Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrecies dat!Ik boek meestal enkele dagen tot 2-3 weken op voorhand.
Ik ga nooit een bezoek inplannen als ik geil sta, dan maak je domme beslissingen.
Dat is toch net onderdeel van 'het spel'!Ik weet van mezelf dat ik nerveuzer wordt naarmate het tijdstip van de ontmoeting dichterbij komt en dan kan ik mij moeilijk concentreren op andere dingen. Dat komt denk ik omdat ik altijd iets anders wil uitproberen en geen vaste dames heb die ik al gewoon ben. De spanning begint zich dan op te bouwen, want zal het wel meevallen en had ik niet beter een ander tijdstip of een andere dvp gekozen ? Herkenbaar, of niet ?
De teerling is geworpen…maar wat zal de uitkomst zijn ?
Ik kan het om agendatechnische redenen ook geen dagen of weken van tevoren plannen.Ik snap het weken ervoor afspreken totaal niet. Wat als je die dag ineens geen zin hebt of je voelt je minder. Nee lekker in het moment wat berichtjes sturen en dan kijken of er iets van komt.
Prima dates last minute gehad.
het zou ook kunnen dat ze niet veel klanten heeft , en dat je daarom vlug kunt komenIk heb het geluk dat mijn dame altijd mij een voorkeursbehandeling geeft. Kan altijd kort van tevoren plannen..
Dat is dus exact hoe ik het liefst mij afspraken boek. Ik kijk in mijn agenda wanneer ik een vrije dag heb leg dat liefst goed op tijd vast.Sommige hebben juist heel veel geduld! Die reserveren zelfs 1 of 2 weken van te voren.
Kans om op dezelfde dag terecht te kunnen, zelfs binnen een bepaalde tijd, is vrijwel onmogelijk. Daardoor loop ik dus best wel veel cliënten mis, maar dat is dan niet anders
Elke dag is misschien wat overdreven, maar als een dame pas over een X aantal dagen kan dan zorg ik wel dat ik zin maak. Hooguit dat ik geen zin heb om te wachten of dat het niet uitkomt.Een man die geen zin in seks heeft, dat is weer nieuw. Volgens mij wil elke kerel wel elke dag
Een man die geen zin in seks heeft, dat is weer nieuw. Volgens mij wil elke kerel wel elke dag
Zeker weten!Bepalende factor zal toch ook de dame zijn toch ?
Bij in elk geval wel
Zeker weten!
Als zo'n mooie vrouw daar (half)naakt voor je ligt... Man! Hoe snel die 'zin' terugkomt! Haha!
Nog nooit naar FC De Kampioenen gekeken? Markske en Xavier om er maar twee te noemen.Een man die geen zin in seks heeft, dat is weer nieuw. Volgens mij wil elke kerel wel elke dag
Het zou mij het meest aanspreken om weken of maanden van tevoren een leuke afspraak in de agenda te hebben staan. Hetzelfde geldt voor concerten, soms heb ik al meer dan een jaar van tevoren kaartjes. Het is heerlijk om leuke activiteiten in je agenda te hebben staan. Er naartoe leven is deel van het plezier.
Als je lang hebt gewacht om samen met een mooie vrouw tijd door te brengen, dan is opwinding op de dag zelf meestal geen probleem.Verschil is natuurlijk dat je voor n concert bezoek ook niet geil hoeft te zijn ........
Als je lang hebt gewacht om samen met een mooie vrouw tijd door te brengen, dan is opwinding op de dag zelf meestal geen probleem.
Gohh ik plan soms 2 tot 3 weken vooruit voor een date. Geduldig wachten op een antwoord daar heb ik geen probleem meeSommige hebben juist heel veel geduld! Die reserveren zelfs 1 of 2 weken van te voren.
Kans om op dezelfde dag terecht te kunnen, zelfs binnen een bepaalde tijd, is vrijwel onmogelijk. Daardoor loop ik dus best wel veel cliënten mis, maar dat is dan niet anders
Vanavond niet schat het is voetbal op tvEen man die geen zin in seks heeft, dat is weer nieuw. Volgens mij wil elke kerel wel elke dag
Noem mij jong.... Maar zijn jullie niet elke dag beregeil? Ik ruk toch minstens 1x per dag en soms meer.Verschil is natuurlijk dat je voor n concert bezoek ook niet geil hoeft te zijn ........
Ik ruk toch minstens 1x per dag en soms meer.