BabyGirl87
Newbie
- 20
- 04/11/21
- 33
Ja dat kan,maar ik heb bewust niet voor een club gekozen.Gewoon omdat het kanDit kan je ook in swingersclubs in de buurt?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat kan,maar ik heb bewust niet voor een club gekozen.Gewoon omdat het kanDit kan je ook in swingersclubs in de buurt?
Ik zou wel komen kijken hoorZou met men vriend eens heel graag gaan naar sexcinema Aalst
Kijken er mannen ook naar een paar?
Zeker,wij waren ook lekker bezig en de aanwezige mannen kwamen van op een afstandje kijken ik ga wel nog trg gaanZou met men vriend eens heel graag gaan naar sexcinema Aalst
Kijken er mannen ook naar een paar?
Waar had je het anders gewenst?Zaterdag nog eens geweest,was opnieuw heel fijn,lekker betast geweest.waren 7 gewillige mannen die ik met veel plezier heb gepijpt. Wel jammer dat de meeste mannen hun zaad enkel in het mondje of op het gezicht spoten
Er is een gans lichaam das toch veel leukerWaar had je het anders gewenst?
Ik wil wel op je borsten voetjes benen of lipjes spuiten ;-) wanneer ga je nog eens dan kom ik af …Er is een gans lichaam das toch veel leuker
Een bukake is toch veel leukerEr is een gans lichaam das toch veel leuker
Ja maar altijd hetzelfde is ook maar datEen bukake is toch veel leuker
Hey, laat me eens weten wanneer je nog eens zou gaan. Daar nog nooit langs geweest en dus altijd leuker de eerste keer met iemand waarmee je al contact hebt gehad.Zaterdag nog eens geweest,was opnieuw heel fijn,lekker betast geweest.waren 7 gewillige mannen die ik met veel plezier heb gepijpt. Wel jammer dat de meeste mannen hun zaad enkel in het mondje of op het gezicht spoten
Hier zijn.vrij weinig mannenAls ik de reacties lees is er precies altijd plezier in deze cinema? Ik ben er jammer genoeg nog nooit geweest maar zou misschien deze week toch eens willen langsgaan. Iemand die mij wat uitleg kan geven over de inrichting etc?
In de blue vision ben ik reeds meerdere malen langs geweest maar daar is er toch wel altijd een overvloed aan mannen die redelijk aandringen.
Is dit ook hier het geval of verloopt alles redelijk vlot?
In Aalst zijn er weinig opdringerige mannen en de ambiance is altijd uitstekend, goeie service moet ik zeggen. Het gebeurt al eens dat er wat minder volk is maar dat is soms leukerAls ik de reacties lees is er precies altijd plezier in deze cinema? Ik ben er jammer genoeg nog nooit geweest maar zou misschien deze week toch eens willen langsgaan. Iemand die mij wat uitleg kan geven over de inrichting etc?
In de blue vision ben ik reeds meerdere malen langs geweest maar daar is er toch wel altijd een overvloed aan mannen die redelijk aandringen.
Is dit ook hier het geval of verloopt alles redelijk vlot?
Zou een apart topic voor organisators van feestjes of eigenaars van clubs geen goed idee zijn? Dan hoeven ze tussen de recensies geen reclame meer te maken...Er is blijkbaar een feestje vandaag met 2 hete braziliaanse en mogelijk koppels
Is het daar pzc? Of alles met?In Aalst zijn er weinig opdringerige mannen en de ambiance is altijd uitstekend, goeie service moet ik zeggen. Het gebeurt al eens dat er wat minder volk is maar dat is soms leuker
Dat hangt van de dames afIs het daar pzc? Of alles met?
Ooit gehoord van biseksualiteit?Was er zonet ook en inderdaad enkel een paar mannen! Vooral welke niet kunnen kiezen of ze nu hetero zijn of dan toch gay. Maar lastigvallen heb ik hier nog niet meegemaakt, dus ok.