Hoe werkt Cardate / auto date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Thanks voor de tips. Ik heb nog een aantal vragen

Altijd dus de daad doen in eigen auto? Of wisselt dat nog wel eens. Hoe werkt het afspreken ongeveer? Samen naar 1 locatie?

Altijd dus de daad doen in eigen auto? Of wisselt dat nog wel eens. Hoe werkt het afspreken ongeveer? Samen naar 1 locatie?
Toch simpel, net als kleuters die afspreken bij jou of jij bij mij, jou auto of mijn auto meer is er niet af te spreken anders dan in een club op thuis 😇 je mist een wasbak/douche maar dat kun je zelf invullen als je geen camper hebt en het is minder comfortabel dan een bed of je hebt een grote bus met matras.

Meestal spreek je een plek af waar de dame bij jou in de auto kan stappen. En dan kan je naar een locatie rijden om de daad te gaan doen. De dame heeft meestal wel haar vaste plekjes om te gaan staan.

Hallo! Ik ben geïnteresseerd in een cardate alleen heb ik geen idee hoe dit werkt. Zou iemand mij dit kunnen uitleggen?

Alvast bedankt :)

Mijn allereerste DVP was een cardate.
Als 1e date sowieso niet aan te raden door de spanning.

Maar het is simpel:

1. afspraak maken voor tijd en waar
2. betalen, en naar de plek rijden waar jullie het kunnen doen.
3. nadien rij je terug naar de plek waar je haar ook hebt afgehaald.

Het kan in de auto gebeuren, maar ook wel tegen de auto (buiten) of op de motorkap...

Het kan ergens op een verlaten weggetje of doodlopende weg, een parkeerplaats en zelfs wel midden in een stad op parkeerplaats bij een gesloten winkel.

Vroeger genoeg zitten vozen in de auto:

-tussen 2 auto's in parkeren en achterruit afdekken
-condooms, tissues, babydoekjes, etcetera binnen handbereik
-geen muziek aan + raampjes iets open zodat je eventuele voorbijgangers/gluurders/politie aan hoort komen
-auto achteraf goed controleren op achtergelaten bewijs zoals condooms, vlekken, gebruikte tissues

P.S. beveiligde gebieden met camera's zoals luchthavens en industriegebieden mijden

Het beste is uiteraard een normaal ruim schoon bed waar je naar hartelust je gang kan gaan. 😉

Terug
Bovenaan Onderaan