Algemeen Instituut René, Eke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Korte of langere dates, is een basisprincipe waar inderdaad soms losjes mee om gegaan wordt.. stel je voor dat je een dame boekt waar de hygiëne ontbreekt. De goesting is toch ook vlug over? Hetzelfde geldt voor de dame zelf ook. Ik wil mijn werk met volle goesting blijven doen, maar onaangename geuren blijft de grootste afknapper. Dan krijg je al eens een 4 sterren voor tongzoenen, terwijl ik dit wel graag doe 💁🏻‍♀️ maar bon, 4 is met glans geslaagd, maar ik ben een strever.
En dat terwijl aangename geuren toch zo aantrekkelijk zijn en me echt kunnen opwinden!
En als je denkt aan een halfuur niet genoeg te hebben, boek dan langer.. een DVP is geen rocket science. Wij willen geen kaasplank, jullie willen ook geen fishy business 😇
Toch niks leuker dan samen voor , tijdens en na te douchen 😉 Hoort er gewoon bij !
 
Ooit was ze hier al eens te vinden, we hebben elkaar in 2018 net gemist. Maar vorige week mocht ik eindelijk kennismaken met de lieve Isabelle.
Vanaf morgen zet ze haar carrière hier verder! Welkom!

 
Ooit was ze hier al eens te vinden, we hebben elkaar in 2018 net gemist. Maar vorige week mocht ik eindelijk kennismaken met de lieve Isabelle.
Vanaf morgen zet ze haar carrière hier verder! Welkom!

Die ken ik nog bij geweest was zeer leuk binnenkort nog eens moeten bij gaan.😉
 
Na enkele negatieve ervaringen (niet bij deze zaak)met deze hobby had ik eigenlijk uitgemaakt dat ik het zo laten voor wat het is. Maar als ik deze vrouw zie dan twijfel ik toch sterk hoor. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan