Hoe vaak dus?
Ik zelf: 5a10 x p dag tenzij ik t druk heb
Ik zelf: 5a10 x p dag tenzij ik t druk heb
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBeterschap.Enorm veel, merk dat 's avonds tv meer en meer uitstaat, en dan zit ik op het forum
En nu ziek thuis, tsja ook maar even kijken dan
als je het druk heb zal het wel hier op de site zijn met lezen.Elke keer als ik een mail krijg dat er weer een bericht is geplaatst bij een onderwerp dat ik volg. Tenzij ik druk ben. Dat is meestal in het weekend haha.
Ik werk nog wel eens ook al ben ik ambtenaarals je het druk heb zal het wel hier op de site zijn met lezen.
Dat staat bij mij juist op mijn negeerlijst, ieder zijn voorkeur.Hangt af wat ik te doen heb. Maar wel vaak vooral de "mooiste en lekkerste "kijk het meest.
Te veelHoe vaak dus?
Wie zouden dat toch kunnen zijnIn het begin was ik vrij actief maar de laatste tijd vele minder. Heb dan ook besloten om minder te posten en ook minder te wandelen bij andere dvp's hou het bij mijn vaste dames een uit België mijn nummer 1 en een bij onze noorderburen
Heb je het over mijn nummer 1 in België of Nederland want ik bezoek er maar een bij onze noorderburen hoorWie zouden dat toch kunnen zijn
Ik zou het echt niet kunnen weten
AllebeiHeb je het over mijn nummer 1 in België of Nederland want ik bezoek er maar een bij onze noorderburen hoor
Wat dvp's doen die mij meer het gevoel geven dan een dvp te zijn hèAllebei