Ik lijd er ook aan, geloof ikMinder en minder…Bestaat er zoiets als geilmoe?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk lijd er ook aan, geloof ikMinder en minder…Bestaat er zoiets als geilmoe?
Klopt helemaal. Ik heb precies hetzelfdePaar keer per dag.
Werkt verslavend toch even checken of er nog wat leuks/ nieuws te vinden is.
Ik heb nooit geilheid ervaren hier. Eerder frustratie.soms een keer plezier ook. Maar geilheid zoek ik niet op een forumMinder en minder…Bestaat er zoiets als geilmoe?
Jij zoekt vooral zelfpijniging hier met momenten denk ikIk heb nooit geilheid ervaren hier. Eerder frustratie.soms een keer plezier ook. Maar geilheid zoek ik niet op een forum
Je kent me Miss B. Pijn is soms fijnJij zoekt vooral zelfpijniging hier met momenten denk ik
Het leven is oneerlijk ik weet het; ik weet juist van gekkigheid niet wat ik met mijn geld moet doen dus probeer er zoveel mogelijk maar op los te neukenGeilmoe nooit, wel geld gebrek, dure hobbie is het
Zal ik je mijn bankrekeningnummer even pm'en? Dan kan ik meehelpen.Het leven is oneerlijk ik weet het; ik weet juist van gekkigheid niet wat ik met mijn geld moet doen dus probeer er zoveel mogelijk maar op los te neuken
Dat mag, maar vergeet vooral niet er ook wat te schrijven.Ben net nieuw haha, wel altijd heel actief geweest op Hookers. Maar nu deze site gevonden. Ziet er goed uit. Ben wel van plan redelijk vaak een paar reviews te lezen.