Was een leuke (Aziatische) studente die in Groningen zat toendertijd, eenmalig iets, wél erg leuk.Wie zit er in zwolle dat het 200km waard is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas een leuke (Aziatische) studente die in Groningen zat toendertijd, eenmalig iets, wél erg leuk.Wie zit er in zwolle dat het 200km waard is?
Dat verklaart het. Want rond zwolle zit niets leuks. Althans niet wat mij aantrekt. Ik ben bang dat ik weer 200km richting het westen moet gaan rijden daarvoor als het weer van toepassing is.Was een leuke (Aziatische) studente die in Groningen zat toendertijd, eenmalig iets, wél erg leuk.
Wow Heb je nog contact met die dame?12 uur vliegen. Brussel - Chiang Mai en weer terug. Ben er toen wel 9 dagen gebleven. 9 dagen feest. Eerlijkheidshalve: ik had wel hele warme gevoelens voor de betreffende dame.
Zeker. Alleen niets 'fysieks' op dit moment mijn huidige vriendin vind haar 'niks'. Zie haar nu nog maar 2x per jaar. Bangkok - Chiang Mai is niet zo ver en de 'schitterende natuur' is een goed excuus.Wow Heb je nog contact met die dame?
Als ik die regel aanhield, neukte ik nooit meer.simpele en logische regel voor mij; nooit langer rijden (heen en terug) dan de tijd van de date
Oh en kortst is 45 min. Ook OV, enkele reis. Dus altijd wel even bezig met reizen."Record" zo ver is 1 uur, 45 minuten.
Enkele reis met OV.
Deze rit heb ik vandaag gemaakt en geen seconde spijt! Was wel een beetje moe toen ik thuis kwam.Ik zocht het altijd dicht bij huis, op de bonnefooi thuisotvangst meestal, maar meerdere keren teleurgesteld over de geboden dienstverlening. Een tijdje geleden heb ik een keer echt uitgezocht wat ik wilde, en daarop vooruitgepland, en dat beviel zo goed, dat ik eigenlijk voor de voorzienbare toekomst alleen nog maar bij haar wil. Het is wat langer rijden, 35-45 minuten, en dat heb ik nu dus al een paar keer gedaan. De volgende afspraak is al gemaakt maar dan moet ik vanaf kantoor ernaartoe en dan is het bijna anderhalf uur rijden. Ik heb het er graag voor over, al betekent het wel dat ik ruim twee uur aan het rijden ben.
Een van mijn vaste dames woont ongeveer op een uurtje rijden, en dat heb ik er zéér graag voor over.
Klopt, slechte communicatie is "killing".Afgelopen weekeinde twee keer anderhalf uur in de trein gezeten om een meid te bezoeken. Erg leuk als je onderweg aan het afstemmen bent en dan opeens geen reactie meer krijgt.
Uiteindelijk maar een andere bezocht en toen was het al ergens ver in de avond.
Doet me denken aan de uitspraak "Een echte kapitein vaart ook door de rode zee" Maar zonder gekheid: dit is echt balen. Iets soortgelijks is me ook al eens overkomen en dan baal je als een stekker. Zeker als je ver gereden hebt. Sindsdien heb ik altijd een "backup" planKlopt, slechte communicatie is "killing".
Ik stond gisteren om 9 uur s' morgens voor de deur van een huisvrouw met wie ik 1 week van tevoren had afgesproken. 1 dag van tevoren gemaild om te herinneren, 12 uur van te voren Whatsapp gestuurd. S' ochtends vroeg Whatsapp gecheckt, geen bericht. Terwijl ik voor de deur bel en er niet opgenomen wordt, zegt ze in de email die 1,5 uur geleden verstuurd is "ik ben ongesteld geworden!, Gaaf niet meer door!"..
Teleurstellend.. kan voorkomen worden door de dag ervoor dit aan te geven dat haar ongesteldheid onderweg is en dan hoef ik ook geen uur voor niets te rijden. Had ik niet leuk gevonden maar dit is natuurlijk niet respectvol met je klant omgaan..