam één van haar vaste (geteste) Bulls haar stevig neuken terwijl ik toekeek. Ik mocht haar nadien beffen en neuken met strapon.
Vanavond heeft ze een date met een nieuw contact van op fetlife.
Vrijdag vertrekken we naar de ardennen. Ze nodigde al een neuker uit voor een lange sexdate (terwijl ik strijk) en ze rekent op nog wat tinder matches.
Wat hou ik van mijn hotwife.
 
Hoe kom je in deze wereld terecht en leer je de "ins and outs"?

Zeker, en daarvoor dank.

Maar in zou nog steeds aanraden een stukje duiding toe te voegen aan de 1e post. Er gaan hier vast meer mensen komen die nieuwsgierig zijn maar niet precies weten hoe het werkt, zoals ik, en die lezen vaak niet het hele topic door om te zoeken naar tekst en uitleg.

Gewoon even mijn advies om te zorgen dat het geen terminologische discussie wordt, zoals je het zelf noemde.
Helemaal eens met bovenstaande. Vraag me af of er veel van dit soort vrouwen zijn.
 
Hoe kom je in deze wereld terecht?

Helemaal eens met bovenstaande. Vraag me af of er veel van dit soort vrouwen zijn.
Wij rolden daar in (reeds eerder beschreven).
En of er veel zijn? Ik ken er intussen een aantal. Ik ben in alle geval dolgelukkig met mijn hotwife. Haar seksdrive is gigantisch.

(Net weekendje ardennen gehad, zelfs daar is ze zaterdagavond met een jonge man de koffer in gedoken. Ik moest terwijl de strijk doen).
 
Laatst bewerkt:
Vraag me af of er veel van dit soort vrouwen zijn.
Meer dan je denkt. Ik denk persoonlijk dat best veel vrouwen open staat voor swingen en regelmatig ook wel Hotwifing. Het begint denk ik wel met een goede relatie, vertrouwen en een uitstekende communicatie. Vrouwen houden minstens net zo veel van seks als mannen en veel vrouwen kunnen echt wel genieten van andere mannen buiten hun vaste partner.
 
Meer dan je denkt. Ik denk persoonlijk dat best veel vrouwen open staat voor swingen en regelmatig ook wel Hotwifing. Het begint denk ik wel met een goede relatie, vertrouwen en een uitstekende communicatie. Vrouwen houden minstens net zo veel van seks als mannen en veel vrouwen kunnen echt wel genieten van andere mannen buiten hun vaste partner.
Klopt, ik vrees (en stel vast) dat het vaak de mannelijke partner is die deze levensstijl (jaloezie, bezit, dominantie) niet aan kan....
 
Ik heb jaren lang een LDR (Long Distance Relationship) gehad met een Thaise en we deelden dus onze seriële escape als we niet samen waren. Zij had diverse dates op tinder en ik bezocht DVP's in Nederland. Ook heb ik toentertijd op hookers gezet dat m'n vriendin beschikbaar was. Daar is gek genoeg slechts 1 serieuze reactie op gekomen. Die man heeft haar wel diverse keren geneukt. Hij was echter wel te beroerd om haar als dame te behandelen waardoor zij er odd geen zin meer in had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan