Hoe ver reizen jullie voor een date ?.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KeesDeWandelaar

Wandelaar
48
03/01/22
26
3
Heb onlangs een date gehad in malta waar ik tzt op vakantie was.
En die dame heeft zulke goeie ervaring geven echt een 10/10.

Ben me zelf nu aan het afvragen, of ik puur voor z'n lang weekend binnenkort terug wil om daar maximaal plezier te maken.
Hebben jullie dit zelf ooit gedaan of reis je max een uur(of 2/3) voor een dame ?.

Mvg, Kees

Als het alleen over een date gaat 1 1/2 uur max rijden. Langere doe ik niet meer, zonde van mijn tijd, dan ben je minimaal 3+ uur weg voor iemand te bezoeken.

Maar lange reis tijd was ik ook tot nu toe nooit teleurgesteld, dus doe maar als je iemand echt wil bezoeken.

We doen het wel voor vakantie, stedentrip en zo, waarom niet voor een dame...

Als ik in een andere stad bent en stukje vrij tijd heeft neem ik soms extra tijd om een nieuwe dame te bezoeken (iemand uit mijn wishlist of mischien prive huis of RLD).

Ik neem een paar keer per maand de trein naar Amsterdam voor een raamwandelingetje. Verder wil ik niet langer dan een half uur fietsen voor een privé bezoek, alleen in de zomer dan.
Dit komt gelukkig bijna nooit voor en scheelt me een hoop geld. 😜

Vroeger reed ik vele kilometers voor een date maar tegenwoordig met die overbevolking op de weg pak ik liever de fiets en zoek het in de buurt
Een vast contact kan en wil ik niet los laten want wij hebben iets speciaals samen Voor haar moet ik naar Zeist wat anderhalf uur rijden is

Moeilijk te zeggen. Ik combineer het vaak met theater-, concert- of beursbezoek. Mocht een date tegenvallen heb ik nog altijd wat ander leuks op het programma.
En als ik eens wandel zonder combi is het max een half uur met de trein.
Met combi kan het een paar uur reizen zijn.

Ik woon lekker dichtbij de bron dus genoeg aanbod maar voor mij max 55-60 km met de auto. Heel soms maak ik een uitzondering om een vaste dame verderop te bezoeken maar dat gebeurt sporadisch. Uiteindelijk komen ze toch weer regio MILF city. 😛😝😜🤪

Voor 'de juiste DVP' maak ik graag een verplaatsing!
Als het wat verder weg is, of erg veel verkeersellende... kan je het best ook combineren met bijv. een citytrip.

Maar voor twee uurtjes 'fun' met de juiste vrouw... rij ik makkelijk 100km hoor! Met de auto of de trein.

Dat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Nu ik met pensioen ben rij ok veel met het openbaar vervoer en staat de auto dus dikwijls stil. En dan kan het wel eens gebeuren dat ik een grotere verplaatsing maak. Het nuttige aan het aangename en het andere aangename paren. Het nuttige daaraan is de auto nog eens goed laten rijden, en het aangename daaraan is dat ik graag met de auto rijd. En het andere aangename moet ik hier waarschijnlijk niet verklaren, of vinden jullie dat niet aangenaam?
Maar doorgaans zijn mijn verplaatsingen beperkt tot een uurtje rijden en zo'n 50 à 60 km.

Het verst van huis dat ik een date heb gehad was in Hasselt, dat was ruim 2 uur (binnendoor, met de motor). Ik moest daar de volgende dag zijn voor een toerrit, dus had mooi een hotelletje gepakt. Normaal gesproken niet verder dan een half uur extra vanaf mijn reguliere woon-werk routes.

Ben me zelf nu aan het afvragen, of ik puur voor z'n lang weekend binnenkort terug wil om daar maximaal plezier te maken.
Hebben jullie dit zelf ooit gedaan of reis je max een uur(of 2/3) voor een dame ?.

Mvg, Kees
Malta zitten heel veel malafide DVP s hoor. Ik zou er mee oppassen. Er zitten er wel gigantisch veel maar vooral zeer jonge knappe Roemeense die slechte service bieden.

Moet wel zeggen dat ik in een radius van pakweg 50km... echt wel heel wat goede keuzes heb. Voor die ietwat verdere afstanden moet het dus echt wel (potentiëel) de moeite zijn! Is dan ook vaak na (meerdere) goede recensies op dit forum...

Soms moet je er gewoon een reden bij verzinnen.
Helemaal naar Malta vliegen voor een sexdate klinkt wat overdreven.
Naar Malta vliegen voor een lekker lang weekeinde om dat kutweer hier te ontvluchten en de accu op te laden klinkt al wat verstandiger. Dat je vervolgens met je DVP-dinnetje tussen de lakens belandt is natuurlijk helemaal prima!

Naar Malta vliegen voor een lekker lang weekeinde om dat kutweer hier te ontvluchten en de accu op te laden klinkt al wat verstandiger. Dat je vervolgens met je DVP-dinnetje tussen de lakens belandt is natuurlijk helemaal prima!
Toch heb ik dat ook gedaan. Naar Malta gereisd voor een meid die in NL dvp was. Toen kwam ik daar , woonde ze opeens met haar nieuwe vriend.
Dus de lokale DVP toen maar bezocht ,dat was niet geweldig.
Overigens prima vakantie gehad verder. Is weer eens wat anders dan Spanje en niet zoveel noodweer.
Antwerpen 75 min
Amersfoort 25 min
Den Haag 40 min
Utrecht 10 min
Antwerpen is het beste !

Laatst bewerkt:
Vroeger.. In mijn jonge zotte jaren, wel eens tripjes van 100, 150, zelfs 200km ENKEL gereden voor een date. Vaak onverwacht last minute op een avond ofzo..

Leuke herinneringen aan, maar ik spreek van 20, 25 jaar geleden. Toen ging dat nog. Nu ben je daar minstens 2x zoveel tijd aan kwijt wegens files, werken, omleidingen en snelheidsbeperking...

Precies! "Les excuses sant faites pour s'en servir"!...

Ik hoef niks te verzinnen, ik doe gewoon wat ik leuk vind

Terug
Bovenaan Onderaan