Hoe verberg ik SOA voor mijn partner

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Viezelevozen

Newbie
14
28/12/23
8
Ik heb stout gedaan buiten de deur.
Nu denk ik (weet vrijwel zeker) dat ik chlamydia of gonorroe heb. Ik heb me nog niet laten testen. Heb sinds 3 dagen klachten.
Ik heb me nog niet laten testen omdat de GGD geen plek heeft en ik niet naar de huisarts durf. Als ik naar de huisarts ga ben ik bang dat mijn partner erachter komt.
Iemand tips/trucs?
 
Ik heb stout gedaan buiten de deur.
Nu denk ik (weet vrijwel zeker) dat ik chlamydia of gonorroe heb. Ik heb me nog niet laten testen. Heb sinds 3 dagen klachten.
Ik heb me nog niet laten testen omdat de GGD geen plek heeft en ik niet naar de huisarts durf. Als ik naar de huisarts ga ben ik bang dat mijn partner erachter komt.
Iemand tips/trucs?
Ben je nu een volwassen man of niet? Blijven rondlopen met een SOA en dan nog meer mensen gaan aansteken? Wat ben je ermee van plan? En wat met je huisarts, nog nooit gehoord dat die mensen hun beroepsgeheim hebben.
Gebruik je gezond verstand en ga ONMIDDELLIJK!!!!! naar je huisarts om je te laten testen.
En ja als je met vuur speelt kan je je vingers verbranden. Dus toch ook maar zo vlug mogelijk je partner eveneens op de hoogte brengen. Of wil je haar ook besmetten? Misschien kan je partner inlichten wel in overleg met je huisarts, maar onmiddellijke actie is hier in ieder geval wel vereist. Haar reactie kan ik natuurlijk niet inschatten, en ja wellicht loop je de kans dat het ook daar misloopt. Maar dat is iets waar je rekening moet mee houden voor je aan onze hobby begint. Dat zou je toch ook wel moeten weten.
Verbrand je je kont, dan moet je op de blaren zitten.
 
Volgens mij kun je gewoon naar de huisarts, die mag dat beslist niet door geven aan je vrouw. En ik zou dat ook zo snel mogelijk doen. Als je regelmatig sex heb met je vrouw, heb je wel een probleem, dan zul je het toch moeten vertellen, of een smoes verzinnen dat je geen sex wil.
 
En misschien voor overige wandelaars interessant bij wie je het hebt opgelopen? Heb je haar ingelicht? Wat was haar reactie? Stopt ze tot na testen of werkt ze door? etc.
Het is niet relevant om hier te vermelden waar hij de infectie heeft opgelopen. Dat zou onnodige stigmatisering veroorzaken en haar werk kunnen kosten. Wat wel belangrijk is, is dat zij zo snel mogelijk wordt geïnformeerd, zodat ze behandeld kan worden en geen andere klanten kan besmetten.

Het is belangrijk te onthouden dat de meeste sekswerkers een SOA krijgen van hun klanten. Daarom is het belangrijk dat ook klanten regelmatig worden getest. Op die manier bescherm je niet alleen jezelf, maar ook de sekswerker.
 
Ik heb stout gedaan buiten de deur.
Nu denk ik (weet vrijwel zeker) dat ik chlamydia of gonorroe heb. Ik heb me nog niet laten testen. Heb sinds 3 dagen klachten.
Ik heb me nog niet laten testen omdat de GGD geen plek heeft en ik niet naar de huisarts durf. Als ik naar de huisarts ga ben ik bang dat mijn partner erachter komt.
Iemand tips/trucs?


Dit ziet eruit als een test optie zonder wachten.
(tip : internet search werkt ook)

https://onedayclinic.nl/soa-klinieken/

En ook anonieme behandeling, blijkbaar.

Hoppa, vandaag nog afspraak maken, morgen testen.
En verzin maar dat je te moe bent voor sex met je partner,
 
Maar ook al kun je je laten testen en behandelen zonder dat je vrouw er achter komt bestaat er natuurlijk ook nog een kans dat je haar inmiddels al besmet hebt voor je zelf klachten had. Als je dan niks verteld en doet of er niks aan de hand is kan het zijn dat zei je weer terug besmet.
 
Weet niet waar je woont, soapolinoord in Groningen is ook een optie. Kun je de test eventueel ook afhalen en ter plekke contant betalen.

GGD Drenthe verwijst naar deze club.
 
Hier hetzelfde meegemaakt vorig jaar.
Onmiddellijk laten testen en idd pos op Chlamydia.

Normaal is het na een weekje over met 2 antibioticapillen. Echter ben ik heel lang symptomen blijven hebben, dus wist nooit zeker of ik er effectief vanaf was (hertest kan pas na 6 weken).
Na de hertest was ik negatief, dus toen pas terug sex kunnen hebben met mijn partner. Echt klote situatie.

Vandaag ben ik er zelfs wat hypochondrisch door geworden op dat vlak. Zowel voor haar als voor mij. Als ze klaagt van lage buikpijn bvb keert mijn maag onmiddellijk.

Ik kreeg het trouwens van PZC, dus best met alles condoom gebruiken is mijn advies.
 
Maar 1 manier om te weten, laten testen.

Steeds wel opmerkelijk dat diegene die eens een keertje vreemdgaan altijd overladen met SOA's huiswaarts keren...

En dan hebben ze wss ook nog eens alles netjes met condoom gedaan...
Ja ik begrijp dat ook niet. Ben je vatbaarder voor SoA s als je eenmalig eens vreemd gaat ? Ik doe regelmatig PZc en bij amateur dames Nzc . Ik test me zelf en al geen klachten en al jaren ook geen Soa.
Dat je er toch minder vatbaar voor wordt ?
 
Ja ik begrijp dat ook niet. Ben je vatbaarder voor SoA s als je eenmalig eens vreemd gaat ? Ik doe regelmatig PZc en bij amateur dames Nzc . Ik test me zelf en al geen klachten en al jaren ook geen Soa.
Dat je er toch minder vatbaar voor wordt ?
Deze redenering is dezelfde als het volgende: Ik werk al jaren met asbestplaten. Nog nooit last van gehad hoor.... dus ik blijf er maar in boren/ onbeschermd. Waarschijnlijk ben ik ondertussen immuun tegen asbest.
Ach wat maken die andere wetenschappelijke onderzoeken toch uit? Vuilbak binnen die rommel, ik boor lekker verder. Want zoals je zegt, al jaren geen klachten. Beschouw mezelf dan maar als übermensch
 
Ik heb stout gedaan buiten de deur.
Nu denk ik (weet vrijwel zeker) dat ik chlamydia of gonorroe heb. Ik heb me nog niet laten testen. Heb sinds 3 dagen klachten.
Ik heb me nog niet laten testen omdat de GGD geen plek heeft en ik niet naar de huisarts durf. Als ik naar de huisarts ga ben ik bang dat mijn partner erachter komt.
Iemand tips/trucs?
Een SOA verbergen voor je partner lijkt me echt géén goed idee!
Dus... je vraag is eigenlijk: 'Welke smoes kan ik bedenken om 6 weken geen sex te hebben'?
 
Deze redenering is dezelfde als het volgende: Ik werk al jaren met asbestplaten. Nog nooit last van gehad hoor.... dus ik blijf er maar in boren/ onbeschermd. Waarschijnlijk ben ik ondertussen immuun tegen asbest.
Ach wat maken die andere wetenschappelijke onderzoeken toch uit? Vuilbak binnen die rommel, ik boor lekker verder. Want zoals je zegt, al jaren geen klachten. Beschouw mezelf dan maar als übermensch
Beetje heel domme vergelijking.

Een SOA die zich na dagen of weken manifesteert vergelijken met kanker door asbest vezels waar makkelijk 20 of 30 jaar over gaat voor het zich manifesteert...

En sinds wanneer is asbest 'besmettelijk' tussen mensen tijdens sex?
Normaal is het na een weekje over met 2 antibioticapillen. Echter ben ik heel lang symptomen blijven hebben, dus wist nooit zeker of ik er effectief vanaf was (hertest kan pas na 6 weken).
Na de hertest was ik negatief, dus toen pas terug sex kunnen hebben met mijn partner. Echt klote situatie.

Dus jij hebt thuis 6 weken geen sex zonder dat daar vragen bij gesteld worden...?
 
Beetje heel domme vergelijking.

Een SOA die zich na dagen of weken manifesteert vergelijken met kanker door asbest vezels waar makkelijk 20 of 30 jaar over gaat voor het zich manifesteert...

En sinds wanneer is asbest 'besmettelijk' tussen mensen tijdens sex?


Dus jij hebt thuis 6 weken geen sex zonder dat daar vragen bij gesteld worden...?
Vergelijking slaat erop dat de man denkt een immuniteit te hebben opgebouwd tegen soa's 🙃
 
Beetje heel domme vergelijking.

Een SOA die zich na dagen of weken manifesteert vergelijken met kanker door asbest vezels waar makkelijk 20 of 30 jaar over gaat voor het zich manifesteert...

En sinds wanneer is asbest 'besmettelijk' tussen mensen tijdens sex?


Dus jij hebt thuis 6 weken geen sex zonder dat daar vragen bij gesteld worden...?
Was een hachelijke situatie, iets dat ik geen 2de keer meer klaar krijg.

Maar gelukkig heb ik het toen zo kunnen oplossen
 
Terug
Bovenaan Onderaan