"Seksverslaving gaat niet over seks"

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vervelend om te lezen. Wordt je ook snel boos en reageer je dan te heftig? Ik herken wat je zegt. Ik heb zelf therapie gehad, wat mij erg heeft geholpen en mijn leefregels op te zetten. Ik kan alleen behoorlijk doorslaan en vrij radicaal gedrag vertonen dus het is beter dat ik single blijf.

Ik denk dat het goed is als dit het geval is, dat je dan min 7x per week gaat sporten, ook bij agressie maar bij niet aangeboren hersenletsel is dit key en probeer IF + keto waarbij je probeert zo droog mogelijk te worden. Vooral dat stukje fysiek is key!
Ja voorheen werd ik boos en agressief dat heb ik nu gelukkig voorledig onder controle. Maar wat ik zeg heb ik niet goed onder controle dus ik kan best vage shit zegen. Ik sport zo vaak mogelikheid maar ik heb buiten mijn hersenletsel ook fysiek probleem. Het is all goed dat je zelf ik kan zien dat je vrij radicaal gedrag kan vertonen dat kunnen niet veel mensen.

Ja voorheen werd ik boos en agressief dat heb ik nu gelukkig voorledig onder controle. Maar wat ik zeg heb ik niet goed onder controle dus ik kan best vage shit zegen. Ik sport zo vaak mogelikheid maar ik heb buiten mijn hersenletsel ook fysiek probleem. Het is all goed dat je zelf ik kan zien dat je vrij radicaal gedrag kan vertonen dat kunnen niet veel mensen.
Aha! Ja dan is het slim om letterlijk weg te lopen. Zodra je merkt dat je kwaad wordt, loop even weg want woorden = kannonenvuur, je kunt er zoveel dingen kapot mee maken en nooit meer repareren. Wel rot man, en ook geen alcohol en koffie? Ik drink zelf ook niet en ook geen koffie.

Ja absoluut maar ook door therapie, ik kan echt zeer radicaal doen, om de kleinste dingen, niet normaal. Persoonlijk heb ik ook vrij veel gedacht aan zelfmoord plegen, maar er zijn wel een paar dingen in het leven die ik waardeer, al is het bv kalfsvlees eten ofzo of een nieuwe dvp neuken.

Aha! Ja dan is het slim om letterlijk weg te lopen. Zodra je merkt dat je kwaad wordt, loop even weg want woorden = kannonenvuur, je kunt er zoveel dingen kapot mee maken en nooit meer repareren. Wel rot man, en ook geen alcohol en koffie? Ik drink zelf ook niet en ook geen koffie.

Ja absoluut maar ook door therapie, ik kan echt zeer radicaal doen, om de kleinste dingen, niet normaal. Persoonlijk heb ik ook vrij veel gedacht aan zelfmoord plegen, maar er zijn wel een paar dingen in het leven die ik waardeer, al is het bv kalfsvlees eten ofzo of een nieuwe dvp neuken.
Nee ik zelf drink geen koffie en alcohol ook geen drugs niks een sober leven. Ja ik zelf heb momenteel bezig met therapie het is zwaar maar even nodig. En zeker waar een Dvp op zijn tijd haalt voor mij de randjes er zeker af.

Terug
Bovenaan Onderaan