Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe heb je dat voor elkaar gekregen?Ik heb 2x een anale soa gehad nog voor dat ik ooit aan anale seks heb gedaan.
Ja, dat klopt. Herpes zit vaak op plekjes die niet door het condoom worden bedekt, denk aan de liezen en de schaamlippen. Huidcontact is voldoende om een besmetting te krijgen. Helaas kun je er niks aan doen.klopt het dat condoom gebruik ten aanzien van een vrouw met herpes niet voor 100% behoed tegen herpes krijgen?
Ik heb 2x een anale soa gehad nog voor dat ik ooit aan anale seks heb gedaan.
Niks werkt 100% zeker als het om soa's draait.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Vermoedelijk een schimmelinfectie. Regelmatig je eikel wassen zonder zeep en smeren met miconazolnitraat creme zou moeten helpen. Maar nog veel beter dan mijn advies is natuurlijk een bezoek aan de huisarts.Ik maak veel smegma aan
Was 'm dagelijks goed. Vaak veel smegma na masturbatie. Zal de crème eens proberen. Gewoon bij Kruidvat te verkrijgen?Vermoedelijk een schimmelinfectie. Regelmatig je eikel wassen zonder zeep en smeren met miconazolnitraat creme zou moeten helpen. Maar nog veel beter dan mijn advies is natuurlijk een bezoek aan de huisarts.
Ernstige bijwerkingen zijn zeldzaam. Bij 1 op de 100 mensen treedt verminderde botdichtheid op. Eén op de 200 krijgt nierfunctieproblemen, die een reden zijn om met PrEP te stoppen. Lichte bijwerkingen komen wat vaker voor. Eén op de 10 krijgt hoofdpijn, misselijkheid of maagproblemen. Deze bijwerkingen gaan binnen twee weken over.Waar haal je prep? heeft dat bijwerkingen?
1 op 100 of 200 vindt u zeldzaam? Of zijn nierfunctie problemen tegenwoordig 'niet ernstig' meer?Ernstige bijwerkingen zijn zeldzaam. Bij 1 op de 100 mensen treedt verminderde botdichtheid op. Eén op de 200 krijgt nierfunctieproblemen, die een reden zijn om met PrEP te stoppen. Lichte bijwerkingen komen wat vaker voor. Eén op de 10 krijgt hoofdpijn, misselijkheid of maagproblemen. Deze bijwerkingen gaan binnen twee weken over.
Nierfunctiestoornissen zijn zelden een reden om te stoppen met PrEP. Als deze bijwerking al optreedt, dan zie je na staken ook weer een snel herstel. Dus, inderdaad, het is geen ernstige bijwerking. Het is wel belangrijk om de nierfunctie regelmatig te controleren. Daarom dat deze controles ook in het protocol staan.1 op 100 of 200 vindt u zeldzaam? Of zijn nierfunctie problemen tegenwoordig 'niet ernstig' meer?
Er wordt op die pagina niets gezegd over pijpen zonder condoom.Ik was op zoek naar info beterft pijpen zonder condoom en soa's omdat ik het liefst een mondje volspuit
Helaas kwam ik onderstaande tegen wat me nu toch echt iets meer bang maakt om dit bij een dvp te doen, waar ik voorheen dacht dat de risico bijna nihil was. Althans voor de man dan.
https://onedayclinic.nl/wat-is-de-kans-op-een-soa/
Hi, misschien dat ik net de link van een ander stukje heb gekopieerd maar in dat artikel wordt ook uitleg gegeven over onbeveiligd oraal seks.Er wordt op die pagina niets gezegd over pijpen zonder condoom.
Er wordt alleen gepraat over "onveilige seks" en daarmee bedoelen ze volgens mij penis-in-vagina als er verder niets bij staat.
Dan zul je dit bedoeld hebben:Hi, misschien dat ik net de link van een ander stukje heb gekopieerd maar in dat artikel wordt ook uitleg gegeven over onbeveiligd oraal seks.