AmanSR
Vaste klant
Gemiddeld kijk ik 1 tot 3x per dag. Tenzij ik het druk heb met andere dingen, dan kunnen er soms wel wat dagen tussen gaan zitten. Leuk en gezellig forum
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa sluit me hier bij aan. Het lukte me om 4 weken er even niet op te zitten, gister weer gestart en ben er weer niet weg te krijgen.Veel te veel, lijkt al op een verslaving.
Men zal schrijven wanneer men gaat, en men zal niet iedere dag/week of zelfs maand gaan, en men zal ook wel veel vaste dames bezoeken (steeds dezelfden) zodat daarvan geen nieuwe recensies komen. Maar er staan ontzettend veel recensies op dit forum en iedere dag zie ik dat er weer nieuwe bij zijn gekomen, alleen al in het hoekje waar ik lees. Dus ik begrijp dit terugkerende geklaag niet echt.Is inderdaad jammer dat er zo weinig recensies geschreven worden, men vindt andere dingen blijkbaar interessanter ...
Klopt! Ik ook!Veel te veel
Hallo!Veelste veel als ik niet werk
Hoe vaak je hier bent is aan jou, maar post vooral als je dat leuk vindt.Bijna elke dag, maar ik ben een beetje bang om te veel te praten en de heren te storen
Hallo!
Heb je de heren al ontmoet via het forum?
Soms vraag ik me af of ik hier vaker zou moeten zijn.
Ik dacht ook tijdens het werk?Veelste veel als ik niet werk