Hoe vaak zijn jullie tevreden over een bezoekje bij een DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel keer ben je tevreden na een bezoek?

  • >80%

    Stemmen: 40 34,5%
  • 60-80%

    Stemmen: 37 31,9%
  • 40-60%

    Stemmen: 23 19,8%
  • 20-40%

    Stemmen: 14 12,1%
  • >20%

    Stemmen: 3 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    116
Daar kan ik geen getal opplakken.
Er zijn jaren geweest dat ik nooit tevreden was en ik na een tijdje ging ik bijna niet meer.
Maar heb ik twee goede DVP's waar ik steeds tevreden buiten kom.
Soms bezoek ik nog wel een andere. Want mijn favoriete DVP's gaan soms ook op vakantie.
Deze bezoeken vallen vaak tegen.
Morgen heb ik een afspraak met één van hen. De beste van de twee. Ik weet dat het weer spetterend zal zijn. Beter kan niet en dat nog aan een goede prijs.
Ik kijk er al naar uit.
Het is passie van beide kanten. Ze weet waar ik van hou en ze doet 100% haar best om me blij te maken.
Ik probeer haar ook blij te maken.
Ze vind me leuk dat weet ik, vooral mijn lichaam 🤣 ondanks dat ik al een ouwe rakker ben 😄.
Morgen heb ik een afspraak met één van hen. De beste van de twee. Ik weet dat het weer spetterend zal zijn. Beter kan niet en dat nog aan een goede prijs.
Ik kijk er al naar uit.
Het is passie van beide kanten. Ze weet waar ik van hou en ze doet 100% haar best om me blij te maken.
Ik probeer haar ook blij te maken.
Ze vind me leuk dat weet ik, vooral mijn lichaam 🤣 ondanks dat ik al een ouwe rakker ben 😄.
Gisteren kreeg ik onderstaand bericht.
1000011456.jpg
Vrij vertaald: het lijkt jouw lichaam wel.
 
Laatst bewerkt:
In 2023 heb ik enkel vaste dames bezocht en dan ben ik ook ergens buiten gekomen en dacht ik was het dit nu .Maar der zijn er een paar gestopt zo ben ik in 2024 terug begonnen met nieuwe dames te bezoeken maar ik zit toch maar op 50 % en dan gebeurt het ook dat het bij het 2 de bezoekje al een pak minder is . Nu op dit moment zit er niet veel dat ik nog wil proberen (skwa) en in de privé daar komen ze meestal de tijd niet na 1 uur boeken en uiteindelijk krijg ge maar 45 minuten . Dat is het ook niet ?
 
Ik begon eind 2022, toen had ik een goeie mening maar na aantal hele slechte dames gehad te hebben ben ik gewoon echt gestopt met intiemiteit van DVP, heb nu aantal adresjes met massages waarbij ik lekker verwend wordt en dit is voor mij prima.

Noem mijzelf geen echte wandelaar.. vond ik mezelf al niet, het was een interessante periode en ook iets wat ik ervaren hebt, maar helaas heb ik 80% een slechte tijd gehad met dvp's. Één GFE ervaring was geweldig, vergeet ik niet meer.. die liet me 3x komen zelfs in een uur. Mocht haar beffen, zoenen, likken.. ze pijpte me erg lekker.. langzaam en dat oog contact erbij.. bij mijn 3e x klaarkomen deed ze het met de voeten. Spoot stof op dat moment maar ja, goed geleegd toen!
 
Morgen heb ik een afspraak met één van hen. De beste van de twee. Ik weet dat het weer spetterend zal zijn. Beter kan niet en dat nog aan een goede prijs.
Ik kijk er al naar uit.
Het is passie van beide kanten. Ze weet waar ik van hou en ze doet 100% haar best om me blij te maken.
Ik probeer haar ook blij te maken.
Ze vind me leuk dat weet ik, vooral mijn lichaam 🤣 ondanks dat ik al een ouwe rakker ben 😄.

Gisteren kreeg ik onderstaand bericht.
Bekijk bijlage 228020
Vrij vertaald: het lijkt jouw lichaam wel.
Ik kreeg deze van haar 😢


IMG_8503.jpeg
 
Boven de 80 procent, het meeste daarvan ligt in het voormalig Spijkerkwartier in Arnhem en wat prive dames waarvan ik dezelfde koos
De meeste missers heb ik op de Wallen in Amsterdam gehad, mooie poppetjes die je zo snel mogelijk buiten willen hebben
250 euro per uur ga ik niet betalen, 200 is de max wat ik ga betalen en daarvan zijn nog genoeg goede dames
 
Ongeveer de helft van mijn bezoekjes is bij een van mijn favorieten, die zijn quasi altijd goed. De occassionele uitzondering niet nagelaten. Iedereen kan tenslotte wel eens een mindere dag hebben. Dat zijn dan meestal nog altijd geen slechte dates, eerder maar 'ça va'.

De andere helft zijn probeersels. Die durven wel eens tegenvallen. Had ik vooral toen ik begon met wandelen. Minder nu ik wat ervarener ben.

Neem Pakweg 70- 80% goed.
 
Ik heb mijn wandeldagboek er even bij gepakt en kom boven de 80% uit.
Meeste kans op missers had ik bij raam-dames.
Ik zie ook dat ik steeds meer geld uit begon te geven en dat dat de kans op succes verhoogt.

Ook mijn eigen gretigheid was vaak een oorzaak van mindere ervaring. Dan moest en zou ik van bil, wat het aanbod ook was. En dan tuin je wel eens ergens in.

En tenslotte nog één veroorzaker van slechte ervaringen: dat is als ik heel erg in me hoofd heb zitten wat ik wil. Dus dan ga ik naar een dame met de gedachte dat ik standje zus en zo wil en dat zij toch vooral dit of dat moet doen. Niet goed. Beter gaan met de intentie te genieten op de manier die bij de dame in kwestie zich aandient.

Ofwel: als het tegenviel, was ik meestal zelf de oorzaak :)
Da's fijn want dan heb ik het enigzins in de hand ;)
 
En tenslotte nog één veroorzaker van slechte ervaringen: dat is als ik heel erg in me hoofd heb zitten wat ik wil. Dus dan ga ik naar een dame met de gedachte dat ik standje zus en zo wil en dat zij toch vooral dit of dat moet doen. Niet goed. Beter gaan met de intentie te genieten op de manier die bij de dame in kwestie zich aandient.
Heb ik ook wel eens last van. Probeer altijd zonder gedachten naar binnen te stappen. Lukt helaas niet altijd.
 
En tenslotte nog één veroorzaker van slechte ervaringen: dat is als ik heel erg in me hoofd heb zitten wat ik wil. Dus dan ga ik naar een dame met de gedachte dat ik standje zus en zo wil en dat zij toch vooral dit of dat moet doen. Niet goed. Beter gaan met de intentie te genieten op de manier die bij de dame in kwestie zich aandient.

Ofwel: als het tegenviel, was ik meestal zelf de oorzaak :)
Da's fijn want dan heb ik het enigzins in de hand ;)
Precies dat dus!
Zeker bij een 'nieuwe date' altijd gaan met een 'open mind'. Het doel is dus fun en lekkere sex! Niet dit of dat standje! En... dan valt het (meestal) dus ook erg goed mee!
 
Zeker bij een 'nieuwe date' altijd gaan met een 'open mind'. Het doel is dus fun en lekkere sex! Niet dit of dat standje! En... dan valt het (meestal) dus ook erg goed mee!
Bij een nieuwe dame lukt dit me vaak wel. Is meer bij vaste dames dat ik die vorige toffe date wil "overdoen". Dat werkt niet, teveel gedachten. Probeer dat nu meer en meer los te laten.
 
De beste dates die ik heb gehad zijn de dates die ik niet had aan zien komen en waarbij alles vanzelf ging zonder na te denken. En… helemaal gesloopt met knikkende knietjes weer naar buiten vertrok! 😛😝😜🤪
Is ook zo!
Trouwens... als het echt lekker wordt gaat 'nadenken' sowiezo naar de achtergrond en zijn het 'lusten & driften' die het overnemen!

Met dien verstande natuurlijk dat je het bij een 'nieuwe DVP' wel altijd een beetje op je hoede blijft... en haar signalen probeert te lezen. En soms stop ik dan even met de vraag 'alles ok' en zij gaat... 'waarom stop je nu! Ga verder'' Haha!
 
Ik ging vandaag naar het Glazen Straatje. Mijn favoriete dame was niet te zien, daarom een ander raam binnengestapt.

Slechtste ervaring ooit. :eek: De dame deed niet wat ik wou, we begrepen elkaar slecht. Hoewel ik te kennen had gegeven dat het de bedoeling was het bij ons tweeën te houden, geen trio te willen, kwam er na een tijd toch een tweede dame de kamer binnen. We verstonden elkaar slecht, maar ik hoorde wel nu en dan "extra money". Dat wilde ik dus níet, ik wilde het bij die € 100 voor een half uur houden. De dame was ook geregeld met haar gsm bezig. We hebben uiteindelijk geen echte geslachtsgemeenschap gehad, ze zat wel een tijdje op mij, maar ik vond er weinig aan, kreeg geen erectie.

€ 100 weggegooid! :mad::mad::mad: Ik ga waarschijnlijk alleen nog maar bij mijn favoriete dame willen binnengaan, de andere begrijpen me vaak niet goed, behandelen me soms slecht. :mad:
 
Ik ben de laatste tijd zeer tevreden met mijn vaste dame. Zij doet steeds meer om mij tevreden te houden denk ik. Of is het de angst dat ik 'vreemd' ga met een andere dame? Zolang zij
mij tevreden houdt met haar (extra) dienstverlening en haar sexdrives heb ik daar geen enkele behoefte aan. Kortom ik ben steeds meer en meer tevreden over haar. Ik kan alleen maar hopen dat het zo blijft.
Ik wil nog wel even vermelden dat mijn vaste dame inmiddels natuurlijk wel weet wat ik lekker vind en waar ik behoefte aan heb en naar verlang als ik met haar ben. Vervolgens doet zij meer en meer haar best om hier aan te voldoen als wij samen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan