Hoe vaak zijn jullie tevreden over een bezoekje bij een DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoeveel keer ben je tevreden na een bezoek?

  • >80%

    Stemmen: 34 35,8%
  • 60-80%

    Stemmen: 31 32,6%
  • 40-60%

    Stemmen: 17 17,9%
  • 20-40%

    Stemmen: 11 11,6%
  • >20%

    Stemmen: 2 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    95

Bbb lover

Vaste klant
108
15/09/23
118
5
Naar de hoeren gaan is altijd een gok. Soms kom je echt tevreden en voldaan buiten. Maar het gebeurt ook vaak genoeg dat de DVP tegenvalt en dat je het gevoel hebt je zuurverdiende euro's door het raam gegooid te hebben. Voor ieder spetterende sessie is er een tegenvaller. In hoeveel van de gevallen zijn jullie tevreden? Ik zelf vrees dat het rond de 30% ligt.
 
Naar de hoeren gaan is altijd een gok. Soms kom je echt tevreden en voldaan buiten. Maar het gebeurt ook vaak genoeg dat de DVP tegenvalt en dat je het gevoel hebt je zuurverdiende euro's door het raam gegooid te hebben. Voor ieder spetterende sessie is er een tegenvaller. In hoeveel van de gevallen zijn jullie tevreden? Ik zelf vrees dat het rond de 30% ligt.
Als je de kans op een slechte date wil verkleinen dan zou ik voor de duurdere dvp's kiezen de dvp's die 200 per uur vragen zijn tegenwoordig geen zekerheid meer ik zou die overslaan en voor de 250 per uur gaan. Ze zijn vaak jonger knapper en geven je betere service zeker bij de nederlandse dvp's Kun je op goede service rekenen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn gemiddelde tevredenheid is aan het stijgen. Ik ga vaker terug naar dames waar ik tevreden over ben (bij 1 is dat nu 90%, bij een ander is het na 3 dates gestegen van 60 naar 80%) en probeer steeds minder nieuwe uit. Bij massages heb ik nog geen vaste. Tevredenheid over mijn eigen presteren (erectie krijgen en behouden) fluctueert tussen de 50 en 85%.
 
Vandaag was in in SKW. Mijn favoriete was er niet, dus liet ik mij verleiden door een andere. 100 euro weggegooid
De rubriek rubriek SKWA-raamdames consulteren voor je ergens binnenstapt, kan je al een eind op weg helpen om aan meer dan 80% te geraken.

Is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik volg soms ook gewoon de wegwijzer in mijn broek en kom dan ook soms terecht in een doodlopend steegje ....

Schrijf maar een recensie van dit mislukt bezoekje, velen zullen je dankbaar zijn.
 
De rubriek rubriek SKWA-raamdames consulteren voor je ergens binnenstapt, kan je al een eind op weg helpen om aan meer dan 80% te geraken.

Is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik volg soms ook gewoon de wegwijzer in mijn broek en kom dan ook soms terecht in een doodlopend steegje ....

Schrijf maar een recensie van dit mislukt bezoekje, velen zullen je dankbaar zijn.
Het probleem is dat de hoog aangeschreven dame er niet is, of dat een ander op haar plaats zit. Na een groot aantal rondjes te hebben gelopen ga je dan maar voor iets anders
 
Na een lange bdsm sessie in combinatie met andere dames ga ik zeer tevreden naar huis . En heb veel plezier gehad in dat privehuis. Heb daarna wel veel nieuwe ideeen om te doen en gestraft te worden
 
Ik heb de indruk dat privé ontvangst beter is dan de ramen. Bij de ramen is het eerder bandwerk.
Aan straatprostitutie heb ik mij nog nooit gewaagd, ik vermoed dat dit nog minder is
Niet bij iedere raamdame is het bandwerk hoor, uiteraard ga je voor een basisbedrag nu wel geen eeuwigheid binnen blijven.
In privé kan het ook ferm tegenvallen hoor!
En meestal ben je meer geld kwijt wat het nog zuurder maakt.
Het kan ook wel zijn dat raamdames mss toch minder uw ding zijn, dat is bij iedereen anders.
 
Ik denk dat dit voor mijn wandelstop in 2013 rond de 50% was. Ik was ook wel relatief jong begonnen met wandelen op mijn 21e. Voor mijn wandelstop heb ik veel geleerd door plat gezegd op mijn bek te gaan in die gevallen waar ik niet tevreden wegging.

Toen ik eind 2016 weer begon met wandelen, werden mijn bezoekjes stukken beter. Ik denk dat er een mentale rust was ingetreden bij mij, waardoor ik makkelijker mezelf kon zijn. Ook had ik die slechte ervaringen meegenomen in het doen van mijn huiswerk. Dus als ik alles bekijk is mijn gemiddelde tevredenheid nu rond de 70%,
 
Als je de kans op een slechte date wil verkleinen dan zou ik voor de duurdere dvp's kiezen de dvp's die 200 per uur vragen zijn tegenwoordig geen zekerheid meer ik zou die overslaan en voor de 250 per uur gaan. Ze zijn vaak jonger knapper en geven je betere service zeker bij de nederlandse dvp's Kun je op goede service rekenen.
Niet helemaal een momenteel lijkt €250 het nieuwe uurtarief voor ontvangst in Amsterdam te zijn in andere grote steden ligt het bedrag vaak even lager. België heb ik wat minder wandel ervaring maar daar lijken de prijzen nog even lager te liggen.
 
Als je de kans op een slechte date wil verkleinen dan zou ik voor de duurdere dvp's kiezen de dvp's die 200 per uur vragen zijn tegenwoordig geen zekerheid meer ik zou die overslaan en voor de 250 per uur gaan. Ze zijn vaak jonger knapper en geven je betere service
Betere service als je voor duurder gaat? 🤔 Krijg al een rare smaak in mijn keel als ik €250 voor een uurtje moet gaan lappen (no offence voor degenen die dat wel betalen). 🤢 Zie regelmatig een middelmatige 3 sterretjes recensie voorbij komen waarbij €300 tot €500 voor een uurtje is neergelegd dus duurder zegt niks over goede service. 🤷🏻‍♂️ Geef mij maar een lekkere relaxte gewillige milf met alles erop en eraan voor de helft van de prijs; 95% tevredenheid tot nu toe dit jaar! Zonder te onderhandelen. Haha! 😜
 
Niet helemaal een momenteel lijkt €250 het nieuwe uurtarief voor ontvangst in Amsterdam te zijn in andere grote steden ligt het bedrag vaak even lager. België heb ik wat minder wandel ervaring maar daar lijken de prijzen nog even lager te liggen.
Ik zie de 200 euro per uur vaker voorbij komen in Amsterdam in iedergeval meer dan de 250 per uur.
 
Tot nu toe is mijn score 100%. Misschien ook omdat ik wat zorgvuldiger ben met uitzoeken en vooral de duurdere dames bestel. Elke keer was een feestje en nooit spijt gehad.
Zo doe je dat dus!
Zorgvuldig uitzoeken... tijd besteden aan de selectie. En... vooral niet naar de ramen gaan 'op goed geluk' en achter je pik aanlopen! Zelf zit ik ook ruim over de 80% score... en al heel wat echt leuke dates beleefd.
 
Zo doe je dat dus!
Zorgvuldig uitzoeken... tijd besteden aan de selectie. En... vooral niet naar de ramen gaan 'op goed geluk' en achter je pik aanlopen! Zelf zit ik ook ruim over de 80% score... en al heel wat echt leuke dates beleefd.
Wat is er ooit met jou gebeurd in een raambuurt dat je deze overal als een ware apostel afbreekt als iets voor hersenloze arme luizen die prematuur klaarkomen en waar je constant in het zak gezet wordt?
 
Wat is er ooit met jou gebeurd in een raambuurt dat je deze overal als een ware apostel afbreekt als iets voor hersenloze arme luizen die prematuur klaarkomen en waar je constant in het zak gezet wordt?
Zie topic starter, quote:
'Naar de hoeren gaan is altijd een gok'
'Voor iedere spetterende sessie is er een tegenvaller'
'In hoeveel van de gevallen zijn jullie tevreden? Ik zelf vrees dat het rond de 30% ligt'.
 
Wat is er ooit met jou gebeurd in een raambuurt dat je deze overal als een ware apostel afbreekt als iets voor hersenloze arme luizen die prematuur klaarkomen en waar je constant in het zak gezet wordt?
Ik bezoek beide soort dames en zie geen verschil in de service. Maar wat ik wel een voordeel vind van raamdames is dat je hun in het echt ziet zonder dat je wordt bedrogen met nep foto's zoals bij prive ontvangst dames.
 
Zie topic starter, quote:
'Naar de hoeren gaan is altijd een gok'
'Voor iedere spetterende sessie is er een tegenvaller'
'In hoeveel van de gevallen zijn jullie tevreden? Ik zelf vrees dat het rond de 30% ligt'.
Jaja, allemaal goed en wel. Mijn vraag was, van waar uw aversie tegenover raamprostituees (en hun bezoekers)?
 
Daar kan ik geen getal opplakken.
Er zijn jaren geweest dat ik nooit tevreden was en ik na een tijdje ging ik bijna niet meer.
Maar heb ik twee goede DVP's waar ik steeds tevreden buiten kom.
Soms bezoek ik nog wel een andere. Want mijn favoriete DVP's gaan soms ook op vakantie.
Deze bezoeken vallen vaak tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan