Hoe vaak bezoeken jullie dezelfde dame?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk uit eigen ervaring dat ze het zelf ook wel weten.... Of er herhalingsgevaar is.
Dan eindigt de date in... Je weet nu wie ik ben, je weet me te vinden. Misschien tot de volgende keer. En dit al een keer of 6 meegemaakt in 2 maanden tijd, ze voelden de bui al hangen. Ben ook niet teruggegaan.
Dus nooit meer dan 2 keer tot nu toe.

Geeft aan dat je de juiste nog niet gevonden hebt , meer niet .

Als ik een klik voel met een dame, dan vind ik het super om dezelfde dame vaker te bezoeken. Vanaf de 2e ontmoeting kom ik terug op de bijzondere 1e ontmoeting 😉 De 3e keer vertel ik dat ik eigenlijk niet van plan was te gaan. 😃. Vaak ervaart zij dit als leuk en grappig. Als de aandacht en het vertrouwen groeit en de sex echt als een GFE voelt, dan blijf ik komen.

Dit jaar haal ik de 100e keer met een dame. Vooral in coronatijd kwamen we bij elkaar thuis en gaf dit een vertrouwensband.

Ik denk uit eigen ervaring dat ze het zelf ook wel weten.... Of er herhalingsgevaar is.
Dan eindigt de date in... Je weet nu wie ik ben, je weet me te vinden. Misschien tot de volgende keer. En dit al een keer of 6 meegemaakt in 2 maanden tijd, ze voelden de bui al hangen. Ben ook niet teruggegaan.
als ze heel knap zijn dan maakt het ze niets uit of je weer terugkomt of niet nieuwe klanten komen dan toch wel. Je hebt zelfs klanten tussen zitten die zelfs bij slechte service terug blijven komen, dus die dames veranderen toch niet.

Laatst bewerkt:
Had ook bij een dame dat de eerste date niet heel lekker liep. Uiteindelijk toch teruggegaan
Inmiddels is ze mn vaste dame 😍😍

Inderdaad. Dat denk ik ook vaak als ik iets anders probeer. Dan denk ik vaak, voor dit geld had ik bij mijn vaste dvp een toptijd gehad. Maar ja, als je een dame ziet die je triggert wil je weten of het iets is
Je kunt een nieuwe proberen doe ik altijd maar wel een dame die te vertrouwen is en recensies heeft, zo gooi je je geld namelijk niet weg.

Ja ik had een vaste dame vond dat wel leuk na een poosje ken je elkaar wat beter en is gemakkelijker om in te pikken in een gesprek , of je had ,hebt wat de zelfde ideeën helaas ,er zijn redenen aan beide kanten dat het daten / afspraken stopt het echte wauw gevoel is weg ,of andere redenen ...

Sommigen (Lena) bezoek ik vaker.
Puur om mij even klaar te pijpen voor 50 euro.
Ook bij de masagesalon in Hoogezand meestal de zelfde.
Maar ik mag ook zekers andere meiden bezoeken. En degene die goed bevalt probeer ik later nog eens. En een misser gebruik ik niet weer.

Maar dit is waar wat je zegt: heel veel wandelaars krijgen het gevoel dat de DVP van hen alleen is. En dat is niet zo. Zodra wij weg zijn en de volgende klant komt, vliegt ze hem even intiem om zijn nek en geeft hem dezelfde exclusieve aandacht. Zo is het gewoon in deze professie. Daar moeten we niet naïef over zijn.
De volgende klant is altijd beter....😇

Maar dit is waar wat je zegt: heel veel wandelaars krijgen het gevoel dat de DVP van hen alleen is. En dat is niet zo. Zodra wij weg zijn en de volgende klant komt, vliegt ze hem even intiem om zijn nek en geeft hem dezelfde exclusieve aandacht. Zo is het gewoon in deze professie. Daar moeten we niet naïef over zijn.
Nu... zolang zij me maar -tijdens mijn tijd- al haar aandacht en toewijding geeft... Prima toch?

Terug
Bovenaan Onderaan