Girlsaanbidder
Vaste klant
- 195
- 22/09/24
- 692
En je zal aan komen en ze zegt ik neem vandaag een vrije dagIk ben niet bang voor wat kilometertjes, maar 100 km wordt toch iets te veel van het goede..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn je zal aan komen en ze zegt ik neem vandaag een vrije dagIk ben niet bang voor wat kilometertjes, maar 100 km wordt toch iets te veel van het goede..
Ik heb geluk ik woon in Made vlak bij rvp, op de fiets kom nooit bekende tegen zowel fiets of rij ik even door en kom terug , of 20 minuten fietsen naar Breda huize Sandra , kom wel eens in de Randstad maar dan moet ik ergens in de buurt zijnZolang je kan afspreken ergens in het centrum van een grotere stad... is openbaar vervoer (meestal) een prima alternatief. Maar dan vaak weer minder op zondag (vooral veel minder bussen!)
Voor meer landelijke locaties is de auto vaak het enige praktische alternatief...
Maar... sowiezo: 'Waar een wil is...' Haha!
Voor 'uitzonderlijke belevingen'... doe je dus uitzonderlijke verplaatsingen!Ik heb een paar keer een massage gehad van koppel. Dat was echt geweldig. Was mij de anderhalf uur rijden heen en anderhalf uur terug meer dan waard. Maar standaard vind ik 30/40 minuten enkele reis wel de max.