Hoeveel mannen heeft een gemiddelde DVP gehad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welk gemiddelde?
Het rekenkundig gemiddelde? Daar heb je wellicht niet zoveel aan...
Zou dan wel willen weten wat het mediaan gemiddelde is. Dus... welk bedrag door de meeste wandelaars wordt gespendeerd.
Een opa van 80 heeft een kleinkind van 10. Gemiddelde leeftijd is 45, het is prima, maar geen enkele van hun kunnen niet neuken.

Zal dit ongeveer een beeld zijn van de gemiddeld dvp. Dit klinkt mij niet onlogisch in de oren. Denk wel dat er dames zijn die nog een tandje meer aan klanten per dag hebben. Minder zullen er uiteraard ook zijn. Wij heeft het wel eens meer aan een dame gevraagd hoeveel klanten ze ongeveer heeft per dag?
De gemiddelde dvp bestaat niet, zowel in aantal klanten niet, als in verschillende tijdafnames van klanten niet, als in wat ze per klant betaald krijgen niet, als ook in aanwezigheid in uren of dagen niet, want er zijn tig verschillende soorten prostitutie met daarbij horende andere werktijden, dagen , uitbetalingen, aantal klanten, hoelang ze blijven etc etc etc. Er zijn dames die wel belasting betalen of niet of deels niet etc.

Er zijn dames die 100 per dag verdien of 20o of 500 of 1000 of 2000, en alles wat daar tussen zit en dat kan ook per dame weer iedere dag anders zijn.

De gemiddelde dvp bestaat niet, zowel in aantal klanten niet, als in verschillende tijdafnames van klanten niet, als in wat ze per klant betaald krijgen niet, als ook in aanwezigheid in uren of dagen niet, want er zijn tig verschillende soorten prostitutie met daarbij horende andere werktijden, dagen , uitbetalingen, aantal klanten, hoelang ze blijven etc etc etc. Er zijn dames die wel belasting betalen of niet of deels niet etc.

Er zijn dames die 100 per dag verdien of 20o of 500 of 1000 of 2000, en alles wat daar tussen zit en dat kan ook per dame weer iedere dag anders zijn.
Een gemiddelde DVP bestaat idd niet! Ben er trouwens ook helemaal niet naar op zoek! Net zoals ik ook geen 'gemiddelde' klant ben trouwens!

Een gemiddelde dvp is niet goed genoeg je hebt hebt een dvp nodig die daar ver boven zit wil je een onvergetelijke date hebben.
Ik vermaak mij al jaren op zeer goed of hoog niveau en daar zitten zat onvergetelijke dates bij met toppassie sex en klik met mooie meiden en prima mooie schone kamers met douche en of badgelegenheid in redlightdistricts en of privehuizen met tarieven van ca. 200 per uur. Ik beklaag mij niet.

Ik vermaak mij al jaren op zeer goed of hoog niveau en daar zitten zat onvergetelijke dates bij met toppassie sex en klik met mooie meiden en prima mooie schone kamers met douche en of badgelegenheid in redlightdistricts en of privehuizen met tarieven van ca. 200 per uur. Ik beklaag mij niet.
De ramen zijn idd toplocaties waar de gemiddelde nederlander alleen van kan dromen, zolang je jezelf maar dat wijs maakt.😉

Nou dan snap ik niet dat mannen daar nog hern gaan als er betere alternatieven zijn

Er valt aan dvp bezoekers niet veel te snappen.
Behalve dat de één de ander standaard verwijt dat ie niet spoort, teveel betaalt, te weinig betaalt, te enthousiast is, nooit een recensie plaatst etc. etc.
Als ze zegt dat ze 25 is, is ze natuurlijk 30, als ze zegt dat ze 19 is, is ze waarschijnlijk 17.
Zolang je elkaar maar dag in-dag uit de maat kunt nemen over alles wat afwijkt van het gemiddelde, of juist het gemiddelde vertegenwoordigt (dat is dus allebei fout), dan zit je hier helemaal goed!

Zo zijn ramen top en verschrikkelijk tegelijk, privé is prachtig maar ook onbetrouwbaar en veels te duur, privehuizen zijn natuurlijk fantastisch, al zijn de vleesschotels daar soms niet aan te slepen.

Kortom: ben je moederziel alleen en eenzaam, hier kom je de kerst wel door! 😂

Laatst bewerkt:
Even terugkomend op het aantal verschillende mannen in 10 jaar. Uiteraard heel veel variabelen, maar laten we eens uit gaan van een populaire dvp die 6 dagen per week 8 uren per dag werkt. Tijdens deze 8 uren ontvangt ze 12 mannen. Dat zijn 72 mannen per week. 312 per maand. Daarvan is (gokje) 60% nieuw (187). Ze zal ook wel vakantie nemen, dus ze werkt 11 maanden per jaar. Dat zijn 2.057 verschillende mannen per jaar op een totaal van 3.429 per jaar (34.290 voor 10 jaar). Met een uurprijs van €200 (incl. Extra's) en 3.429 mannen per jaar, is dat een inkomen van €685.872. Nu hebben de meeste dvp's geen werkvergunning lijkt mij, dus ze mogen hier 90 dagen aaneengesloten werken. Dit truukje doen ze dus 2 keer per jaar, waarmee alle cijfers dus de helft worden op jaarbasis.

Even terugkomend op het aantal verschillende mannen in 10 jaar. Uiteraard heel veel variabelen, maar laten we eens uit gaan van een populaire dvp die 6 dagen per week 8 uren per dag werkt. Tijdens deze 8 uren ontvangt ze 12 mannen. Dat zijn 72 mannen per week. 312 per maand. Daarvan is (gokje) 60% nieuw (187). Ze zal ook wel vakantie nemen, dus ze werkt 11 maanden per jaar. Dat zijn 2.057 verschillende mannen per jaar op een totaal van 3.429 per jaar (34.290 voor 10 jaar). Met een uurprijs van €200 (incl. Extra's) en 3.429 mannen per jaaris dat een inkomen van €685.872. Nu hebben de meeste dvp's geen werkvergunning lijkt mij, dus ze mogen hier 90 dagen aaneengesloten werken. D 3 weken it truukje doen ze dus 2 keer per jaar, waarmee alle cijfers dus de helft worden op jaarbasis.
Wel effe zwaar doorgerekend denk ik.
Effe een berekening gemaakt voor een DVP die ik goed ken.
Ze rekent €80 half uur, 150 uur.
Ze werkt minstens 5,5 uur.
Één half uur in mindering voor onkosten.
Is €750 per dag. Ze werkt 7/7 = €5250 per week. Ik reken weken per maand = €15750 per maand. Verminder dit €250 om regelmatig naar Spanje te vliegen =€15500.
Mooi maandsalaris.
€186.000 per jaar.

Belastingafdracht, kamerhuur, reiskosten etc etc, maar goed er zijn duizenden dames die allemaal andere tarieven rekenen, aantal klanten hebben, andere kosten hebben, aandercaantal werkuren, dagen, vakanties hebben etc etc. En dan nog? Moeten wij als klanten ook onze inkomsten hier noteren?

Wel effe zwaar doorgerekend denk ik.
Effe een berekening gemaakt voor een DVP die ik goed ken.
Ze rekent €80 half uur, 150 uur.
Ze werkt minstens 5,5 uur.
Één half uur in mindering voor onkosten.
Is €750 per dag. Ze werkt 7/7 = €5250 per week. Ik reken weken per maand = €15750 per maand. Verminder dit €250 om regelmatig naar Spanje te vliegen =€15500.
Mooi maandsalaris.
€186.000 per jaar.

En de dame betaald NIKS voor verblijf of onderkomen ??

Fijne Kerstdagen!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
45.124
Leden
36.508
Nieuwste lid
A13xand3r 1h3 gr3at
Terug
Bovenaan Onderaan