Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@Dagan omdat ze zonder toestemming geen foto's mogen plaatsen met onbedekt gezicht.
Oww maar a) je begrijpt denk ik niet helemaal dat er wel degelijk alternatieve opties zijn en b) ik heb ermee leren leven dat sites als Kinky en SJ gwn bagger zijn en totaal onbetrouwbaar...gelukkig bestaan er sites zoals deze waar een wandelaar-reviewer (zelf betalend) enige controle uitvoerd en kan bevestigen dan wel ontkrachten of een dame daadwerkelijk een dame is, eruit ziet zoals op de foto's en de opties in der advertentie daadwerkelijk doet...ooit komt er een site die beter is waar beschermen van de wandelaar / daadwerkelijke verificatie meer centraal staat...misschien iets voor iemand die al 2700 websites heeft?@Dagan Helaas voor je de wet is de wet en veel dames willen i.v.m. familie etc. niet met onbedekt gezicht adverteren. Dus leer er mee leven en geef op girlsreview.nl aan wanneer je de advertentie niet vertrouwt.
Terwijl ze beweren vooraf te controleren...NOT!De eigenaar Tease Media B.V. grijpt pas in wanneer hier een melding van wordt gemaakt door een gedupeerde.
Portretfoto's zoals jij van jouw vampier hebt gemaakt zijn uiteraard bij voorbaat al verdacht, want heel ongebruikelijk.Sommigen op dit forum zullen mij misschien al herkend hebben, maar ik ben dus Jerry Vermanen, degene die deze uitzending heeft gemaakt. Sowieso erg fijn dat zoveel mensen de de uitzending hebben gezien. Voor jullie uiteraard allang bekend, maar voor het grote publiek nog een onbekend fenomeen. En ik zag al een paar uitstekende tips voor slachtoffers.
1. Doe aangifte bij de politie. Anders blijft dit probleem onzichtbaar. Onderzoek gebeurt pas zodra het bekend is bij instanties.
2. Doe eventueel een melding bij de Fraudehelpdesk. Ook daar wordt pas groter onderzoek ingesteld zodra trends zichtbaar zijn.
3. Doe eventueel melding bij de Autoriteit Consument en Markt (ACM, https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/uw-tip-of-melding-doorgeven-aan-acm).
Ik ga me inhoudelijk verder niet in deze discussies mengen (dat past niet bij mijn rol, vind ik), maar ik wil wel laten weten dat als mensen tips of ervaringen hebben, ze zich via de DM bij me kunnen melden. Alles blijft vertrouwelijk.
Met alle respect,maar hoe weet ik dat jij ook de echte Jerry bent en niet zomaar iemand met andere bedoelingen.Ik heb wel in de jaren geleerd dat niet alles is wat het lijkt te zijn op internet.Sommigen op dit forum zullen mij misschien al herkend hebben, maar ik ben dus Jerry Vermanen, degene die deze uitzending heeft gemaakt. Sowieso erg fijn dat zoveel mensen de de uitzending hebben gezien. Voor jullie uiteraard allang bekend, maar voor het grote publiek nog een onbekend fenomeen. En ik zag al een paar uitstekende tips voor slachtoffers.
1. Doe aangifte bij de politie. Anders blijft dit probleem onzichtbaar. Onderzoek gebeurt pas zodra het bekend is bij instanties.
2. Doe eventueel een melding bij de Fraudehelpdesk. Ook daar wordt pas groter onderzoek ingesteld zodra trends zichtbaar zijn.
3. Doe eventueel melding bij de Autoriteit Consument en Markt (ACM, https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-meldingen/uw-tip-of-melding-doorgeven-aan-acm).
Ik ga me inhoudelijk verder niet in deze discussies mengen (dat past niet bij mijn rol, vind ik), maar ik wil wel laten weten dat als mensen tips of ervaringen hebben, ze zich via de DM bij me kunnen melden. Alles blijft vertrouwelijk.
Dat is ingewikkeld, want die technologie is momenteel in een stroomversnelling terecht gekomen. Bedrijven zoals sensity.ai bieden wel (betaald) services aan om ze te herkennen. Maar er zijn een aantal dingen waar je als consument op kunt letten. AI-gegenereerde foto's vallen vaak op door:Portretfoto's zoals jij van jouw vampier hebt gemaakt zijn uiteraard bij voorbaat al verdacht, want heel ongebruikelijk.
Weet jij een manier om fake-gezichten te herkennen en te onderscheiden van echte gezichten?
Begrijp ik (en heel scherp opgemerkt). Je kunt me ook mailen op [email protected]. Als je dat doet, kan ik bevestigen dat ik dit gesprek voer.Met alle respect,maar hoe weet ik dat jij ook de echte Jerry bent en niet zomaar iemand met andere bedoelingen.Ik heb wel in de jaren geleerd dat niet alles is wat het lijkt te zijn op internet.
Tijd maakt niks uit, gezien deze al sowieso voorbij de verificatie stap moeten komen... Nee, er moet gewoon intern iets veranderen bij dat bedrijf , maar we weten dat dat niet gaat gebeuren.Midhold moet sowieso eens beginnen met mods/controle ook in het weekend en 's avonds te laten werken, want je ziet een groot deel van dezelfde oplichters steeds 's avonds en in het weekend verschijnen. En ook nu met dat phishing duurt het dagen voordat de advertenties verdwijnen van de getroffen dames.
Het is juist omgekeerd. Ieder mens heeft 2 ah symmetrische gezichtshelften. Spiegel je eigen gezicht maar eens een keer zult zien dat 2x de linkerhelft, er totaal anders uitziet, dan 2x de rechterhelft. Bij een AI gezicht is het juist kenmerkend, dat beide gezichtshelften precies eender zijn. Zo'n algoritme kent geen variaties.Oren. De meeste mensen hebben symmetrische oren, terwijl de AI-gegenereerde personen vaak twee afwijkende hoogtes of vormen hebben.
Zolang ze er veel aan kunnen verdienen zullen ze er alleen een advies over geven en niet handhavenTijd maakt niks uit, gezien deze al sowieso voorbij de verificatie stap moeten komen... Nee, er moet gewoon intern iets veranderen bij dat bedrijf , maar we weten dat dat niet gaat gebeuren.
Mooie aflevering overigens, helaas zijn er door de jaren heen al diverse programmas aan dit fenomeen toegewijd en alsnog zitten we met de troep...
Naar mijn mening moet er pas echt iets verkeerds gebeuren tot er actie ondernomen wordt en zelfs dan denk ik dat het te laat is gezien we dan weer te maken krijgen met symbool en onderbuik politiek.
Dat is altijd mogelijk, maar er zit wel controle op, als je een foto plaatst van een kont en kut in doggy style geloof ik niet dat daar iemand van wakker licht dat er een aambei meer of minder zit.Maar ze staan op hun ID toch niet met blote tieten of een kale kut op de foto.Dus als jij een foto van ID stuurt en wordt goedgekeurd,dan kunnen ze bij advertentie,toch gewoon andere foto's plaatsen bv na 1 advertentie.
Wanneer komen er vervolg afleveringen van Pointer??? Want het heeft heleaas niet veel geholpen,Sexjobs wordt nog steeds overspoeld met nepzooi.Misschien zelfs meer als ooit te voren.