WHEM Honny, Dronten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met Honney?
Ben er laatst geweest, een leuke dame, had vooraf ff twijfels om dat het contact alleen via mail ging, maar toch gegaan, geen spijt van

Ben vandaag bij Honey geweest. Heb mij een uur prima vermaakt bij haar thuis. Honey houdt net als ik van zoenen en ging er vol voor, net als pzc en intiem.

Ze komt vermoedelijk uit Oost-Europa maar spreekt heel goed NL. Ik schat haar rond de 50, ze heeft normaal postuur en heerlijke borsten. We hebben vooraf en NAf loop ook beetje zitten kletsen.

Als ik weer eens in de buurt ben, ga ik zeker weer eens langs.

ik vraag mij af, waarom geen review schrijven als je bij haar bent geweest. Alleen schrijven ik ben geweest, leuke dame en prima vermaakt, schiet niet op!
Schiet niet op? Je kan ook reageren met:
'He Robin, dank dat je de moeite hebt genomen je ervaring met Honny te delen, super! Zo hebben alle GR-forumleden er wat aan. Dank en goed weekend, groet Henk Overijsel'

Je hoeft niet op je pik getrapt te zijn hoor, zo is het niet bedoeld. Maar in een review komt normaal gesproken wel meer informatie over een dame naar voren dan in zo'n kort berichtje. En het heet niet voor niets Girls review en geen Girls berichtjes.

Je hoeft niet op je pik getrapt te zijn hoor, zo is het niet bedoeld. Maar in een review komt normaal gesproken wel meer informatie over een dame naar voren dan in zo'n kort berichtje. En het heet niet voor niets Girls review en geen Girls berichtjes.
Ik vind dat een bezoekverslag van een dvp in een review kan, en ook in een bericht. Voor mij gaat het om het delen van kennis en ervaring waar een ander wat aan heeft, niet de vorm. Helemaal ok als jij dat anders ziet. Prettig weekend.

Terug
Bovenaan Onderaan