Hoe verberg ik SOA voor mijn partner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van mening dat je zoiets ALTIJD eerlijk aan je vrouw moet opbiechten. Je bent uit de bocht gevlogen? Dan ook met de billen bloot!

Zoals jullie ongetwijfeld weten gaan vrouwen die in een langdurige relatie zitten vreemd bij de vleet. Dat zijn vaak vrouwen die al jaren in een sleur zitten en thuis weinig tot geen sex hebben omdat hun vent in de joggingbroek voor de tv hangt en verder weinig tot niets klaarspeelt. Dat zijn vaak vrouwen eind dertig/begin veertig, die er op zich nog lekker uitzien en gewoon zin hebben om af en toe steengoede sex te hebben zonder 'strings attached'. Die vrouwen zijn zo geil als boter en gaan buiten de deur kijken naar leuke mannen die hen kunnen geven wat ze zo hard nodig hebben.

Stel je nou voor dat die vrouw haar vent naar de hoeren gaat en iets oploopt. Zul je net zien dat die ene keer per maand dat er thuis nog iets gebeurt die SOA wordt overgedragen, waardoor die vrouw besmet raakt. Die vrouw spreekt vervolgens af met haar lover die haar precies geeft wat ze nodig heeft...

...EN DAN HEB IK OPEENS EEN SOA!!!!

:ROFLMAO: :ROFLMAO:
ik ben nog geen overspelige vrouw tegen gekomen. Dus hoe je er toe komt dat vrouwen in een langdurige relatie vreemd gaan omdat hun vent voor de tv hangt met een biertje in zijn handen, weet ik niet. Kan je dit onderbouwen? En waar ontmoet jij deze overspelige vrouwen die thuis sex te kort komen?
 
Is eigenlijk lachwekkend wandel 17 jaar nog nooit een soa opgelopen en altijd pzc condoom hoor. Meer kans op een soa met iemand die je leert kennen op café. Want dvp's laten zich regelmatig testen.En de jongere generatie zeg maar de 20"ers meeste kans op een soa.
 
Is eigenlijk lachwekkend wandel 17 jaar nog nooit een soa opgelopen en altijd pzc condoom hoor. Meer kans op een soa met iemand die je leert kennen op café. Want dvp's laten zich regelmatig testen.En de jongere generatie zeg maar de 20"ers meeste kans op een soa.
Ik wandel al 21 jaar, was mijn eerste soa....
Gewoon lang genoeg mee doorgaan, dan overkomt het je vanzelf wel een keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan