Hoe verberg ik SOA voor mijn partner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vergelijking slaat erop dat de man denkt een immuniteit te hebben opgebouwd tegen soa's 🙃
Er zijn blijkbaar mensen die immuun zijn voor soa's. Dat is ook wetenschappelijk aangetoond maar men weet niet hoe het komt.

Beste voorbeeld is die dame in dat dorp waar iedereen hiv positief is en zij niet.

Voor alle duidelijkheid : dat is geen vrijgeleide voor bare rondneuken..
 
Deze redenering is dezelfde als het volgende: Ik werk al jaren met asbestplaten. Nog nooit last van gehad hoor.... dus ik blijf er maar in boren/ onbeschermd. Waarschijnlijk ben ik ondertussen immuun tegen asbest.
Ach wat maken die andere wetenschappelijke onderzoeken toch uit? Vuilbak binnen die rommel, ik boor lekker verder. Want zoals je zegt, al jaren geen klachten. Beschouw mezelf dan maar als übermensch
Geen ubermensch maar gewoon weinig vatbaar. Zo uniek is dat niet.
 
Ik heb stout gedaan buiten de deur.
Nu denk ik (weet vrijwel zeker) dat ik chlamydia of gonorroe heb. Ik heb me nog niet laten testen. Heb sinds 3 dagen klachten.
Ik heb me nog niet laten testen omdat de GGD geen plek heeft en ik niet naar de huisarts durf. Als ik naar de huisarts ga ben ik bang dat mijn partner erachter komt.
Iemand tips/trucs?

Uw huisarts heeft beroepsgeheim en zwijgplicht.
 
Het is niet relevant om hier te vermelden waar hij de infectie heeft opgelopen. Dat zou onnodige stigmatisering veroorzaken en haar werk kunnen kosten. Wat wel belangrijk is, is dat zij zo snel mogelijk wordt geïnformeerd, zodat ze behandeld kan worden en geen andere klanten kan besmetten.

Het is belangrijk te onthouden dat de meeste sekswerkers een SOA krijgen van hun klanten. Daarom is het belangrijk dat ook klanten regelmatig worden getest. Op die manier bescherm je niet alleen jezelf, maar ook de sekswerker.
Ja, we kunnen inderdaad aan de dvp denken maar voor hetzelfde geld steekt zij weer mensen aan. Als we allemaal aan stigmatisering van de dvp gaan denken en het haar werk kan kosten dan kunnen we dit forum net zo goed niet meer gebruiken.

Jij schrijft zo te zien geen recensies dus snap nu waar je houding vandaan komt maar ik heb er geen moeite mee om het te benoemen als het mij zou overkomen!
 
Ja, we kunnen inderdaad aan de dvp denken maar voor hetzelfde geld steekt zij weer mensen aan. Als we allemaal aan stigmatisering van de dvp gaan denken en het haar werk kan kosten dan kunnen we dit forum net zo goed niet meer gebruiken.

Jij schrijft zo te zien geen recensies dus snap nu waar je houding vandaan komt maar ik heb er geen moeite mee om het te benoemen als het mij zou overkomen!
Als de persoon die denkt dat hij een soa heeft de sekswerker zo snel mogelijk waarschuwt, kan zij direct maatregelen nemen. Ze kan zich laten testen bij de GGD en indien nodig behandeld worden. Hierdoor kan ze al binnen een paar dagen niet meer besmettelijk zijn.

Het noemen van namen is problematisch omdat het leidt tot onnodige stigmatisering van de sekswerker. Mensen op het forum zullen denken dat ze een soa heeft, ook als dat niet langer het geval is. Dit kan ertoe leiden dat klanten haar onterecht vermijden.

Daarnaast is het niet zeker dat de man de soa van haar heeft gekregen; hij kan het ook elders hebben opgelopen. Mijn ervaring is dat mensen niet altijd volledig de waarheid vertellen.

Ten slotte is de kans op het oplopen van een soa van een sekswerker heel erg klein als je veilige seks technieken gebruikt. Als klant heb je ook een verantwoordelijkheid. Waarschuwen is dus niet alleen iemand anders de schuld geven, maar ook jezelf vrijpleiten van je eigen verantwoordelijkheid.
 
Aangezien je toch al niet zo lijkt in te zitten met je partner kan je de rollen omkeren en haar vragen hoe het komt dat je van haar een soa gekregen hebt...

Veel plezier verder met het pissen van scheermesjes en bloed.
Je lijkt dat allemaal minder erg te vinden dan het probleem aan te pakken en op te lossen.

Ga toch gewoon maar de dokter man!
 
Als de persoon die denkt dat hij een soa heeft de sekswerker zo snel mogelijk waarschuwt, kan zij direct maatregelen nemen. Ze kan zich laten testen bij de GGD en indien nodig behandeld worden. Hierdoor kan ze al binnen een paar dagen niet meer besmettelijk zijn.

Het noemen van namen is problematisch omdat het leidt tot onnodige stigmatisering van de sekswerker. Mensen op het forum zullen denken dat ze een soa heeft, ook als dat niet langer het geval is. Dit kan ertoe leiden dat klanten haar onterecht vermijden.

Daarnaast is het niet zeker dat de man de soa van haar heeft gekregen; hij kan het ook elders hebben opgelopen. Mijn ervaring is dat mensen niet altijd volledig de waarheid vertellen.

Ten slotte is de kans op het oplopen van een soa van een sekswerker heel erg klein als je veilige seks technieken gebruikt. Als klant heb je ook een verantwoordelijkheid. Waarschuwen is dus niet alleen iemand anders de schuld geven, maar ook jezelf vrijpleiten van je eigen verantwoordelijkheid.
Lang verhaal waar je het eea herhaalt, in de basis komt het hier op neer dat hij het ook bij haar kan hebben opgelopen en ik liever heb dat hij iedereen waarschuwt.

Idem dito met de nzc en de trans discussies die hier ontstaan is het volgens mij een kwestie van ervaringen delen. Ik hoef niet veel rekening te houden met de dvp om je eerlijk te zeggen. Gros doet ook wat hun het beste uitkomt en denkt ook niet aan de klanten. De kinderkamer laten witten of met bi mensen het bed delen enz enz.

Ik respecteer je mening maar ik zal hier niet aan confirmeren en de ervaring in een recensie delen als het mij zou overkomen.

Topicstarter: Kun je nog een update geven en ook wat vragen beantwoorden van je medewandelaars die je om advies vraagt?
 
Ik heb stout gedaan buiten de deur.
Nu denk ik (weet vrijwel zeker) dat ik chlamydia of gonorroe heb. Ik heb me nog niet laten testen. Heb sinds 3 dagen klachten.
Ik heb me nog niet laten testen omdat de GGD geen plek heeft en ik niet naar de huisarts durf. Als ik naar de huisarts ga ben ik bang dat mijn partner erachter komt.
Iemand tips/trucs?
Ondeday clinic heeft een sneltest, binnen een paar uur heb je de uitslag. Daarna kun je bij hun ook terecht voor een behandeling. Kost wel wat, maar dan heb je geen zorgen. In Bunnik zit ook een Soa polie, zelfde principe en die dame is heel vriendelijk en behulpzaam. Tot die tijd voor thuis een smoes bedenken dat je even geen seks kunt hebben. Na de behandeling kun je zeker nog een paar dagen niet zonder condoom seks hebben. Maar dat leggen ze je bij de kliniek wel uit.
 
Lang verhaal waar je het eea herhaalt, in de basis komt het hier op neer dat hij het ook bij haar kan hebben opgelopen en ik liever heb dat hij iedereen waarschuwt.
Ik zal me niet nog een keer herhalen, daarom een vraag:

Wat heb je eraan om te waarschuwen?

De sekswerker is na een behandeling niet meer besmettelijk, dus ik begrijp niet goed wat je ermee bereikt. Kun je het me uitleggen?
 
Beetje heel domme vergelijking.

Een SOA die zich na dagen of weken manifesteert vergelijken met kanker door asbest vezels waar makkelijk 20 of 30 jaar over gaat voor het zich manifesteert...

En sinds wanneer is asbest 'besmettelijk' tussen mensen tijdens sex?


Dus jij hebt thuis 6 weken geen sex zonder dat daar vragen bij gesteld worden...?
Ik heb maanden geen sex met echtgenote. 2 a 3 xper jaar en dan is het nog tegen haar zin. Resultaat... bij haar is de goesting er niet meer ondanks ze een mooie vrouw is. Bij dvp gaat het steeds ook minder en minder. Wandel al 40 jaar ...
 
Ik zal me niet nog een keer herhalen, daarom een vraag:

Wat heb je eraan om te waarschuwen?

De sekswerker is na een behandeling niet meer besmettelijk, dus ik begrijp niet goed wat je ermee bereikt. Kun je het me uitleggen?
Uhmm dat wij de tussenliggende periode de chick niet bezoeken en het feit dat iedereen die haar bezocht heeft zich wellicht moet onderzoeken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan