BabyGirl87
Newbie
- 20
- 04/11/21
- 33
Lang geleden dat ik nog is ben geweest,maar het kriebelt,binnenkort nog eens een bezoekje brengen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSpannend! Ik zou dan ook graag passeren.Lang geleden dat ik nog is ben geweest,maar het kriebelt,binnenkort nog eens een bezoekje brengen
Laat maar weten wanneer ;-) xxLang geleden dat ik nog is ben geweest,maar het kriebelt,binnenkort nog eens een bezoekje brengen
Weet je dit zeker? Dan kom ik zeker ook eens langs …volgende week woensdag komt er een koppel (eind dertig) vanaf 14u is mij gemeld. Ben afgelopen zondag langsgeweest en toen was er een koppel met
een knappe en hitsige vrouw. Begin januari was het wat kalmpkes daar wat koppels betreft maar het is terug aan het oppikken heb ik de indruk.
Zeker ben je nooit helemaal maar vrijdag en zeker zondag zouden wel degelijk doorgaanWeet je dit zeker? Dan kom ik zeker ook eens langs …
Afspraakjeswaar vinden jullie de aankondigingen?
Ik ben er in ieder geval nog nooit een koppel tegengekomen, maar lees hier wel dat er zich soms aanbieden.Zijn er regelmatig koppeltjes aanwezig op de GB in hotstore?
Geef maar aan wanneer je van plan bent teLang geleden dat ik nog is ben geweest,maar het kriebelt,binnenkort nog eens een bezoekje brengen
Heb je het koppel gezien?Gisteren nog een koppel geweest en zaterdag 12feb heb ik gelezen dat er een Gb is met vlaamse Bo en daar zou ook een koppel
komen. Van de keren dat ik geweest ben was het fifty fity wat koppels betreft. Wat de zaak zelf betreft is het een uitstekende mix
van cinema en club en zeer proper wat ik wel kan apprecieren.
Ik heb ze niet gezien.blijkbaar oudere man met aziatischeHeb je het koppel gezien?
En vanwaar heb je deze info?Vannamiddag zou er een koppel komen die graag er een ander koppel bijhebben.
Koppel heeft mij gebeld, ik ken ze van vroeger... Willen met koppel zo kan de vrouw zich ook eens met vrouw amuserenEn vanwaar heb je deze info?
En deze komen vandaag?Koppel heeft mij gebeld, ik ken ze van vroeger... Willen met koppel zo kan de vrouw zich ook eens met vrouw amuseren
Ja schijnt om 14u en ze zijn redelijk stiptEn deze komen vandaag?
Vlaams koppel? LeeftijdJa schijnt om 14u en ze zijn redelijk stipt
2 koppels geweestEn deze komen vandaag?
Damn, net gemist dan….2 koppels geweest