- 35
- 06/07/21
- 88
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGa een DVP van hier bezoeken maar miss de terugweg nog even wat uitstapjesHaha top man, hou ons op de hoogte als je wilt. Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen en wil er zelf in het voorjaar ook eens een trip aan wagen.
In ieder geval naar Roemenië en nog een keer naar Tsjechië.
Alles kan de paus kan ook maar die mag niet1 uur of zo een 100 km . Vanuit Antwerpen redelijk centraal gelegen geraak je zo wel een eind. Heb ook al topdates gehad op 5min rijden. Of met een dvp reis van een week naar Mallorca. Alles kan,als je er maar zelf achter staat.
Pattaya het eiland van de seks industrie wel heerlijke tijd daar gehadPattaya was 11.00uuur vliegen,........
Talloze dates,.... Dat dan wel en 4 weken vakantie
Pattaya is geen eiland hoorPattaya het eiland van de seks industrie wel heerlijke tijd daar gehad
Dat weet ik ook wel ben er geweest hoor mss de Vlaamse uitspraak de stad van de seks industrie mijn ex vrouw komt van daarPattaya is geen eiland hoor
Vanaaf een date in Den Haag , 23 hoog ook , hopelijk doet de lift t. Toch 5 kwartier rijden。Max een half uurtje vanaf mijn huis of werk adres
Het zal er ooit eens van komen om @JokePrive te bezoeken.
Dit zou een 3tal uur rijden moeten zijn. Of Joke moet eens een "Tour de Flandres" organiseren
hallo , je slaapt in hotel A , en de dates doe je in RDV hotels , die zijn er maar genoeg in Belgie en die laat je de klant betalen. Gebeurt er nooit niks.Zou niet weten waar ik dat zou moeten doen, hotels zijn niet mijn ding. Risico op gepakt worden is mij te groot en door de zwarte lijst kan ik dan nooit meer "zomaar" in een hotel logeren. Mijn woonplaats en Haarlem liggen beide wel om de hoek v Amsterdam, dus je kan er ook een leuke dag van maken zo
Pattaya het eiland van de seks industrie
Pattaya is geen eiland hoor
Je weet dat het geen eiland is, maar je noemt het een eiland. Ok danDat weet ik ook wel ben er geweest hoor
Mss mijn hele bericht even lezen dan zie je dat ik mij verbeterd heb sorryJe weet dat het geen eiland is, maar je noemt het een eiland. Ok dan
Zeker een optie, maar zoals ik al zei.. ik heb niets met hotels. Enkel om er in te maffen en een ligbad, maar vind er geen seks sfeer hangen.hallo , je slaapt in hotel A , en de dates doe je in RDV hotels , die zijn er maar genoeg in Belgie en die laat je de klant betalen. Gebeurt er nooit niks.